Waar kan ik dames vinden die voldoen aan "Tits on a stick"

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bad Man

Vaste klant
Forumpionier
168
04/07/21
239
5
Ik ben een groot liefhebber van mooie grote borsten. Echter besluit moeder natuur om bij dames met grote natuurlijke borsten er ook een grote(te) kont bij te doen....
Nu houd ik dus van dames met kleine kontjes maar grote (Cup E of groter) borsten. Die combinatie vind je dus eigenlijk alleen bij dames die een (significante) borstvergroting hebben gehad.

Tijdens mijn reizen, voornamelijk naar Zuid Amerika, heb ik vele dames met Cup E+ ontmoet, maar de meeste hadden ook een Latina komt..... Misschien dat ik mij meer moet richten op Oost Europese dames, of misschien Duitse dames...

In Nederland is een goed voorbeeld "Cecilia" oftewel "Milf Monika" die een kleine / normale kont heeft maar ook Cup G. Heb vaak haar proberen te bereiken, maar nooit geluk gehad.

Een dame die ik perfect vond was Bulgaarse Simona op de Wallen. Maar mijn mening had zij het perfecte lichaam en de dienstverlening was ook prima. (Niet goedkoop, maar wel goed...)

Waar kan ik dit soort dames vinden die niet onder de tattoos zitten, dus geen Calisi Ink look, maar die wel een goede dienstverlening geven..?

Terug
Bovenaan Onderaan