Wandelaarsreview

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rickdekoning

Meubelstuk
1.062
20/08/21
1.504
30
Ik schrijf net een dame .....die geeft aan dat ik slechte recensies heb "op app" van dames....
Er is dus iets van een app waar danes op schrijven.....en kennelijk....sta ik er zelfs op als gevaarlijk.....Kan me alleen voorstellen dat een dame boos is vanwege een slechte recensie.....en zoveel dames bezoek ik niet eens via kinky ondat ik.meestal naar de ramen ga......
Weet iemand wat voor app dit is?
 
@Rickdekoning misschien is het de moeite waard om eens na te vragen waarom je op deze lijst bent beland. Het zou kunnen dat de dames zich niet prettig en blijkbaar zelfs onveilig voelen bij je, maar misschien ben je je daar zelf niet van bewust?
Lol die vraag heb ik natuurlijk gesteld....maar het antwoord was "think about what you did"
Nee....ik maak me totaal geen zorgen dat dames zich niet veilig voelen bij mij..... integendeel .. .vrouwen nemen mij altijd heel snel in vertrouwen (vooral Latinas😜) Als Alle dames recensies zouden schrijven....had ik vier sterren.....voor mijn karakter.....en een voor mijn uiterlijk ......dat is afgerond nog steeds drie😄😎
 
Hahaha niet zo negatief! Je uiterlijk heb je toch grotendeels zelf in de hand, ff naar de kapper, zo nodig naar de sportschool... Of desnoods naar de Faceland, daar kunnen ze wonderen verrichten hoor ;) Mijn ervaring is dat knappe mannen vaak lui zijn in bed, ik heb juist de beste ervaringen met lelijkerds, om het even plat te zeggen.

Als je wil kan ik wel even voor je kijken, ik zit niet bij alle lijsten aangesloten maar als je je telefoonnummer stuurt in een DM, kan kijken of je op de zwarte lijst staat waar ik bij aangesloten ben en waarom (via DM uiteraard), misschien heb je er iets aan?
 
Laat ze lekker door de grond zakken met hun zwarte lijst....je geld en je zaad kun je overal kwijt.
Ja....maar ik ben nieuwsgierig.....en wil altijd alles weten....en deze dame ziet er superlekker uit en heeft een goede review.....maar ik heb nog een nr..en een nieuwe gratis sim kaart😄😎 dus denk dat ik toch langs ga
 
Laatst bewerkt:
ik heb juist de beste ervaringen met lelijkerds, om het even plat te zeggen.
Hier ga je punten mee scoren @Anna:p

Volgens mij is het iets van voornamelijk Oost Europese dames die met van die lijsten werken, en vaak is het waarschijnlijk ook nog de booker die je er op gezet hebt.
Reden kan van alles zijn, soms gewoon uit rancune, bijvoorbeeld omdat je geen extra's of oid wil afnemen.
 
Dat er zwarte lijsten zijn is wel bekend.
Sterker nog er staan vaak echt privé gegevens van de mannen op.
Iets met avg....

Maar daar kijkt de waakhond niet naar.
Heb het hier ook eerder uitgebreid over gehad, Ugly Mugs staat er erg bekend om.
Ook ik sta er negatief op met dank aan de oplichtertjes, maar dat maakt me allemaal niet zoveel uit, staat ook een nep beschrijving van mij 🤣
 
Ik denk dat je heel snel op zo'n lijst kan staan. Een keer een afspraak afzeggen. Misschien 3 vragen stellen voor je een afspraak maakt en die dvp vindt dat net 1 vraag te veel. Of gewoon een bezoek waar het niet klikt en die vrouw besluit je op zo'n lijst te zetten. Kan allemaal.

Niet iedereen zal dezelfde lijsten in handen krijgen. Latina's hebben vaak een eigen cirkeltje. Roemenen en Polen ook. En zo zullen er verschillende lijsten rondgaan met telefoonnummers en ook nog in verschillende talen.
 
Volgens mij is er een app in omloop dat werkt met wieheeftgebeld.nl. Als iemand een bericht stuurt, belt etc krijg je snel zo'n overzicht te zien waar dat nr nog meer bekend van is.

Google je eigen nummer eens zou ik zeggen. Denk dat de informatie daar vandaan komt.

Regelrecht een kutsite; iedereen kan over iedereen een negatief stukje berichtgeving plaatsen en je mag er zelf achterkomen plus verzoek indienen om het te laten verwijderen.
 
Dat er zwarte lijsten zijn is wel bekend.
Sterker nog er staan vaak echt privé gegevens van de mannen op.
Iets met avg....

Maar daar kijkt de waakhond niet naar.
Heb het hier ook eerder uitgebreid over gehad, Ugly Mugs staat er erg bekend om.
Ook ik sta er negatief op met dank aan de oplichtertjes, maar dat maakt me allemaal niet zoveel uit, staat ook een nep beschrijving van mij 🤣
UglyMugs heeft gewoon een vergunning van de Autoriteit Persoonsgegevens hoor! De AP vindt het belang van dames om veilig te kunnen werken zodanig zwaar wegen dat ze een vergunning verleend hebben, plus dat UglyMugs heel uitgebreide protocollen etc heeft.
Ik denk dat je heel snel op zo'n lijst kan staan. Een keer een afspraak afzeggen. Misschien 3 vragen stellen voor je een afspraak maakt en die dvp vindt dat net 1 vraag te veel. Of gewoon een bezoek waar het niet klikt en die vrouw besluit je op zo'n lijst te zetten. Kan allemaal.

Niet iedereen zal dezelfde lijsten in handen krijgen. Latina's hebben vaak een eigen cirkeltje. Roemenen en Polen ook. En zo zullen er verschillende lijsten rondgaan met telefoonnummers en ook nog in verschillende talen.
Als wij iedere klant die een afspraak afzegt of die teveel vragen stelt op de zwarte lijst zouden zetten, dan zouden de lijsten heeeeeeeel lang worden 😜
 
Op UM staan alleen extreme gevallen, niet de weglopers of fakers.

Ik zit bij geen enkele lijst buiten UM aangesloten, sla gewoon waardeloze personen zelf wel op 😄

Overigens is het bij mij 50/50. Mooie mannen en niet mooie mannen kunnen net zo lui of heel actief zijn. Persoonlijk hou ik het meest van de actieve, van passieve koel ik vrij snel af. Hoe iemand zich gedraagt is veel belangrijker dan een uiterlijk voor mij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan