Waar verbergen jullie je portemonnee tijdens een bezoek aan een dvp?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nooit wantrouwen gehad in een dame heb zelfs een dame die mijn kledij mooi klaar legt als ik op het einde van een date uit de douche kom. Ik begrijp niet waarom je een dame zou moeten wantrouwen.
 
maar schreef je niet pas geleden ergens, dat je nog niet zo lang dames bezoekt?
Dat klopt. Maar ik kan me ook niet voorstellen dat ik ooit een dvp zou bezoeken die ik zo zou wantrouwen.
Recensies leren al veel alsook de manier waarop de communicatie verloopt op voorhand.

Misschien zitten we in een totaal andere vijver te vissen en kunnen we ons daardoor niet echt inleven in de ander🙂
 
Wantrouwen is denk ik een groot woord. Ik vertrouw een DVP net als ik iedereen zou vertrouwen die ik verder niet persoonlijk ken. Dus ik zal geen blind vertrouwen hebben en mijn spullen zomaar open en bloot laten slingeren (helemaal omdat je naam en gegevens op veel pasjes staan).

Ik neem altijd contant geld mee (ik doe niet aan tikkies) en laat papieren en pasjes in de auto (of thuis). Meestal heb ik wel meer geld bij me dan nodig (je weet nooit) en dat laat ik gewoon in mijn zak zitten. Als ze het nodig zouden vinden om dat te stelen als ik me aan het douchen ben of zo dan moeten ze dat vooral doen. Overigens is me dat nog nooit gebeurd Tot op heden.

Ik heb wel eens een horloge laten slingeren en ik werd daar achteraf netjes van op de hoogte gebracht. Best goed moet ik zeggen. Vanaf dat moment laat ik die ook maar thuis.
 
Dat klopt. Maar ik kan me ook niet voorstellen dat ik ooit een dvp zou bezoeken die ik zo zou wantrouwen.
Recensies leren al veel alsook de manier waarop de communicatie verloopt op voorhand.

Misschien zitten we in een totaal andere vijver te vissen en kunnen we ons daardoor niet echt inleven in de ander🙂
Maar het kan alsnog dat je een wat mindere ervaring in de toekomst zou krijgen, naarmate je meer dames gaat bezoeken wordt de kans op een minder ervaring groter. ik ben over het algemeen ook niet zo wantrouwend, tegenover de dames, maar ik probeer wat ik al eerder zei, nooit te veel geld mee te nemen, bovendien is het bij raambezoek, niet gebruikelijk om te douchen, zodat je nooit helemaal je spullen uit het oog verliest.
 
Maar het kan alsnog dat je een wat mindere ervaring in de toekomst zou krijgen, naarmate je meer dames gaat bezoeken wordt de kans op een minder ervaring groter. ik ben over het algemeen ook niet zo wantrouwend, tegenover de dames, maar ik probeer wat ik al eerder zei, nooit te veel geld mee te nemen, bovendien is het bij raambezoek, niet gebruikelijk om te douchen, zodat je nooit helemaal je spullen uit het oog verliest.
Alles is mogelijk natuurlijk maar het is ook niet echt mijn bedoeling om telkens verschillende dames te bezoeken. Ik beperk me liever tot enkele vaste dames waar ik me goed bij voel.

En moest ik echt bestolen worden dan bel ik de politie en doe ik aangifte. Zit ik absoluut niet mee in.
 
Gewoon in mn jaszak. Neem nooit veel meer mee dan nodig. Wel een keer gehad dat ik mijn ketting tijdens missio af had gedaan omdat die in het gezicht van haar lag te bungelen, die lag na de wip onder een kussen weg gemoffeld.. Ze dacht blijkbaar dat ik wel zou vergeten dat ik die om had. En dat was ook na vele bezoeken bij haar. Ben na een half jaar ofzo nog eens bij haar geweest en ze kwam toch wat ongemakkelijk over. Zij: 'Zo dat is lang geleden', ik: 'ja gek he!' met een dodende blik en diezelfde ketting om uiteraard..
 
Laatst bewerkt:
Het ligt er aan waar ik naar toe ga. Ken ik het privehuis en weet ik hoe de kamers zijn ingedeeld, dan neem ik alles mee naar binnen. Als op de kamer een wasbak is / douche, verlies ik mijn spullen niet uit het oog. Als het een saunaclub is, zijn er kluisjes.

Indien ik nieuw ben en het dus niet zeker weet, laat ik zoveel mogelijk achter in de auto. Met het risico dat ze die openbreken als je ligt te wippen.

Een risico loop je altijd. Niet te veel cash meenemen. Cashgeld is aantrekkelijk om te stelen. Moeilijk aan te tonen dat dat ene briefje van 50 dat plots in haar tasje zit van mij was en dat ze het gestolen heeft. En ze kan die 50 euro direct uitgeven. Hoeft het niet te verhandelen. Persoonlijke gegevens lijken me minder interessant dan we denken. Op internet vinden groter hacken plaats waarbij alles op straat ligt.
 
Lange ketting dan .of was de dame een lilliputter
nee valt mee, en 1.68. Ik lag gewoon lekker knus op der DD cup terwijl ik der lag te pompen. Grappige was, toen ik buiten in de auto zat viel het kwartje ineens waarom ze mijn hoofd tegen hield toen ik der nek kuste en omhoog wilde komen.. Ze was buiten mijn zicht met die ketting en kussens in de weer
 
Dat klopt. Maar ik kan me ook niet voorstellen dat ik ooit een dvp zou bezoeken die ik zo zou wantrouwen.
Recensies leren al veel alsook de manier waarop de communicatie verloopt op voorhand.

Misschien zitten we in een totaal andere vijver te vissen en kunnen we ons daardoor niet echt inleven in de ander🙂
Je moet naar een dame gaan waar je echt zeker van bent. En oke eerste keer is altijd een beetje afwachten dat begrijp ik maar als je wantrouwig binnenkomt 🤔Een dame zal dit ook wel aanvoelen hoor.
 
nee valt mee, en 1.68. Ik lag gewoon lekker knus op der DD cup terwijl ik der lag te pompen. Grappige was, toen ik buiten in de auto zat viel het kwartje ineens waarom ze mijn hoofd tegen hield toen ik der nek kuste en omhoog wilde komen.. Ze was buiten mijn zicht met die ketting en kussens in de weer
volgende keer een ketting van de kermis om doen en dan laten liggen...
 
Het ligt er aan waar ik naar toe ga. Ken ik het privehuis en weet ik hoe de kamers zijn ingedeeld, dan neem ik alles mee naar binnen. Als op de kamer een wasbak is / douche, verlies ik mijn spullen niet uit het oog. Als het een saunaclub is, zijn er kluisjes.

Indien ik nieuw ben en het dus niet zeker weet, laat ik zoveel mogelijk achter in de auto. Met het risico dat ze die openbreken als je ligt te wippen.

Een risico loop je altijd. Niet te veel cash meenemen. Cashgeld is aantrekkelijk om te stelen. Moeilijk aan te tonen dat dat ene briefje van 50 dat plots in haar tasje zit van mij was en dat ze het gestolen heeft. En ze kan die 50 euro direct uitgeven. Hoeft het niet te verhandelen. Persoonlijke gegevens lijken me minder interessant dan we denken. Op internet vinden groter hacken plaats waarbij alles op straat ligt.
Grappig hoe iedereen weer anders redeneert. Niet perse verkeerd of zo, maar het is gewoon grappig om te zien. Ik zit er precies omgekeerd in. Ik vind cash geld wel misbaar. Als ze 50 Euro uit mijn zak jatten mogen ze er van mij in stikken, ik kan dat missen en dan is het meteen klaar. Dus 50 Euro extra maar een klant minder.

Mijn persoonsgegevens zijn me echter wel veel waard. NIet dat ik meteen bang ben voor identiteitsfraude oid want je geeft terecht aan dat dat via Hacks sneller gebeurt, maar ik heb liever niet dat mijn persoonlijke gegevens bekend zijn bij mensen die ik verder niet ken. Om diezelfde reden zal ik een DVP ook nooit met een tikke betalen of van tevoren social media gegevens doorgeven (is ook wel eens gevraagd). No way.
 
Grappig hoe iedereen weer anders redeneert. Niet perse verkeerd of zo, maar het is gewoon grappig om te zien. Ik zit er precies omgekeerd in. Ik vind cash geld wel misbaar. Als ze 50 Euro uit mijn zak jatten mogen ze er van mij in stikken, ik kan dat missen en dan is het meteen klaar. Dus 50 Euro extra maar een klant minder.

Mijn persoonsgegevens zijn me echter wel veel waard. NIet dat ik meteen bang ben voor identiteitsfraude oid want je geeft terecht aan dat dat via Hacks sneller gebeurt, maar ik heb liever niet dat mijn persoonlijke gegevens bekend zijn bij mensen die ik verder niet ken. Om diezelfde reden zal ik een DVP ook nooit met een tikke betalen of van tevoren social media gegevens doorgeven (is ook wel eens gevraagd). No way.
precies!
 
Er zijn in dit metier veel verschillende omgevingen.

Het is niet zo dat ik 'liefde voor het moment' enorm wantrouw maar…..

Ook ik ben regelmatig dingen vergeten bij de sexwerkers en die komen vrijwel altijd terecht als het een 1-op-1 situatie betreft. De meeste mensen zijn netjes en eerlijk.


Echter, in omgevingen met meerdere personen, of waar middelen worden gebruikt is mijn inziens de kans op het verdwijnen van geld/waardevolle zaken aanwezig.

Vaak hoor ik van de sexwerker zelf over diefstal onderling of bij klanten.

Vaak is er dan een derde die steelt bijv als je samen onder de douche staat.

Om ellende (er is nooit een bewijslast) te voorkomen vindt ik het beter om alleen geld, autosleutel en mijn mobiel mee te nemen.
 
Ik snap het ook niet. Ze vertrouwen de dvps niet, tzijn allemaal leugenaars die enkel op geld belust zijn, geen enkel positief woord ervoor over maar wel zonder problemen het meest intieme ermee gaan doen terwijl moeder de vrouw thuis met de kindjes zit.

Want betalen voor sex is geen probleem hoor (enfin, als het maar geen 200 euro per uur kost want dat is het blijkbaar niet waard) maar betaald worden om sex te hebben: dat doet geen zinnig mens blijkbaar 😂

Ik vraag me oprecht af wat die mannen zoal tegengekomen hebben dat hun visie zo heeft beïnvloed.
Ik kan met mijn hand op mijn hart zeggen dat ik tot nu toe enkel maar positieve ervaringen heb met dvps.
Ach hoe dikwijls we het nog zeggen dat we niet alle dames over dezelfde kant moeten trekken🤷🏼‍♂️ er zullen er altijd zijn dit het anders zien. Maar idd als je een dvp niet vertrouwen zou als je bij haar langs vraag ik mij af waarom je het dan wel doet
 
Ik snap het ook niet. Ze vertrouwen de dvps niet, tzijn allemaal leugenaars die enkel op geld belust zijn, geen enkel positief woord ervoor over maar wel zonder problemen het meest intieme ermee gaan doen terwijl moeder de vrouw thuis met de kindjes zit.
Zo zwart wit is het allemaal niet, dat maak jij er elke keer van, jij maakt er elke keer je eigen verhaal van, bij het minste geringste zien mannen dvp's alleen als gebruiksvoorwerp etc etc etc allemaal zwaar over de top. De mannen weten ook wel dat dvp's ook gewoon mensen zijn
 
En heeft er al iemand gehad dat dan zijn auto was opengebroken?😄
Gelukkig nooit gehad, maar ik vertrouw de dames meer dan sommige lui die je op straat ziet hangen. Een dame vroeg eens waarom ik mijn tas mee nam en niet gewoon in de auto liet liggen. Toen uitgelegd dat ik zeker in die wijk niets van waarde in de auto achterliet en zij dacht nog wel in zo'n nette wijk van de stad te zitten.
 
Het blijft toch altijd mooi hoe woorden verdraaid worden….. Als iemand zegt voorzichtig Te zijn is het meteen " je vertrouwt haar niet ". Welnu, in principe heeft een mens een handjevol mensen die hij of zij blind kan vertrouwen. Maar een DVP die je verder niet kent blind vertrouwen is ronduit naïef.

Vertrouw je iemand dan niet? Welnee. Ik ga altijd uit van het goede in de mens. Ik laat alleen niet de deur open als ik op pad ga, ik sluit mijn auto af en ik laat niet mijn spullen onbeheerd achter als ik op een openbare plek ben. En net zo goed ga ik een beetje voorzichtig om met mijn spullen als ik bij een DVP ben. Heb ik dan wantrouwen? Nee, ik ken haar echter niet goed genoeg om zomaar blind te vertrouwen.

Maar net als met zoveel discussies is het altijd makkelijker om het heel erg binair te maken. Je bent voor of tegen, er is geen tussenweg.
 
