Waar verbergen jullie je portemonnee tijdens een bezoek aan een dvp?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zonder de code kan je hooguit een klein bedrag contactloos betalen.
Kan je ook deactiveren zodat je toch een code moet ingeven
Gewoon de portemonnee leeg meenemen, enkel het bedrag wat je hebt afgesproken met de dame.
Niks aan het handje dan
Gaan jullie allemaal met het gedacht naar een dame oei dat ik maar niet bestolen word 😳
 
Ik zie het al gebeuren dat ze met ji pinpas verdwijnt tijdens je date 😳
Hoe doet ze dat we zijn in de zelfde kamer. Maandag was ik in een privé-huis het enige moment dat mijn portemonee alleen in de kamer was. Was waneer we alle 2 onder de douche stonden. Ik zie geen andere dame van onder het bed kruipen of binnen sluipen en mijn kaart swipen voor 50€ 😂

Zonder de code kan je hooguit een klein bedrag contactloos betalen.
Door die 50€ minder ga ik geen hongerlijden. Maar zij zijn door die 50€ te stelen een klant kwijt die elke maand 150€ spenderen.
 
Bij dames in privé-ontvangt zou ik de eerstemaal ook enkel gepast meenemen en mijn bankaart thuis laten. Maar als alles oké is ga ik de volgende keer gewoon mijn bankkaart laten zitten.

Het enige wat ze kunnen is 1x 50€ swipen dan moet je de code in geven.
 
Ik hou er rekening mee dat dames in de thuisontvangst lang niet allemaal op eigen houtje opereren.
Slechts van eentje wist ik hoe het werkte; die werd op afstand met een in huis geïnstalleerde camera in de gaten gehouden.
Dat Is nog een probleem bij prive ontvangst de seks wordt soms ook stiekem opgenomen er hangen verborgen camera's in de slaapkamers.
 
ja natuurlijk en dan is ze toch ook gewoon bij je als je iets te drinken aanbied.

Het is niet dat ik dan 10 minuten weg ben ofzo.

Ik snap echt niet waarom jullie dames in je huis laten als je er maar zo'n vertrouwen in hebt.

Ze hebben tenslotte meer geld dan ik 🙂

En bij sommige dames kom ik ook in hun huis, dus vertrouwen komt van 2 kanten
Het zijn juist de dames die op hun geld moeten letten....er worden regelmatig dames beroofddoor zogenaamde klanten bij thuisontvangst waarbij soms ook fors geweld wordt gebruikt.
 
Dat Is nog een probleem bij prive ontvangst de seks wordt soms ook stiekem opgenomen er hangen verborgen camera's in de slaapkamers.
De geburen willen mee genieten 🤣🤣🤣 en wat is het volgende dat je gechanteerd wordt met jij geeft me zoveel extra geld want anders gooi ik onze date op het internet of je familie komt het te weten 🤔. Mij goed ze doe maar ik heb niets te verbergen
 
Ik zou nog liever in een samenleving vertoeven waarbij je je portemonnee gewoon ergens kunt laten liggen zonder dat iemand het in z'n hoofd haalt er ongevraagd aan te komen.
 
Ik zou nog liever in een samenleving vertoeven waarbij je je portemonnee gewoon ergens kunt laten liggen zonder dat iemand het in z'n hoofd haalt er ongevraagd aan te komen.
Qatar!
Daar kon je bijv. in een koffiezaak je telefoon op tafel laten liggen als je ging afrekenen! Heb ik daarna in Nederland toch maar niet geprobeerd...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan