waar kom je het liefste klaar

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

waar kom jij het liefste klaar?


  • Totaal aantal stemmers
    535
Het liefst zonder condoom in een warm nat strak kutje, en dan eigenlijk de tweede keer in hetzelfde kutje... Een goede tweede is in de mond...
(En voor alle moraalridders, zc bij een vaste partner)
Voor mij geen fetish met sperma in het gezicht, het gaat bij mij puur om het gevoel van het klaarkomen
 
Voor mij is een handjob tot nu toe de enige manier waarop het me gelukt is klaar te komen bij een DVP, en ook slechts één keer, met name bij Alice. De andere keren kwam ik klaar door me zélf af te trekken. Maar ik zou zó graag eens klaarkomen in de dame haar vagina, en de hoop vermindert dat het me ooit zal lukken. :cry:
 
Ik kom bijna altijd klaar intiem in het condoom maar eens anders klaarkomen zoals de handjob van de dame zelf, of zelf eens de handjob doen is zeker leuk.
Al pijpend klaarkomen is al gebeurt maar veel minder zeker met condoom, dan moet de dame er echt haar werk van maken zeker stevig genoeg pijpen want dat flauw, slap pijpen is zelfs een reden om erectie te verliezen.
Tot nog toe nam ik nooit synthetische middelen om genoeg erectie te hebben!
Intiem kom ik wel het liefst klaar in cowgirl position zodat je het meest zicht hebt op haar lichaam met de borsten in de hand, ze mag zelfs stevig tekeer gaan dan is het orgasme groter!
 
Gek genoeg kom ik meestal klaar tijdens doggy style neuken.
Bij vriendinnen dan vaak op de kont gespoten of in de poes.
Bij dvp is het dan in condoom uiteraard.
Dat maakt de uitzonderingen ook wel bijzonder.
Die enkele dame die me bijvoorbeeld in cowgirl laat spuiten, of die me leeg zuigt en laat spuiten in mond of gezicht.
Gebeurt eigenlijk te weinig.
Klaarkomen op de borsten is ook heerlijk maar dan moet ik echt diep in het geheugen gaan graven.
 
Toen ik pas, begon met wandelen kon ik al neukend enkel klaarkomen in doggy. Heeft een paar jaar geduurd voordat ik missionaris onder de knie had. Sindsdien is dat m'n favoriete standje om in te eindigen. Vooral omdat je daarna nog even lekker in elkaars armen kan liggen uitpuffen... het liefst wil ik dan altijd in haar blijven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan