WHEM Wanda Latina Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heren,

Kon niet meer wachten, de vulkaan stond op barsten, dus gisteravond een gokje gewaagd.

Afspraak snel gemaakt, ze ontvangt in een studentenflat in Den Haag. Zeer nabij een ondergrondse parkeergarage. Je moet een selfie sturen voordat ze je ontvangt. Ik ben daar geen voorstander van dus had een korte video call. Ze komt je ophalen zodra je aangeeft dat je er bent. Jurkje aan met niets eronder (werd in de lift duidelijk). Ze had een mooi lichaam met kleine borstjes en een lekkere kont!

Zij zelf is een schatje, maar behalve standaard Engels, kwam de Google translator erbij. Ook komt ze verlegen over, maar dat vind ik juist fijn. Ik stond op springen en had ook andere plannen daarna, dus een korte ontmoeting.

Kortom, was €200 kwijt voor tongzoenen, vingeren, pijpen zonder condoom en klaarkomen in mond. Pijpen was lekker, eerst rustig daarna versnelling en diep terwijl ik mijn handen op die mooie kont had en haar vingerde. Ze zoog die banket staaf helemaal leeg, tot op de laatste druppel en hield alles netjes binnen. Ze slikt niet trouwens.

Ik denk wel dat als je de tijd hebt en een uurtje reserveert, ze alles doet uit haar advertentie en ook is ze een lieve meid. Had niet het gevoel dat ze alles maar zou afraffelen om snel klaar te zijn.

Volgens mij is ze snel weg uit Den Haag. Zie een andere foto bij haar WhatsApp.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan