Recensie Wandee, Saitarn Massage, Rotterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

F1988

Newbie
14
12/03/22
37
4
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.saitarnmassage.com/wandee
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gisteren had ik afspraak gemaakt met Wandee. Het was een gok, want ik had haar nog nooit gezien, dus op basis van foto's op hun website had ik een afspraak gemaakt. Daar aangekomen, werd de deur open gedaan door een dame en ze vroeg of ik afspraak had. Dus ik zei "ja, met Wandee". Ze begon te glimlachen en zei dat ze Wandee is.
Mijn eerste indruk van haar was positief. Ze ziet er goed, lichaamsbouw zou ik zeggen normaal (ik vind haar niet dik) en ze had ook een sexy kimono aan. En verder praat ze ook goed Nederlands. Toen we in de kamer waren heb ik haar betaald en in de kamer stond een douche waar ik gebruik van kon maken. Na dat te gedaan te hebben ben ik op mijn buik gaan liggen op een matras (geen bed).
En dan kon de massage beginnen.
De kimono deed ze uit en uit mijn ooghoeken zag ik dat ze nog een lingerie aan had en tijdens de massage hield ze die ook aan. Dus dat was al tegenvaller. Het massage opzich is niet verkeerd. Ze begon eerst zonder olie een stevige massage en later ging ze over zacht wat ze goed deed. Maar na een kwartier moest ik me al omdraaien. Toen ik op mijn rug lag het zelfde verhaal. Ze begon ook al snel met aftrekken wat ze overigens goed doet.
Na het het klaar komen effe wassen en afscheid genomen en weer naar buiten gegaan. Bij elkaar was ik iets 45 minuten binnen geweest terwijl ik voor een uur had betaald.

Kort samengevat : een knappe Thaise dame( volgens de website 26,maar ik denk dat ze de 30 is gepasseerd) die een beetje ondeugend is en goed Nederlands spreekt en die best wel goed zachte massage kan geven.
Minpunten zijn toch de massage was te kort en ze hield haar lingerie aan.
En voor sommige zal dit ook een tegenvaller zijn, ze heeft tatoeages. Een grote aan haar linker bovenbeen/bil en een paar aan haar linke arm.
Ik weet niet zeker of ik terug ga bij haar. Meschien moet je bij haar of bij de salon vantevoren aangegeven wat je precies wil. Ik wacht af op andere recensies en als die positief zijn, wil ik het wel nog een keer proberen.
 
Als je de link uit bovenstaande recensie gebruikt kom je uit op een heel andere dame, dus de webbeheerder daar zit ook maar wat te rommelen.

Hoe dan ook, ik heb dus geen ervaring met Wandee die hierboven wordt besproken maar met Ploy die daar nu is begonnen.
Ik ga aan mijn ervaring geen recensie wijden dit keer uit respect voor de dame in kwestie, die echt wel haar best deed, maar zich vermoedelijk ook snel zal realiseren dit vak haar roeping niet is.
Enige wat ik er verder nog over wil zeggen is dat het voor mij de eerste keer was dat een dame, net als overigens in het geval van @F1988, haar lingerie aanhield. Voor mij is dit eigenlijk not done, maar vinden ze dat blijkbaar bij Saitarn prima.
 
Terug
Bovenaan Onderaan