Wanneer ben je tevreden over je date met een DVP?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Voor mij eigenlijk helemaal geen verkeerd jaar op dit gebied .

Geen enkele date gehad die tegen viel . Maar na verloop van tijd krijg je toch wel een steeds betere neus om tegenvallers te voorkomen .

3 dames bezocht in 2023 waarvan 2 voor mij " nieuw" waren .

De 3e bezoek ik al wat jaartjes , en ben de tel echt wel kwijt , zelfs voor 2023 .

Hoe beter iets bevalt, hoe minder drang om iets nieuws uit te proberen.

Verder vind ik een " misser" gewoon zonde geld . Nog niet zo zeer voor mijn eigen , maar wel voor de andere bekende dame('s) waarvan je op voorhand weet dat de date fijn gaat zijn .

Ook ik kan de betreffende euro's maar 1x uitgeven , en kan met nog geen handvol voor mij favoriete dames nog best een tijd vooruit .


En toch is 🐈‍⬛ soms nog wel nieuwsgierig naar iets nieuws. Was dat niet dan had de teller ook nooit op 3 dames gestaan .


Mijn eigen planning is zeker 2 van de 3 nog te bezoeken dit jaar , en dan kunnen we met een goed gevoel het volgende jaar in stappen.


😻😻
Zelfde verhaal hier. Geen tegenvallers omdat ik vooral op oude vertrouwde dames bezocht. Paar nieuwe dames afgelopen jaar, maar die waren goed aangeschreven. Daar selecteer ik ook op en dat kan ik ieder aanraden.
Sowieso minder gewandeld dit jaar dan vorig jaar. In 2022 4700 euro afgetikt aan dames, dit jaar nog niet de helft daarvan.
 
In 2022 4700 euro afgetikt aan dames, dit jaar nog niet de helft daarvan.

Ik hou dat niet bij .

Als ik erg diep zou nadenken kom ik misschien wel op een bedrag uit , maar of ik er dan vrolijk van word......

Uiteindelijk is geld ook maar geld .

En ieder besteed dat op zijn/haar manier .

Zelfs DVP's
 
Selectief zijn heeft zijn voordelen. Hoe geslaagder een date, hoe minder geneigd je zal zijn om iemand nieuw te zoeken. Charme en spontaneiteit maken dat je liever met haar afspreekt dan met iemand anders. De elegante manier waarop ze de trap op komt, een klein lief gebaar, waar je nog dikwijls aan terugdenkt, samen lachen, nagenieten ... het verschil tussen een leuke date en een betoverende ....

"La lucidité, la tendresse et le sens de l'humour" (Yves Montand)
 
Fantastische dates gehad altijd.
een ontdekking gehad in het begin van dit jaar. En ze behoord tot mijn vaste dames op naar meer in 2024 met mss weer een mooi hoogtepunt
Wat je zegt , een ontdekking , een leuke dame die je onverwacht leert kennen. Dat is iets wat je meemaakt als je zelf adverteert Dat is voor mij wel de top. Een date , die een verassende wending krijgt dat is ook geweldig.
Ontdekkingen en verrassingen geven mij onvergetelijke dates.
Voor donderdag heb ik date staan met een studente op kot in Gent.
dat is weer nieuw voor mij.
Verder kan ik tevreden zijn op elk nivo. Een goede date met een nieuwe meid, of een bekende in Antwerpen voor 50 € kan ook heel bevredigend zijn.
 
Wat je zegt , een ontdekking , een leuke dame die je onverwacht leert kennen. Dat is iets wat je meemaakt als je zelf adverteert Dat is voor mij wel de top. Een date , die een verassende wending krijgt dat is ook geweldig.
Ontdekkingen en verrassingen geven mij onvergetelijke dates.
Voor donderdag heb ik date staan met een studente op kot in Gent.
dat is weer nieuw voor mij.
Verder kan ik tevreden zijn op elk nivo. Een goede date met een nieuwe meid, of een bekende in Antwerpen voor 50 € kan ook heel bevredigend zijn.
Je kan ook een nieuwe dvp leren kennen en wees maar zeker dat is gebeurd dit jaar ze was mijn ontdekking van 2023 op naar meer zonder zelf te adverteren daar heb ik geen tijd voor 🤣
 
Ik ben geen persoon die een GFE zoekt, ik ben pas tevreden bij een date als er een seksuele klik is. Als de dvp het graag doet en heeft. Seks waarbij je volledig wordt leeggemolken zoals je bij je eigen kan als je lang aan het edgen/rukken bent. Zo echt het gevoel hebben van ik ben hier echt leeggespoten.
 
Wanneer ben je tevreden over je date met een DVP?

Ik heb aardig wat verschillende dames bezocht (iets minder dan 300) en ik ben eigenlijk maar twee dames tegengekomen waarbij ik echt helemaal te vrede over ben als ik bij haar weg ga.

Het blijft het zoeken naar die speld in de hooiberg dus.

Ik ben tevreden als de dame waarmee ik naar een seksueel hoogtepunt komt er net zo veel van geniet als ik, als we zo opgaan in elkaar dat we elkaar willen opvreten en waarbij dus heel erg veel getongzoend wordt.

Het optimaal genieten van elkaar gebeurt vaak als je elkaar meer dan 10 keer hebt ontmoet. Er moet geen gevoel van tijdsdruk zijn en als het hoogtepunt gekomen is moet er ook ruim de tijd genomen voor het nagenieten en het tot rust te komen met elkaar want meestal is het toch een behoorlijke lichamelijke inspanning.

Mijn ervaring is dat een dame die €40 vraagt vaak vele malen beter is dan een dame die €400 vraagt.

Naarmate ik vaker bij ik een dame kom ga ik ze natuurlijk wel meer betalen.
 
Laatst bewerkt:
Wanneer ben je tevreden over je date met een DVP?

Ik heb aardig wat verschillende dames bezocht (iets minder dan 300) en ik ben eigenlijk maar twee dames tegengekomen waarbij ik echt helemaal te vrede over ben als ik bij haar weg ga.

Het blijft het zoeken naar die speld in de hooiberg dus.

Ik ben tevreden als de dame waarmee ik naar een seksueel hoogtepunt komt er net zo veel van geniet als ik, als we zo opgaan in elkaar dat we elkaar willen opvreten en waarbij dus heel erg veel getongzoend wordt.

Het optimaal genieten van elkaar gebeurt vaak als je elkaar meer dan 10 keer hebt ontmoet. Er moet geen gevoel van tijdsdruk zijn en als het hoogtepunt gekomen is moet er ook ruim de tijd genomen voor het nagenieten en het tot rust te komen met elkaar want meestal is het toch een behoorlijke lichamelijke inspanning.

Mijn ervaring is dat een dame die €40 vraagt vaak vele malen beter is dan een dame die €400 vraagt.

Naarmate ik vaker bij ik een dame kom ga ik ze natuurlijk wel meer betalen.
Klopt dus echt.
Raar maar waar, die van €40 zijn vaak de beste. En idd als het klikt dan geef je er toch automatisch een pak meer aan uit.
Let wel die €40 is natuurlijk ook geen halfuur. Maar eerder 15 of 20 minuutjes. Dus sowieso ga je indien het goed is verlengen.
Indien toch niet goed, ben je tenminste geen 100 euro of meer kwijt.
 
Laatst bewerkt:
Klopt dus echt.
Raar maar waar die van 40 zijn vaak de beste. En idd als het klikt dan geef je er toch automatisch een pak meer aan uit.
Let wel die 40 is natuurlijk ook geen halfuur. Maar eerder 15 of 20 minuutjes. Dus sowieso ga je indien goed verlengen.
Zowiezo is het leuker als je sexpartner niet zo'n geldwolf is.
Dan is het geloofwaardiger dat ze er plezier in heeft.Af en toe kom je die vrouwen tegen.
 
Zowiezo is het leuker als je sexpartner niet zo'n geldwolf is.
Dan is het geloofwaardiger dat ze er plezier in heeft.Af en toe kom je die vrouwen tegen.
Klopt. En is uiteraard fijner. Daarmee dat ik Private girls echt niet goed meer vind. Maison heeft intussen wel de oorspronkelijke normale prijzen.
En bij skw moet je idd opletten. Geld meiskes zoals een Roxy en nog enkele, ben je niet veel mee.
Maar vond het vroeger echt wel beter, toen had je nog Vlaamse dames 150 voor een uur, 250 voor 2 uur. Vind dat nog maar eens
 
Voor goede sex moet je elkaar eerst goed kennen, en hiervoor moet je elkaar meerdere keren ontmoeten en zo ervaren of er een klik is voor sexen.
Niets is minder waar!

Uiteraard... als je mekaar goed kent... wordt het vast nog beter... Maar waanzinnig geile sex kan wel degelijk bij de eerste ontmoeting! Waanzinning lekker als dat gebeurt... en, ja... het voelt dan alsof je mekaar al jaren kent!

En na zo'n eerste (betaal)date loop je gewoon op wolken!
 
Terug
Bovenaan Onderaan