Waarom heet dit forum girlsreview?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ondanks dat ik me verbaas en erger aan de hoeveelheid platheid en respectloosheid heeft dit forum me ook her en der wat nuttige tips opgeleverd en probeer ik maar selectief te lezen.
Dit klopt wel. Is meer Girls discussie forum dan review forum.

Voor de rest kun je gewoon een recensie maken als je houd aan forumregels.
 

Dit had je zelf al lang kunnen lezen.
Ja.. alleen ik zie voldoende recensies voorbij komen van onvergunde sekswerkers.

Het is ook lastig navigeren. Veel tantra masseurs zijn zich niet eens bewust van het feit dat ze sekswerker zijn. Laat staan dat ze een vergunning hebben, ik ken talloze tantrische werkers die ook geen vergunning kunnen krijgen. Het schijnt een groot probleem in die subrance van sekswerk te zijn zoals ik begrepen heb.

En.. hoe kun je controleren of een zelfstandig werkend sekswerker een vergunning heeft? Ik kom ze erg weinig tegen.
 
Een heel platform oprichten om alleen mannelijke sekswerkers te recenseren lijkt me erg bewerkelijk.

Zelf zou ik graag zien dat het gastenboek van de Top 2000 in zijn oude vorm weer terugkeerde, daar werden veel ideeën uitgewisseld over artiesten die buiten de boot vallen.
Nog los van de tijd die het in beslag neemt, begin er maar eens aan om zoiets op poten te zetten...
 
Toch wel jammer dat de vrouwen dan zo sterk minder vertegenwoordigd worden op dit forum.

Trouwens ook een branche probleem denk ik, veel vrouwelijke sekswerkers richten zich enkel op mannen.
Omdat er gewoon veel minder vrouwen beroep doen op sekswerkers. En diegene die het doen zullen Mss niet zo rap zoeken naar een plaats om het te bespreken met andere, denk ik dan.
 
Als er al aanstoot wordt genomen aan "girlsreview" ben ik erg benieuwd naar de mening over de illustere voorganger van dit forum, "hookers" :)
Het gaat niet over dat de naam vrouwonvriendelijk zou zijn, maar dat het gericht is op reviews van mannen over vrouwen terwijl de vrouwelijke recensent het ook andersom wil zien
 
Heel simpel...

Dit is een site waar heren hun avonturen met prostitutiees bespreken en recenseren.
We noemen ons dvp of sekswerkers, omdat dat een stuk gezelliger klinkt dan hoer. En hoeren worden betaald voor hun diensten. Dit is dus een commerciële hoerensite of dat nou mannen, vrouwen of transen etc zijn.

Overigens zijn zowat alle vrouwen/mannen etc onvergund bezig in thuis of hotelsituaties

Als tantra masseurs niet willen beschreven worden op een forum als dit, neem dan gewoon een fictieve naam. Ben je ook gelijk v dat gezeur af.
 
@De vrouwelijke recensent ik zie tot nu toe vooral steeds heel veel vragen en op- en aanmerkingen van jouw hand. Rome is niet in 1 dag gebouwd, lever vooral een bijdrage, goed voorbeeld doet volgen. Wat houdt je tegen?

Als er voldoende mensen zijn die inhoud aanleveren dan vindt deze vast en zeker wel een plekje op deze site. Het is een site van en voor liefhebbers, het wordt hier flexibel en constructief beheerd, waarbij er altijd oor is voor de feedback van de gebruikers. In mijn ervaring is het weinig nuttig om heel veel over principes en structuur te discussiëren als er geen inhoud in zit. Structuur volgt de inhoud, dat is veel natuurlijker.
Ben benieuwd naar je bijdrage!
 
Als regelmatige bezoeker van erotische masseuses met een voorkeur voor vrouwelijke masseuses kwam ik uiteindelijk op deze website terecht.

Ondanks dat ik me verbaas en erger aan de hoeveelheid platheid en respectloosheid heeft dit forum me ook her en der wat nuttige tips opgeleverd en probeer ik maar selectief te lezen.

Maar er zijn een aantal dingen die me verbazen en opvallen.

Ten eerste: dit is een platform waar sekswerkers gereviewd kunnen worden, waarom is dit enkel gericht op vrouwelijke sekswerkers? Er zijn talloze mannelijke sekswerkers en zover ik weet zijn er geen recensie fora voor deze sekswerkers?

Daarnaast vraag ik me af waar de belichting van niet stereotype (en.. wat is in hemelsnaam de sterotype sekswerker dan wel? ) sekswerkers niet voorbij komt? Somatisch lichaamswerkers, sekszorg, camgirls, tantra masseurs, etc etc. Moeten de sekswerkers seks aanbieden om te passen binnen girlsreview?

Ik bezoek regelmatig erotische masseuses maar ook tantra massages staan hoog op mijn lijstje. De tantra masseurs en masseuses die ik heb gesproken zijn alles behalve blij met dit forum om een aantal redenen die ik erg goed snap. Veelal werken deze mensen onder hun eigen naam en dit forum is te bezoeken door elke internetbezoeker. Hun privacy is zo ernstig bedreigd. Waarom is dit zo ingericht op deze website?

Wellicht dat een vrouwvriendelijkere girlsreview ook de vriendelijkheid van dit forum wat kan verhogen..

Liefs,
Ik denk dat de reden is dat er hier enkel vrouwlijke sexwerkers gereviewd worden komt omdat de website GIRLSreview heet en niet sexwerkers review.

Word er soms iets onvriendelijk over een dame gezegt tuurlijk. Maar de dames die hier aanwezig zijn kunnen elk hun mannetje staan. Of beter gezegt vrouwtjestaan. Er komen ook leden op voor de dames.

Er is wel een plek voor massages je vind het op de start pagina. Het heet maassagesalons & privémassage. Je moet wel even door scrollen het staat tussen het forumstuk voor shemales & ts en bdsm.

Waarom hebben ze een probleem met dit forum omdat ze wel of niet er opstaan? Anders kunnen ze ook zagen over google review en trustpilot.

Je mag ook niet vergeten dat er veel cafépraat verkocht word.

bedankt voor uw begrip veel liefs Roxas.
 
Daar vallen natuurlijk mannelijke reviews ook onder.
Lijkt me niet meer dan normaal tegenwoordig. Heb je er geen behoefte aan dan lees je het niet.
Recensies van mannen over vrouwen, vrouwen over vrouwen, vrouwen over mannen, mannen over mannen en alles er tussenin moeten kunnen.

Moeten de sekswerkers seks aanbieden om te passen binnen girlsreview?
Kort door de bocht. Ja.
Het is iets ruimer dan dat afhankelijk van wat je als seks ziet.
Maar het lijkt me dat het wel tenminste over een ervaring van een betaalde hands-on seksuele dienst moet gaan. Laat alstublieft cammers, films en dergelijke ergens anders.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan