Waarom heet dit forum girlsreview?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Stel dat dit überhaupt zou bestaan. Een dame schrijft een recensie over een gigolo. Hier is dan op zich niks verkeerds aan, echter ik kan je verzekeren dat heel veel mannen denken van, he die vrouw gaat vreemd of is op zoek naar seks en dit kan ik haar ook bieden. Met als resultaat dat we deze dame allemaal gaan bestoken met pm. Denk niet dat deze dames hier op zitten te wachten.
 
En als er een dame is die een review schrijft platgespammed wordt met berichten.

Een dame schrijft een recensie over een gigolo. Hier is dan op zich niks verkeerds aan, echter ik kan je verzekeren dat heel veel mannen denken van, he die vrouw gaat vreemd of is op zoek naar seks en dit kan ik haar ook bieden. Met als resultaat dat we deze dame allemaal gaan bestoken met pm. Denk niet dat deze dames hier op zitten te wachten.
nou ja, we hebben hier dus een dame die recensies schrijft, dus we kunnen er empirisch achter komen of dit ook gebeurt
 
nou ja, we hebben hier dus een dame die recensies schrijft, dus we kunnen er empirisch achter komen of dit ook gebeurt

Ik word met rust gelaten. In mijn prive berichten enkel vriendelijke toevoegingen en goedbedoelde adviezen.
En als dit de verwachting is.. dan geeft dat wellicht des te meer reden waarom wat extra vrouwelijke invloed op deze website geen overbodige luxe is 🤣
 
Ik wens u veel succes! Er zijn anderen voor u geweest die de heren wilden 'opvoeden' en inmiddels allemaal verdwenen. Je moet stevig in je schoenen staan om al die boefjes hier de les te lezen! Maar u mag het natuurlijk proberen...
Ik kan enkel voor voor mij zelf spreken. Maar ik zou mij ook niet laten de les spellen van een vreemde op het internet en zeker niet van een keyboard worrior achter een schuilnaam.

soms kan dat echt superieur overkomen. Die "veel liefs"deed het voor mij. 😅
 
Een gat in de markt voor een op mannen gerichte tegenhanger van dit forum?

Girlsreview is gericht op de mannelijke bezoekers van dvp's en is daarmee wat het is maar wel open voor reviews van mannen een andere zaken.

Een gesprek over voetbal of politiek valt natuurlijk ook niet onder een dvp of een girl, maar die ruimte is er gewoon 🙂

Keep up the good work guys!
 
Stel dat dit überhaupt zou bestaan. Een dame schrijft een recensie over een gigolo. Hier is dan op zich niks verkeerds aan, echter ik kan je verzekeren dat heel veel mannen denken van, he die vrouw gaat vreemd of is op zoek naar seks en dit kan ik haar ook bieden. Met als resultaat dat we deze dame allemaal gaan bestoken met pm. Denk niet dat deze dames hier op zitten te wachten.
Dat denk ik ook niet, dus: mannen, vooral niet doen. 🙄
 
Weinig, heb ik ervaren. Wellicht ben ik de enige wel? Maar daarom ook mijn vraag, als we alleen vrouwelijke sekswerkers betrekken in dit forum sluit je vrouwen ook wel uit. ( er vanuitgaande dat deze het liefst mannelijke sekswerkers bezoeken)
Ik word een beetje ziek van dat geneuzel tegenwoordig dat 99,9% van de bevolking zich in allelei bochten moet wringen om 'inclusief' te zijn voor de 0,1%. Neem nu de 'trans'-discussie: overal in de media duikt het continue op alsof het een heel groot thema is terwijl het om minder dan 1% van de bevolking gaat.

Dat gevoel heb ik ook bij jouw berichten, die m.i. gewoon troll-berichten zijn maar dan wel heel goed uitgevoerd, en je hebt mij laten reageren dus je doel is bereikt. Jouw bericht is ook weer zo'n voorbeeld van 'zeuren om het zeuren': er is geen probleem, want niemand mist een 'gigolo forum', dus máák je een probleem. En wij zijn dan zo gek om daar serieus op in te gaan.
Ik doe suggesties om het forum inclusiever te maken
Nee. Gewoon... nee. Hou op. Ga weg.
 
@Rondwandelaar: helemaal met je eens!

Bovendien, het viel me ook al op dat TO zichzelf eigenlijk tegenspreekt in haar eigen berichten.
Eerst zeggen/zeuren in het openingsbericht dat dit forum zgn. niet inclusief is, ze dingen mist en de naam niet kan plaatsen etc. Maar, vervolgens zegt TO in een later bericht dat ze eigenlijk om privacyredenen alsnog niet wil schrijven/recenseren over die tantra-masseurs.
Ofwel, dat betreft een erg dubbelzinnige visie/mening van TO en maakt dit onderwerp dus nutteloos.

M.i. is het hiermee gesloten en moet eenieder zelf maar het inlevingsvermogen hebben om zijn/haar eigen draai aan dit forum en zijn inhoud te geven.
 
Als regelmatige bezoeker van erotische masseuses met een voorkeur voor vrouwelijke masseuses kwam ik uiteindelijk op deze website terecht.

Ondanks dat ik me verbaas en erger aan de hoeveelheid platheid en respectloosheid heeft dit forum me ook her en der wat nuttige tips opgeleverd en probeer ik maar selectief te lezen.

Maar er zijn een aantal dingen die me verbazen en opvallen.

Ten eerste: dit is een platform waar sekswerkers gereviewd kunnen worden, waarom is dit enkel gericht op vrouwelijke sekswerkers? Er zijn talloze mannelijke sekswerkers en zover ik weet zijn er geen recensie fora voor deze sekswerkers?

Daarnaast vraag ik me af waar de belichting van niet stereotype (en.. wat is in hemelsnaam de sterotype sekswerker dan wel? ) sekswerkers niet voorbij komt? Somatisch lichaamswerkers, sekszorg, camgirls, tantra masseurs, etc etc. Moeten de sekswerkers seks aanbieden om te passen binnen girlsreview?

Ik bezoek regelmatig erotische masseuses maar ook tantra massages staan hoog op mijn lijstje. De tantra masseurs en masseuses die ik heb gesproken zijn alles behalve blij met dit forum om een aantal redenen die ik erg goed snap. Veelal werken deze mensen onder hun eigen naam en dit forum is te bezoeken door elke internetbezoeker. Hun privacy is zo ernstig bedreigd. Waarom is dit zo ingericht op deze website?

Wellicht dat een vrouwvriendelijkere girlsreview ook de vriendelijkheid van dit forum wat kan verhogen..

Liefs,
Omdat vrouwen amper gebruik maken van de mogelijkheid om MVP's te bespreken.

De naam dekt de grootste deel van de lading wel. Kruidvat verkopen ze ook niet alleen maar kruiden en de grillroom ook niet alleen maar gegrillde dingen.
 
Maar waar moet ik dit dan plaatsen? Hier is geen aparte sectie voor toch?
Kun je zelf aan maken met gigolo of mannelijke mvp of verzin zelf iets leuks .en vertel het tegen je vriendinnen en dan gaat het vuurtje rond .hartstikken leuk misschien steken we er nog wat van op succes
Ppffffffff zucht,.....alleen t lezen hiervan maakt mij al doodmoe :sleep::sleep::sleep::sleep::sleep::sleep::sleep::sleep:
Maar we doen het allemaal wel .🤭😂toch benieuwt hoe het telkens verder gaat
 
Laatst bewerkt:
Ik word met rust gelaten. In mijn prive berichten enkel vriendelijke toevoegingen en goedbedoelde adviezen.
dan valt me dat mee, had erger verwacht van ons mannen. Kortom verkeerde inschatting.
En als dit de verwachting is.. dan geeft dat wellicht des te meer reden waarom wat extra vrouwelijke invloed op deze website geen overbodige luxe is 🤣
Ik wist niet dat er een vrouwelijke rececent was, welkom en blijf schrijven cq. meepraten.
Ik wens u veel succes! Er zijn anderen voor u geweest die de heren wilden 'opvoeden' en inmiddels allemaal verdwenen. Je moet stevig in je schoenen staan om al die boefjes hier de les te lezen! Maar u mag het natuurlijk proberen...
Nou, lees het topic van Lily maar mee, ze probeert een inzicht te geven in het leven van een DVP. De discussies zijn vrij openlijk en geven mij ( of ons) een beeld van jullie wereld.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan