Waar verbergen jullie je portemonnee tijdens een bezoek aan een dvp?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Waarschijnlijk ben ik dan naïef om in het goede van de mensen te geloven. Dan ben ik graag naïef 🙂
Ik zie liever het goede in de mensen dan iedereen te moeten wantrouwen en constant op mijn hoede te moeten zijn.
Werkt tot nu toe prima zo in mijn leven.
Als ik op café zit hangt mijn jas ook gewoon aan de barkruk of kapstok met mijn portemonnee erin. Als ik dan naar het toilet ga blijft die gewoon onbeheerd hangen.
In mijn stamcafé ligt mijn portemonnee soms gewoon op de toog, nog nooit iets gestolen geweest…
Hangt al van de context af denk ik dan en dames die ik niet zou vertrouwen met mijn portemonnee zou ik alvast nooit bezoeken.
 
Waarschijnlijk ben ik dan naïef om in het goede van de mensen te geloven. Dan ben ik graag naïef 🙂
Ik zie liever het goede in de mensen dan iedereen te moeten wantrouwen en constant op mijn hoede te moeten zijn.
Werkt tot nu toe prima zo in mijn leven.
Als ik op café zit hangt mijn jas ook gewoon aan de barkruk of kapstok met mijn portemonnee erin. Als ik dan naar het toilet ga blijft die gewoon onbeheerd hangen.
In mijn stamcafé ligt mijn portemonnee soms gewoon op de toog, nog nooit iets gestolen geweest…
Hangt al van de context af denk ik dan en dames die ik niet zou vertrouwen met mijn portemonnee zou ik alvast nooit bezoeken.
Mooie manier om in het leven te staan, en ik doe met je mee. En ook in Amsterdam heb je kroegen waar dit nog de regel is.
 
Je hoeft niet naar de ramen. Naar de kroeg en daar je beurs op de tap leggen.. kun je te voet terug naar België.. maar is ook niet te vergelijken.. een dorpskroeg in België met 2 man en een paardenkop aan de bar,of een volle kroeg in Amsterdam.
 
Je hoeft niet naar de ramen. Naar de kroeg en daar je beurs op de tap leggen.. kun je te voet terug naar België.. maar is ook niet te vergelijken.. een dorpskroeg in België met 2 man en een paardenkop aan de bar,of een volle kroeg in Amsterdam.
maar ze hebben wel lekkerder bier, daar in die dorpskroeg in Belgie, dan in Amsterdam
 
Wij gingen vroeger snachts naar Leopoldsburg,daar had je een kroeg die noemde ze de Geile Bij..daar werd je aan de bar gepijpt terwijl je genoot van je pintje ( Fluitje)
Je hoeft niet naar de ramen. Naar de kroeg en daar je beurs op de tap leggen.. kun je te voet terug naar België.. maar is ook niet te vergelijken.. een dorpskroeg in België met 2 man en een paardenkop aan de bar,of een volle kroeg in Amsterdam.
Als ik deze berichten samenvoeg: werd je bij de Geile Bij dan gepijpt door een van die twee mannen of door de paardenkop? :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Team @Bernardus

Ik vertrouw de dame. Ben ik aan het douchen, liggen mijn kleren met portemonnee, sleutels en alles gewoon buiten de badkamer. In mijn jas of broek, uit mijn zicht.

Dames doen precies hetzelfde omgekeerd en laten hun tas staan. Elkaar het vertrouwen geven is voor mij een essentieel onderdeel van een geslaagde date.

Als je elkaar al zelfs daarin wantrouwd, hoe onpersoonlijk en ongezellig wordt de uiteindelijke vrijpartij met elkaar dan wel niet?

Nou heb ik weleens van een dame gehoord dat ze na het douchen haar slipje niet kon vinden en na enig aandringen de klant toegaf die te hebben gepakt, dus rare vogels heb je altijd, aan beide kanten, maar de basis hoort vertrouwen geven te zijn.
 
ik heb alles gewoon bij me in mijn portemonnee in mijn broek zak met pasjes en alles erin en ik heb nog nooit een nare ervaring gehad .nu kom ik vaker bij massage salons maar ook daar heb je niet altijd zicht op je spullen
een beetje zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten denk ik
 
In de wasmachine. Of in mijn bh. Ik verberg mijn portemonnee voor klanten dat snap je wel. Nee gekheid, ik spreek alleen af met mensen die ik vertrouw. Hoeven we beide niks te verbergen👍🏼

Ik denk dat wij als dame meer in de portemonnee hebben op een lange werkdag dan de wandelaars. Kan t mis hebben natuurlijk 😂
Daar ben ik ook vrij zeker van. Zou het ook niet beter kunnen verwoorden
 
Je hoeft niet naar de ramen. Naar de kroeg en daar je beurs op de tap leggen.. kun je te voet terug naar België.. maar is ook niet te vergelijken.. een dorpskroeg in België met 2 man en een paardenkop aan de bar,of een volle kroeg in Amsterdam.
Daar hoef je ook geen man voor te zijn 😜 dat heb ik echt genoeg meegemaakt. Jas gestolen uit de garderobe, tas gestolen, portemonnee gestolen pff Clubs zijn de hotspot voor gelegenheids dieven geloof ik.
Kan je nog beter naar een swingers gelegenheid, stop je alles in een kluisje, loop je poedeltje naakt, kan niemand ook maar iets stelen.

Behalve je maagdelijkheid 🤭
 
Daar hoef je ook geen man voor te zijn 😜 dat heb ik echt genoeg meegemaakt. Jas gestolen uit de garderobe, tas gestolen, portemonnee gestolen pff Clubs zijn de hotspot voor gelegenheids dieven geloof ik.
Kan je nog beter naar een swingers gelegenheid, stop je alles in een kluisje, loop je poedeltje naakt, kan niemand ook maar iets stelen.

Behalve je maagdelijkheid 🤭
Dat is al even gestolen hoor 😂😂😂
 
Als je voordat je gaat wandelen aan dit soort dingen moet denken. Dan kan het toch niet ontspannend en relax zijn. Ik denk dat de kans dat je telefoon die je in de auto laat gestolen wordt velen malen groter is dan bij een dvp.
 
Ik denk het niet de kans dat je telefoon uit je auto gestolen wordt is toch kleiner of je moet je telefoon zo zetten dat iedereen het kan zien, dan vraag je er zelf om natuurlijk.
Niet noodzakelijk ergens vorige zomer een collega van mij haar raampje van haar auto ingeslagen telefoon lag in het bakje waar haar autopapieren lagen. Terwijl haar laptop tas met daarin haar laptop in het zicht lag wat denk je dat ze meenemen 🤔de telefoon de tas is mooi blijven liggen met de laptop er nog in.
 
Als je voordat je gaat wandelen aan dit soort dingen moet denken. Dan kan het toch niet ontspannend en relax zijn. Ik denk dat de kans dat je telefoon die je in de auto laat gestolen wordt velen malen groter is dan bij een dvp.
Idd als je al met zulke gedachten in je hoofd zit kan je er al beter op voorhand met stoppen toch !
 
De vraag aan het begin van dit topic is nogal suggestief, alsof elke dvp een dievegge is, wat kul is, maar de onderliggende vraag is natuurlijk wel interessant.
Twee mensen ontmoeten elkaar voor een intiem feestje maar kennen elkaar niet (als het voor het eerst is). Dat is een rare mix van intimiteit en onbekendheid. Je wil en móet elkaar vertrouwen want je staat in volle naaktheid tegenover elkaar, en tegelijkertijd ken je elkaar niet. Hoe ga je daar mee om, welke voorzorgsmaatregelen neem je? In hoeverre laat je 'guard' zakken? Gaat volgens mij niet zozeer om je portemonnee of je dure horloge. De dagopbrengst of zo.
En toch, wie gebruikt eigenlijk zijn eigen naam, wie vertelt de absolute waarheid (soms juist fijn omdat de ontmoeting anoniem is!)? Bij een eenmalige ontmoeting is er een kortstondig en intiem contact tussen twee vreemdelingen. Bij regelmatigere ontmoetingen ontstaat een parallelle alternatieve wereld, waarin je eigen afspraken gelden. Daarin kun je zelf beslissen wat je deelt en hoeveel je vertrouwt.
Mooi toch eigenlijk!? Ik heb dingen verteld die ik verder nog niemand in mijn leven heb verteld. Dat gaat veel verder dan het wel of niet opbergen van een portemonnee…
 
Maar ik heb het hier niet alleen over geld stelen maar ook over je identiteit die ze tegen je kan gebruiken. Stel ze kijkt in je portemonnee en leest je naam op je pasje en zoekt je op Facebook op en ziet dat je een vrouw hebt en ze je daarmee dan bedreigd. Genoeg wandelaars die in een relatie zitten hier, je zou maar in zo'n situatie terechtkomen als wandelaar lijkt me niet echt fijn.
Alsof dat alle dames zich daar mee bezig houden. Volgens mij staan de er bij de meeste dames het woord discretie boven aan.
 
Eerst en vooral doe niet teveel of niet gigantisch veel geld mee, dan kunnen misvattingen gewist worden en als uw portemonnee in het zicht blijft zou je toch zelf kunnen zien of er iets misgaat!

Mocht zoiets voordoen ben jezelf uw goeie naam kwijt en dames of privéhuizen met jaren ervaring zullen dit niet doen of niet riskeren of zelfs nog niet denken dit te doen, ge weet niet op voorhand wat er kan gebeuren maar niet alles is goed of slecht en als je op straat komt kan je ook iets tegenkomen zoals overal.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan