Waarom een lelijke oude dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@JokePrive
Ik vermoed dat als we sowieso horen wat er allemaal achter de schermen gebeurt en tegen elkaar gezegd wordt, de meesten van ons spontaan de komende tijd geen enkele zin meer hebben. Net als dat je ook maar beter niet in de keuken van een restaurant moet gaan kijken als je nog wil eten daar.
Eind jaren negentig kwam ik zo vaak in een club hier in de buurt dat ik zo'n beetje tot het meubilair behoorde , ik "had" daar een vaste dame dus de rest van het personeel zag me niet meer als potentïele klant , en de dames waren bovendien 90% latinas en die hebben toch over het algemeen andere ideeën over discretie dan wij
Wat je daar af en toe opving wil je niet weten hoor , het was op zich best leerzaam maar af en toe dacht ik wel eens of ze zo gauw ik mijn hielen gelicht had ze niet net zo tekeer zouden gaan met mij als lijdend voorwerp
 
Ik denk dat dit proces zich meer in jouw hoofd afspeelt dan van de dames hoor. Denk dat dit echt niet de gedachtes van de dames zijn. Misschien een enkeling dat zou kunnen.
Je hoeft maar in de ogen van de dames te kijken en je weet meteen of ze open staan voor een lekkere potje seks of juist niet. En wat Ome Aad zegt klopt helemaal er zijn dames die erg arrogant zijn en zelfs discrimineren op leeftijd uiterlijk en afkomst die lopen er ook tussen. Je moet het alleen wel kunnen lezen maar sommige mannen zijn daar meestal te geil voor. En meestal zijn het jonge knappe dames die zich te goed voelen voor bepaalde klanten.
 
Laatst bewerkt:
Dames in voorstelrondjes gehad met een vrolijke lach en twinkelende ogen en het op de kamer niks werd, en omgekeerd wat gereserveerde dames met een ietwat strenge blik die op de kamer helemaal opbloeiden en leuk waren. Ik probeer de dames vooraf ook wel te lezen, en het helpt denk ik wel om de extremen er uit te filteren, maar zekerheid ga je nooit hebben.
 
Dat vind ik nou sneu om te horen dat ie geen interesse meer in je heeft!
😜

In mijn vrije tijd toch niet? Hij heeft bijna 3 weken mij voor zich alleen gehad, en elke avond + weekend.. beviel en bevalt prima!!!
Enne... mijn orale kunsten slaat hij niet graag af 😋, daar mag ik hem zelfs voor wakker maken 😇
 
Ik bezoek wel eens een oudere dvp ....gewoon omdat ik van het uitproberen ben maar mijn vaste dames zijn tussen 24 en 37.

Wat is de reden dat de lelijke oude dvp toch werk hebben en vaak bezoek van jonge kerels?
Meer tijd voor hetzelfde geld ?
Meer diensten?
Snel je zakje legen voor weinig?
Ze zijn beter in bed?
Fetish?
Mooie meisjes zijn te intimiderend ?
Voor begonnen als een fetish , maar in de loop der jaren altijd zo nu en dan altijd blijven doen...net waar ik zin in heb ....
 
Goed back on topic.
Oud is natuurlijk afhankelijk van de leeftijd van de klant.

Maar qua lelijk. Natuurlijk is een deel van de dames voor de ene wel en de andere niet zijn type...
echter terug naar topic starter.

Ik zie hier inderdaad soms een "wie heeft er ervaring met" voorbij komen van een oude en objectief gezien toch echt "lelijke" dame. Dan heb ik het dus over oud/onverzorgd/dik met een A cup bijvoorbeeld. En tja... DIE voorkeur snap ik zelf ook niet
 
Dames in voorstelrondjes gehad met een vrolijke lach en twinkelende ogen en het op de kamer niks werd, en omgekeerd wat gereserveerde dames met een ietwat strenge blik die op de kamer helemaal opbloeiden en leuk waren. Ik probeer de dames vooraf ook wel te lezen, en het helpt denk ik wel om de extremen er uit te filteren, maar zekerheid ga je nooit hebben.
Het is ook geen garantie voor succes natuurlijk , maar ik geef gewoon aan dat het voor mij loont om meer naar iemands uitstraling instelling te kijken dan naar alleen het uiterlijk en naar mijn idee is dat een succesvolle benadering aangezien ik sindsdien aanzienlijk minder slechte dates gehad heb
Hoeveel geweldige dates ik er door misgelopen ben zal ik natuurlijk nooit te weten komen , dus of het voor een ander ook werkt mag iedereen voor zichzelf bepalen
 
Goed back on topic.
Oud is natuurlijk afhankelijk van de leeftijd van de klant.

Maar qua lelijk. Natuurlijk is een deel van de dames voor de ene wel en de andere niet zijn type...
echter terug naar topic starter.

Ik zie hier inderdaad soms een "wie heeft er ervaring met" voorbij komen van een oude en objectief gezien toch echt "lelijke" dame. Dan heb ik het dus over oud/onverzorgd/dik met een A cup bijvoorbeeld. En tja... DIE voorkeur snap ik zelf ook niet
Echt lelijk in de zin van onverzorgd zie je toch maar heel zelden , iedere vrouw die voor haar inkomen afhankelijk is van haar skills om mannen te verleiden kleedt zich al sexy , maakt zich leuk op en spendeert een fortuin aan de kapsalon , ik heb vriendinnen gehad die al een uur voor de spiegel stonden alleen omdat ze bij de slager op de hoek nog even een paar slavinken moest halen

Ikzelf houd meer van een beetje gevulde vrouwen van een jaar of 40 dan van geblondeerde Barbiepopjes maar daarmee vind ik die laatste groep nog niet lelijk , toen ik 20 was vond ik vrouwen van 40 stokoud en ik moest er niet aan denken om zoiets in mijn bed aan te moeten treffen , ik ben nu 55 en nu zijn ze jonkies voor me
Zo veel mensen zo veel voorkeuren , de vraag waarom ik 20 playmates voorbij loop zonder met mijn ogen te knipperen om bij een Latina van middelbare leeftijd met een D cup en een slecht gecamoufleerd litteken van een keizersnede naar binnen te gaan is niet te beantwoorden , ik vind dat gewoon lekkerder
Ik denk dat dat zelfde antwoord op zal gaan voor een twintiger die een 60 jarige bezoekt of iemand die op shemales valt
 
Laatst bewerkt:
Vraag mij wel eens af of de dame niet net andersom denkt. Wil ik die lelijke man wel bevredigen. Of dat de oudere dame denkt, daar heb je weer zo'n jong broekie die er alleen maar op los gaat en niks klaarmaakt. Dus voordat je naar een dame kijkt, kijk eerst naar jezelf.

En dit is nou precies wat er vaak gedacht wordt. Alleen telt wat jij zegt voor alle leeftijden, niet enkel oudere dames. Ook de jonge denken zo.

Het gaat echt puur om de centen, omdat niemand vd sekswerkers het geil vindt dat er 20+/30+/40+ leeftijdsverschil tussen hun en een cliënt zit. Sommige sekswerkers vinden vanaf 30+ leeftijdsverschil helemaal niet oké. Als er weer eens iemand vraagt of er 'niets jongers' tussenzit, dan wordt het woord 'pedo', 'gatver', 'vies kereltje' al snel uitgesproken. Natuurlijk wel op een plek dat enkel wij dat horen he?
 
Ik ben ook 60+ en wandel al meer als 30 jaar. Heb altijd gekozen voor dames van mijn eigen leeftijd of iets jonger. Maar naarmate je ouder wordt is dat steeds lastiger omdat er gewoon minder zijn!
Voor 'n massage kies ik het liefst 40+ en als ik wil neuken het liefst 50+. Natuurlijk zijn ze dan niet meer zo strak maar dat ben ik ook niet meer! Paar jaar geleden in privé huis in Tilburg één keer n dame van begin 20 gehad omdat er verder niemand beschikbaar was. Dat voelde toch niet helemaal natuurlijk. Ik heb dochters die ouder zijn.
Met oudere dames heb ik n betere klik, beter gesprek en de sex is eigenlijk altijd goed!!!
 
Moet je wel ook weten dat er zo'n leeftijdsverschil tussen zit. Dames doen zich vaak jonger voor en ik heb het geluk dat ik nog altijd een beetje jonger over kom dan ik ben. Dat laatste hoor ik niet alleen van dames, maar ook van anderen. Dus zolang je het niet over leeftijden hebt kan het gevoel over het verschil nog best meevallen.

Persoonlijk kies ik heel af en toe echt wel een jonge dame, maar ik voel me het prettigst en meest op het gemak als de leeftijd meer die van mezelf benaderd. Je hebt dan toch het gevoel wat meer te matchen, omdat je ongeveer in dezelfde levensfase zit.

Dan kies ik op zo'n moment meestal toch liever voor de wat uhm rijpere dame met wat, hoe zeg ik dat netjes, zichtbare levenservaring, dan het modepoppetje die totaal niet mijn wereld kent. Hoewel ik dat heel af en toe ook best een leuke uitdaging vindt.
 
En dit is nou precies wat er vaak gedacht wordt. Alleen telt wat jij zegt voor alle leeftijden, niet enkel oudere dames. Ook de jonge denken zo.

Het gaat echt puur om de centen, omdat niemand vd sekswerkers het geil vindt dat er 20+/30+/40+ leeftijdsverschil tussen hun en een cliënt zit. Sommige sekswerkers vinden vanaf 30+ leeftijdsverschil helemaal niet oké. Als er weer eens iemand vraagt of er 'niets jongers' tussenzit, dan wordt het woord 'pedo', 'gatver', 'vies kereltje' al snel uitgesproken. Natuurlijk wel op een plek dat enkel wij dat horen he?
Kijk, dat is een van de redenen dat Latinas en Aziaten mij beter bevallen dan Westerse vrouwen. Ik ken een Latinas met een leeftijdsverschil van 20 jaar die mij net oud genoeg vinden of zelfs aan de jonge kant......Deze dames hebben een voorkeur voor een flink leefttijdsverschil. Die hebben helemaal geen zin in zo een jong ventje. Daarbij komt nog eens dat er ook een hoop bloedmooie latinas zijn van mijn leeftijd of ouder die ook gewoon nog echt lekker zijn. Gedurende Corona vaak bij eentje geweest die even oud was als ik....echt nog super mooi en lekker. Helaas heb ik haar lang niet meer gezien.
Het mooie van ouder worden, als man, is dat mijn ondergrens nauwelijks is opgeschoven...... ik vind vrouwen rond de 25 nog steeds het mooiste..... maar mijn bovengrens is wel stijgende, dus meer keuze. En sommige dames worden mooier met de leeftijd. Carina (waar ik wel eens eerder over geschreven heb 🤣 ) vind ik eigenlijk alleen maar mooier geworden, en bijvoorbeeld Coral die vond ik tien jaar geleden mooi en nu nog steeds. Coral heeft een prachtige lach, dus die blijft ook gewoon mooi.
 
Je 'kent' ze, maar geen enkele sekswerker zal tegen een cliënt zeggen dat ze het leeftijdsverschil niets vinden. Dan maakt het niets uit waar ze vandaan komen hoor, elke euro is er tenslotte 1. Of al jouw latina's zijn zo eerlijk en te vertrouwen dat ze dat natuurlijk wel zouden zeggen in begrijpelijke taal, dat kan...

Oudere cliënten zijn niet zo veeleisend.. dus logisch dat ze dan het liefste voor ouderen gaan. Liever een date met iemand die rustig aan doet dan iemand waar je een uur lang alleen maar mee moet wippen en blowen. Hoe zeg je dat ook alweer 🤔.. liever lui dan moe.
 
Ik denk dat het bij veel mannen zo is dat ze graag een dvp bezoeken die wat jonger is dan hij zelf. En toch best wat mannen hier die rond hun eigen leeftijd de voorkeur geven. Ik ben 48 en als ik een dame van 25-30 bezoek, dan voel ik ook altijd iets van dat ze liever iemand jonger als klant heeft. Heb het nooit echt gehoord maar het voelt zo. Echter ook dames die ongeveer 10 jaar jonger waren dan ik en ook lieten weten graag iets oudere klanten te hebben. Zelf ben ik van 2 dames heel lang een vaste klant en die zijn 41 en 53. En dan is die van 53 nog mijn nr.1 Waarom? Met haar is de seks zo vertrouwd, ik voel mij gewoon heel fijn bij haar. Alleen altijd jammer als de tijd weer voorbij is 😔 Het liefst zou ik haar mee naar huis nemen.
 
Dus dat! Maar het is niet vermoedelijk.. maar zeker weten! Dat is ook een vd grootste reden dat mijn partner geen interesse meer heeft in sekswerkers. Hij heeft teveel gehoord, gezien en meegemaakt.
Joke, heb je misschien wat voorbeelden voor ons?

Ik kan wel wat hulp gebruiken om af te kicken van deze verslaving. Het kost me klauwen met geld. 🤣
 
Je 'kent' ze, maar geen enkele sekswerker zal tegen een cliënt zeggen dat ze het leeftijdsverschil niets vinden. Dan maakt het niets uit waar ze vandaan komen hoor, elke euro is er tenslotte 1. Of al jouw latina's zijn zo eerlijk en te vertrouwen dat ze dat natuurlijk wel zouden zeggen in begrijpelijke taal, dat kan...

Oudere cliënten zijn niet zo veeleisend.. dus logisch dat ze dan het liefste voor ouderen gaan. Liever een date met iemand die rustig aan doet dan iemand waar je een uur lang alleen maar mee moet wippen en blowen. Hoe zeg je dat ook alweer 🤔.. liever lui dan moe.
"mijn" Latinas....... ik ken zowel prive als als dvp (en een mengsel daarvan) veel Latinas en Aziaten. Blanke vrouwen vind niet bijster interessant. Ik ken vooral de Latino cultuur goed genoeg om te weten hoe de vork in de steel zit. In het Spaans is er zelfs een uitdrukking "hombre interesante" die verwijst naar de wat oudere man (OK....vaak met wat meer geld dan gemiddeld).
Het is het bekend gezegde...... vrouwen worden oud, mannen gedistingeerd.....jammer voor de westerse vrouwen, maar mannen vanaf een jaar of 40 zijn erg gewild in niet Westerse landen. En dan praten we niet over lelijke overgebleven vrouwen, of golddiggers.........maar gewoon echt leuke vrouwen die een (blanke) man met een flink leeftijdsverschil prettig vinden.
Wat je zegt over het feit dat veel dvps oudere mannen prettiger vinden omdat die rustiger zijn erken ik helemaal dat heb ik ook vaak van ze gehoord, maar ook gewoon omdat we vaak beter gezeldschap zijn.
 
Zelf ben ik vrij gezet en 55 jaar oud ik zal daarom nooit een keuze maken op een dame waar van de leeftijd meer dan 10 jaar afwijkt en met een maatje <36.
Dit snap ik niet goed. Als je er toch voor betaalt en kunt kiezen wat je wil, waarom zou je dan niet juíst iemand kiezen die je in het normale leven niet zou kunnen krijgen?

Ik zou bijv nooit betalen voor een in mijn ogen lelijke vrouw. Want ja, die zou ik zelf in het dagelijks leven ook wel kunnen krijgen. Ik ga juist voor een betaalde date om daar aan te ontsnappen.
 
Oh jawel hoor MrSmith. Ik zie dat soort (rollende) ogen dagelijks als er weer een 60+ kiest voor een jonge collega. En de reacties die je hoort achteraf en soms tussendoor, dan kies je dat meisje echt niet meer.
Dit is de kift. Je geeft altijd af op jongere collega's, en als je schrijft over oudere mannen die een jonge collega kiezen heeft dat vaak een gefrustreerde ondertoon. Snap ik wel, dit is je werk en die jongedames zijn je concurrenten. Maar alleen daarom al (je eigen belang hierbij) zou ik je bijdragen op dit onderwerp niet al te serieus nemen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan