Waarom een lelijke oude dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Maar ik heb dus pas 29 dagen geleden voor het eerst datgene gedaan wat de meesten ergens tussen hun vijftiende en hun twintigste voor het eerst doen. Je kunt toch aannemen dat die eerste keer voor de meeste jongens níet met een 40+ dame is, toch? ;)
Dan had ik in jouw geval toch voor een wat "rijpere" dame gekozen. Zij had je misschien wat meer rust kun geven tijdens je inwijding. Had je er meer lol van gehad!
 
Ik ben nu 40 jaar, maar vind een dame van 20 jaar, louter lichamelijk gezien, toch aantrekkelijker dan een van 40 hoor.

Dat zullen die dames van 20 ook van 40+ mannen vinden en de dames van 40 zijn weer een stuk minder kieskeurig.

Kan je zeggen: ze krijgt er geld voor dus moet ze niet zeuren dat ik minder mooi ben ( subtiel he 😊 )

Maar denk als er gekozen zou mogen worden uit een 40 jarige minder mooie man en een lekker ding van 25 jaar.. dan kan die 40 jarige vast naar huis.
 
Dat zullen die dames van 20 ook van 40+ mannen vinden en de dames van 40 zijn weer een stuk minder kieskeurig.

Kan je zeggen: ze krijgt er geld voor dus moet ze niet zeuren dat ik minder mooi ben ( subtiel he 😊 )

Maar denk als er gekozen zou mogen worden uit een 40 jarige minder mooie man en een lekker ding van 25 jaar.. dan kan die 40 jarige vast naar huis.
Wij mannen worden alleen maar knapper 😤
 
Dat zullen die dames van 20 ook van 40+ mannen vinden en de dames van 40 zijn weer een stuk minder kieskeurig.

Kan je zeggen: ze krijgt er geld voor dus moet ze niet zeuren dat ik minder mooi ben ( subtiel he 😊 )

Maar denk als er gekozen zou mogen worden uit een 40 jarige minder mooie man en een lekker ding van 25 jaar.. dan kan die 40 jarige vast naar huis.
Als een jonger persoon vind ik dat een dame van 40 ook voordelen heeft. Ze zijn meer volwassen, hebben meer ervaring, zijn meer open minded.

Jonge vrouwen zijn vaak knapper en hebben meer energie en zijn soms wilder . Maar een oudere dame kan ook nog knap zijn puur op ervaring je laten genieten en doen vaak meer.
 
Ik had in mijn tienerjaren soms ook leraressen van 40+, ik moest er in die tijd écht niet aan denken met zo een naar bed te gaan hoor. 🤮 Zelfs een vrouw van 28 jaar vond ik toen véél te oud.
Haha ik had hetzelfde dat ik ook bij de oudere leraressen daar niet aan moest denken, maar met 1 uitzondering. De lerares Frans was tussen 40 en 50 en dat was echt een super mooie vrouw, zowel gezicht als haar figuur. Nou daar had ik geen nee tegen gezegd, en de meerderheid van de jongens ook niet!
 
Ik had in mijn tienerjaren soms ook leraressen van 40+, ik moest er in die tijd écht niet aan denken met zo een naar bed te gaan hoor. 🤮 Zelfs een vrouw van 28 jaar vond ik toen véél te oud.
Nou, twee van de juffen die ik op de middelbare school had waren in mijn ogen MILFs - ook al bestond dit woord toen nog niet. Menig avond waren ze in mijn bed, ok in de mentale versie dan.
 
Ik had in mijn tienerjaren soms ook leraressen van 40+, ik moest er in die tijd écht niet aan denken met zo een naar bed te gaan hoor. 🤮 Zelfs een vrouw van 28 jaar vond ik toen véél te oud.
Leeftijd is maar een getal. Ik wou vroeger sex met mijn ex godsdienst lerares. Zij was 50+ en ik 21. En ze wou niet omdat ze haar te oud vond. Volgens haar was haar lichaam niet meer strak genoegen .

Ze zei leterlijk je bent jong je kan beter met een jong meisje sex hebben met een plat strak buikje en stevige borsten. Dan met een oude doos waar alles begint door te hangen.

Ik vond dat bullshit ik heb haar naakt gezien weet je wat ik gezien heb. Een vrouw van 50+ met een mooie b cub idd geen 20 meer maar ze was niet dik mooie billen en kont. Ze was lief een warm persoon en een moederkoek. En erg open en open minded.

Ze was ouder en minder knap dan een model van 20 maar dat maakte ze goed met haar persoonlijkheid karakter. En alle andere dingen die ze te bieden had.
 
Evelyn is ongeveer 35 jaar oud!

Er zit toch een kern van waarheid in de uitsprak die sommigen doen "leeftijd is maar een getal". Ik vond haar best knap, net als sommige andere dames tussen de 30 en 40 jaar, terwijl ik twintig jaar geleden een vrouw van 35 jaar al véél te oud vond om er seksuele verlangens van te krijgen. :oops: Met het stijgen der jaren, ga je dus wel degelijk meer verschillende dingen lusten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan