Waar knap jij van af?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Navelpiercing vind ik vaak wel geil, als het een smaakvolle is en als het meisje er het figuur voor heeft. Tepelpiercings vind ik vreselijk. Ik was bij de mooie Kaya in Nieuwegein en helaas had zij ze ook. Twee prachtige perfecte kleine borstjes waar ik me aan tegoed wilde doen, maar zuigen op ijzer geeft toch niet zo'n fijn gevoel. ?
 
Op een dvp die €200 per uur durft te vragen en als je haar dan appt met een heel normaal verhaaltje je als antwoord krijgt: "leeftijd en afkomst? En de rest staat in m'n advertentie". Zooooo, veel kwaaier kan je me niet krijgen. Hier boys, dit is er zo eentje: Sanne uit Papendrecht!

Is dat de beroemde skyline van Papendrecht op de achtergrond van die foto ? iets zegt me dat je als je er wel in geslaagd zou zijn een date te scoren met Sanne dat er een heel ander meisje de deur voor je opengetrokken zou hebben
 
Oke cumcum goed speurwerk , Sanne houd wel van een feestje als ik het moet geloven , diegene die ervaring had was weliswaar een nieuw lid met erg weinig postings maar kwam toch wel betrouwbaar over in de zin dat hij haar niet helemaal de hemel in prees
Dan zijn ofwel de foto's ergens anders genomen ofwel Papendrecht is sinds ik er voor het laatst was in een bruisende metropool veranderd
 
Ik had er weer 1.. Een leuke dame gevonden, klop klop deur open... En dan die geur van een overheersende stinkende, rotte tampon of., k. tlap, ik ken die geur goed van de dames, lag waarschijnlijk ergens in een afvalbak... ging half kotsend er heel snel vandoor OMG die geur bleef de hele dag hangen, geen eten meer aangeraakt de hele dag... Horrorrrr
 
Laatst bewerkt:
Dames die de date z.s.m. willen laten eindigen... verschrikkelijk al dat gehaaste gedoe.. Ook dames die dan beginnen met mekkeren over "you can't cum? cum yet? yeahhh cumm" als je er echt nog geen minuut in zit.
Ook een totale afknapper is wanneer je dan eindelijk begint met neuken, het rubbertje er om gaat en de dame begint klagen over "don't fuck me too hard, don't fuck me too deep! condom will come off!" en daar sta je dan, hele kleine voorzichtige stootjes te geven omdat je anders weer een tirade over je heen krijgt..
 
Dames die zich dan toch scheren :),en niet helemaal geschoren zijn maar nog stoppels hebben :sneaky: van een dag of twee , ba ; ofwel een kaal kutje ,of anders een streepje ,of driehoek vind ik dan wel goed. maar geen geprikte tong tijdens de daad , en zeker geen geurtje dan ben ik direct weg , en zoals je na een bezoek bij een Thais massage salon waar je nadien de vuilnisemmer vol papier ziet zitten , of de papiertjes waar ze je met opkuist naast het bed gooit na je daad .:confused:
 
Had het mijn carrière van pas een jaar of 3 nog nooit meegemaakt maar nu eindelijk was het tijd… Een dame die gewoon opstaat van bed en haar telefoon opneemt voor een lollig gesprek. Als het nu heel belangrijk is en je geeft het aan dat je een telefoontje kan krijgen doe ik daar echt niet moeilijk over. Maar voor een lacherig vriendschappelijk gesprek? Nee, dit was gelijk de laatste keer bij die dame (jammer want de daad zelf was altijd een dikke prima).
 
Het volgende voorval had ik ooit eens een keer meegemaakt tijdens mijn bezoek aan een dvp.

Een mooi uiterlijk en fraai naturel opgemaakt.
Een schitterend lichaam met lekkere silli tieten, een kaal geschoren kutje en strakke billen.

Kortom een hele knappe vrouw.

Maar dan doet ze haar badjas open en wat blijkt....?
? Draagt ze een onderbroek van de Hema !
Zo'n eentje dat alles bedekt en hoog gesloten is tot aan de navel ?.
Bang dat ze is voor een volgende overstroming van de Maas zeker.

Vreselijk wat een afknapper ?......!
Haha ja dat kan een afknapper zijn.
En bij welke dame was dat want ik kick daar enorm op.thanks
 
Vrouwen die "uit hun kont stinken". Dat als je ze van achteren neemt, je een sterk strontgeur ruikt… andere mensen hier ook ervaring mee?
Ja ik een keer een bloedmooie Marokkaanse dame goede sessie tot nu toe en dannnn... positie naar beneden van beffenstein zeg maar.. En dan de neus ff omhoog in het gaatje had ik dat maar niet gedaan mijn god wat een riool lucht... Dit kwam niet meer goed de vlag stond halfhoog... aankleden en weer weg...mijn god... ???????
 
Ik ben een keer bij een dame geweest die ongelofelijk naar zweet stonk. En dan geen "ik heb net een intensieve workout gehad" zweet, maar "ik heb al dagen geen douche van dichtbij gezien" zweet. Tot mijn verbazing ging ze na de afspraak in mijn bijzijn onder de douche. Had je dat niet een uurtje eerder kunnen doen ... Ze staat nog steeds op de site bij die club.
 
Ik ben een keer bij een dame geweest die ongelofelijk naar zweet stonk. En dan geen "ik heb net een intensieve workout gehad" zweet, maar "ik heb al dagen geen douche van dichtbij gezien" zweet. Tot mijn verbazing ging ze na de afspraak in mijn bijzijn onder de douche. Had je dat niet een uurtje eerder kunnen doen ... Ze staat nog steeds op de site bij die club.
Wie is het?
 
Terug
Bovenaan Onderaan