Waar knap jij van af?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
* Van kamer naar badkamer in adam costume en dan een andere dvp tegenkomen. En deze doet het of het de normaalste zaak van de wereld is
Bij RVP meegemaakt, kamer boven, badkamer op de gang bij de trap. Met zijn tweeen daar naartoe vanaf de kamer, staat de schoonmaakster op de de gang. "Joe, hoi!".
Gezaag over haar vorige klant.
Oh ja, hele goeie deze! Zo vaak in het gesprekje achteraf, of soms vooraf, of soms zelfs tussendoor: "Ik heb ook weleens een klant gehad die ...". Blijf ik maar heel netjes en geinteresseerd doen "Oh ja joh?!", maar een hele goede moodkiller dit ja.
 
Laatst bewerkt:
Als je haar van achter wil nemen en je ziet een tros aambeien hangen ?
zeuren over geld en alle andere zeur dingen ?
muziek die ineens ophoudt als je op het punt staat te finishen, eigenlijk alles wat afleidt ?
you have to finish now, wordt ik ook leip van ?
als je langer wil blijven maar ze eerst het extra geld wil hebben ?
alle vieze luchtjes ?
 
Keiharde muziek, uit haar eigen land.. Die ze vervolgens nog gaat meezingen ook..
Krijg je lekker het gevoel van.. Doe maar wat.. Ik ben er toch niet..
Een kamer die stinkt.. Naar schimmel vanwege een rot dak of vloer
Slecht gebit.. Ook best een dingetje.. Ik ben best zuinig op mijn tanden.. En ik begrijp dat het best wat geld kost om ze netjes te houden.. Maar de dames pakken geld zat.. En contant kun je rustig betalen bij een tandarts.. Reken maar..
Dus een slecht gebit is geen excuus
Verder is alles wel gezegd ja..
 
Mag ik ook???

1. Adem die stinkt naar een asbak
2. Weigeren om te douchen
3. Remsporen op het laken
4. Een mega stinkende piemel omdat de voorhuid veel te strak zit
5. Onverzorgd haar rondom de genitaliën, waardoor je uren later nog haren tussen je tanden wegtrekt
6. Een iets minder stinkende piemel, omdat men veel te vaak vergeet hoe je je eigenlijk moet wassen daar
7. Onder de ballen nog van alles ruiken waar je echt niet vrolijk v wordt.
8. Bij masseren nog onderbroekpluisjes tussen de bilnaat zien zitten
9. Bij vingeren om de 10 sec vragen of je al komt ( werkt echt om je geil te krijgen )
10. Bij zoenen, wat dus tongzoenen is, gigantisch kwijlen dat je meteen je hele kin voelt druipen ( iewwww )

Volgens kan ik nog wel meer opnoemen, maar vind dit al veel te veel. Wat je overigens dagelijks tegenkomt!

Fijn weekend x
 
Heb dit ook een keer meegemaakt alleen wel tijdens het stoten(doggy) Gatver?
Ha ha ha , ook wel eens kut scheetjes meegemaakt, nadat ik in de naloop zat , moesten beide lachen.
Mag ik ook???

1. Adem die stinkt naar een asbak
2. Weigeren om te douchen
3. Remsporen op het laken
4. Een mega stinkende piemel omdat de voorhuid veel te strak zit
5. Onverzorgd haar rondom de genitaliën, waardoor je uren later nog haren tussen je tanden wegtrekt
6. Een iets minder stinkende piemel, omdat men veel te vaak vergeet hoe je je eigenlijk moet wassen daar
7. Onder de ballen nog van alles ruiken waar je echt niet vrolijk v wordt.
8. Bij masseren nog onderbroekpluisjes tussen de bilnaat zien zitten
9. Bij vingeren om de 10 sec vragen of je al komt ( werkt echt om je geil te krijgen )
10. Bij zoenen, wat dus tongzoenen is, gigantisch kwijlen dat je meteen je hele kin voelt druipen ( iewwww )

Volgens kan ik nog wel meer opnoemen, maar vind dit al veel te veel. Wat je overigens dagelijks tegenkomt!

Fijn weekend x
Dan denk ik dat je heel wat afziet, ( RESPECT ) maar van de andere kant denk ik dan dat de dames het met mij dan erg getroffen hebben, ik knip zelf mijn nagels van mijn tenen, zodat deze ook niets aanrichten als ik toevallig met wisseling van de wacht ergens tegen of langs scheer.

En ik was altijd mijn navel ook onder de douche (y)
 
Joke.. en wat doe of zeg je tegen een klant...die een heel kuipje ERU...achter de rand van zijn duitse helm heeft zitten.....??
Dat heb ik nog niet meegemaakt ? Maar denk dat er dan toch echt een condoom om heen gaat, want die bende gaat mijn mond echt niet in. ?? iewwwww
Dan maar blaren in de mond daarna...
 
@JokePrive waar ik wel benieuwd naar ben hoeveel klanten helemaal kaal of kort getrimd zijn van onder. Van dames verwachten we dat stilzwijgend, maar hoe zit het met de klanten?
Denk dat het 60/40 is die het wel doen.
Van sommige begrijp ik dat ze het niet kunnen doen, van anderen totaal niet.

Moet wel zeggen dat moslim en bruine Nederlanders het vaker wel doen dan de blanke Nederlanders. Moslim en bruine mannen hebben ook vaker een echt fris ruikende piemel en tot nu toe geen enkele met een te strakke voorhuid bij de bruine mannen, Moslims hebben geen voorhuid meer ( algemeen bekend ? )
 
* Van kamer naar badkamer in adam costume en dan een andere dvp tegenkomen. En deze doet het of het de normaalste zaak van de wereld is
Dat vind ik niet erg. Eerder zelfs een beetje spannend/opwindend.
Als iemand nu eens wat blote mannen gezien heeft, dan is dat een DvP.
En dat is toch wat wij als bijna eerste handeling doen bij elke DvP die wij bezoeken: ons uitkleden.
Wat ik erger vind is om op de gang dan in je blootje een medewandelaar tegen te komen! Daar zit ik nu echt niet op te wachten.
 
Ik ben vaak daar dames geweest zonder recensie en dit zijn toch wel de meest irritante;

Wanneer ze heel ongemakkelijk is in de omgang en geen duidelijke lichaamstaal heeft

Wanneer je zonder enige gezeur of problemen een afspraak kan maken waarna je vervolgens op locatie komt en een speurtocht krijgt om uiteindelijk naar het goeie huis gestuurd te worden.

2 dames in een appartement (geen moeite mee verder) maar waar bij een ineens tegen de deur aan staat de hameren of ze binnen mag komen voor een peuk.

2 dames in het appartement waarbij de douche naast de kamer is waar jullie zitten (meerdere deuren voor toegang tot) en er een andere kerel staat te douchen terwijl je bezig bent.

2 dames in het appartement waarbij de andere dame binnenkomt en vraagt of JIJ kan helpen 2 vreemde mannen aan te spreken om weg te gaan. (1 had een afspraak gemaakt en ze kwamen met zijn 2en en hij zei over de telefoon dat hij in zijn eentje was).

^ die 3 punten allemaal gebeurt op dezelfde avond.


Voor de rest is het gewoon de dode persoonlijkheid van een meid.
 
Een dame die meteen gaat onderhandelen over extra's terwijl we nog amper binnen zijn. En extreem hard gekreun en getoneelspeel vind ik ook niet erg erotisch, maar ik begrijp wel dat je daar ook niet helemaal aan ontkomt als dame.
 
Terug
Bovenaan Onderaan