Grappig hoe iedereen weer anders redeneert. Niet perse verkeerd of zo, maar het is gewoon grappig om te zien. Ik zit er precies omgekeerd in. Ik vind cash geld wel misbaar. Als ze 50 Euro uit mijn zak jatten mogen ze er van mij in stikken, ik kan dat missen en dan is het meteen klaar. Dus 50 Euro extra maar een klant minder.

Mijn persoonsgegevens zijn me echter wel veel waard. NIet dat ik meteen bang ben voor identiteitsfraude oid want je geeft terecht aan dat dat via Hacks sneller gebeurt, maar ik heb liever niet dat mijn persoonlijke gegevens bekend zijn bij mensen die ik verder niet ken. Om diezelfde reden zal ik een DVP ook nooit met een tikke betalen of van tevoren social media gegevens doorgeven (is ook wel eens gevraagd). No way.
Ik denk dat een dame meer interesse heeft in 50 euro cash, omdat ze een "kleine dief" is als ze steelt. Niet dat ze lid is van een grote organisatie die mensen af gaat liggen persen en dat soort dingen. Daarom eerder bang dat als er iets gejat wordt, het cash geld is.

En ja, ook ik heb liever dat ze 50 euro van me jat dan mijn gegevens. Daar denken we hetzelfde over. Net als over het vooraf betalen per tikkie, sociale media doorgeven, mijn eigen telefoonnummer gebruiken en dat soort dingen. Daarom hou ik al mijn spullen in de gaten en als ik de kamer verlaat, neem ik spullen mee. Handig op zo`n moment is een tasje waar alles in zit. Daarom bij Kareltje een krokodillenlederen tasje gekocht. Hij had er 5.000, was getipt door iemand uit de haven. ;)

Maar het ging mij er om wat het eerste / vaakste / makkelijkste / voor de hand liggenste is om te stelen en dat is cash. Met cash kan ze alles, met gegevens nauwelijks iets. Het is vandaag de dag makkelijker om gegevens via internet te verzamelen, aanzienlijk minder risico voor de dader en veel grotere kans van slagen. Daarom ligt het risico van bestolen worden eerder bij cash dan bij data. Althans, dat denk ik.
 
En heeft er al iemand gehad dat dan zijn auto was opengebroken?😄
Helemaal in de hoek van de kofferruimte bij de achterbumper en dan nog een paar zware spullen erboven opleggen of ergens ertussen in is de beste plek om mijn waardevolle spullen in de auto achter te laten. Mochten ze een ruitje intikken dan mogen ze hele lange armen hebben om via de skiluik van de achterbank te kunnen gaan graaien. Bij mij hebben ze ooit (niet tijdens een dvp bezoek trouwens) mijn ruit ingetikt en hebben ze alleen een kinderspeelgoedgitaar van mijn dochter meegenomen terwijl mijn volle portemonnee en horloge onaangetast nog in de kofferruimte lagen. 🤟🏻🎸🎼🪕🎼🎸🤟🏻
 
Het blijft toch altijd mooi hoe woorden verdraaid worden….. Als iemand zegt voorzichtig Te zijn is het meteen " je vertrouwt haar niet ". Welnu, in principe heeft een mens een handjevol mensen die hij of zij blind kan vertrouwen. Maar een DVP die je verder niet kent blind vertrouwen is ronduit naïef.

Vertrouw je iemand dan niet? Welnee. Ik ga altijd uit van het goede in de mens. Ik laat alleen niet de deur open als ik op pad ga, ik sluit mijn auto af en ik laat niet mijn spullen onbeheerd achter als ik op een openbare plek ben. En net zo goed ga ik een beetje voorzichtig om met mijn spullen als ik bij een DVP ben. Heb ik dan wantrouwen? Nee, ik ken haar echter niet goed genoeg om zomaar blind te vertrouwen.

Maar net als met zoveel discussies is het altijd makkelijker om het heel erg binair te maken. Je bent voor of tegen, er is geen tussenweg.
je word hier gelijk aangevallen als je op hoede bent en voorzorgsmaatregelen neemt en je wordt als paranoïde persoon bestempeld want alle dvp's zijn even eerlijk want er bestaan geen dvp's met losse handjes die bestaan volgens hen niet. Zij zijn nooit bestolen dus zal het vast ook nooit kunnen gebeuren, over naïef zijn gesproken.
 
Laatst bewerkt:
Kleine test om op een eerste afspraak te zien of de dame te vertrouwen is......Je betaald 20 of 50 euro te veel , of vergist je van briefje in haar voordeel. De meesten zullen je erop wijzen.....die zijn te vertrouwen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan