Wanneer weer GB in Maison Monty?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mr_sunshine86

Stamgast
308
21/09/22
419
24
Hi allemaal,
Pre-corona vaak bij de GB's in Maison Monty geweest. Deze lijken nu gestopt.... erg jammer. Heb ze een paar keer via Whatsapp gevraagd wanneer er weer GB zou zijn... ze doen daar vaag over 'zijn we mee bezig' of 'we komen er op terug'. Laatste keer dat ik bij MM langs ging leek het ook alsof er andere eigenaren waren (de twee heren heb ik niet gezien). Weet iemand meer?
Ben ook een keer bij Ramontiek geweest trouwens, daar hoor je ook al tijdje niks meer van... website staat on-hold... heb dit forum net ontdekt en lees nu over de problemen n.a.v. een TV uitzending over Ramontiek (dit was mij niet bekend). Hoop dat ze snel weer gaan beginnen.

Hoe gaat dat dan in de praktijk er aan toe? In elke kamer een dame en je wisselt van kamer tot kamer um achteraan aan te sluiten? Die kamers zijn ten slotte dusdanig klein, dat er nauwelijks ruimte is voor meerdere dames en een aantal heren in één kamer. Of concentreert en ageert dan alles in de huiskamer?
Roken in de kamer(s) met actie vind ik dan sowieso dodelijk!

Die twee heren (eigenaren) wonen voornamelijk in Spanje begreep ik van de dames. Komen nog af en toe langs. Zij waren de goede organisatoren. Ook waren er een aantal dames die vaak meededen, maar niet meer te vinden zijn. Van de dames die nu bij MM werken heeft geen 1 meegedaan aan een gangbang en ik zie ze dat ook niet snel doen. Met afwezigheid van de heren en sommige dames die vaak meededen, lijkt een gangbang bij MM ver weg.

Die twee heren (eigenaren) wonen voornamelijk in Spanje begreep ik van de dames. Komen nog af en toe langs. Zij waren de goede organisatoren. Ook waren er een aantal dames die vaak meededen, maar niet meer te vinden zijn. Van de dames die nu bij MM werken heeft geen 1 meegedaan aan een gangbang en ik zie ze dat ook niet snel doen. Met afwezigheid van de heren en sommige dames die vaak meededen, lijkt een gangbang bij MM ver weg.
Daar zou je inderdaad helaas weleens gelijk in kunnen hebben.
Op de site van MM is de gangbang link ook verdwenen. Jammer.
Of kijk ik niet goed genoeg?

Daar zou je inderdaad helaas weleens gelijk in kunnen hebben.
Op de site van MM is de gangbang link ook verdwenen. Jammer.
Of kijk ik niet goed genoeg?
Viel mij ook op. Denk dat dit definitief gestopt is..... Zo jammer. Ramontiek is ook al gestopt.... het aanbod word matig... Ramontiek en Maison Monty was toch wel echt de top als je mij vraagt. Mis dat echt.

Enkel ben ik naar de gangbangs van Maison Monty geweest, en die vond ik super!
De sfeer was heel amicaal en gezellig.
Is dat bijzonder? Of zijn alle gangsbangs zo? Ik zou graag nog weleens een vergelijkbare willen bezoeken :)

De sfeer bij MM was idd altijd heel amicabel en vriendelijk maar eigenlijk niet anders dan bij andere gb's....ik vond de ouderwetse woonkamer echt fantatisch, alsof je even terug in de tijd was..hahaha....jammer dat ze gestopt zijn met gb's....het aanbod van gb's is echt magertjes de laatste tijd....

Het leek er even op dat Monty weer zou beginnen met het organiseren van gangbangs, maar inmiddels is de link naar de advertentie weer verdwenen. Had er een apart item voor aangemaakt, maar vooralsnog lijkt het niet echt concreet:

Onderwerp 'Gangbang Maison Monty' https://www.girlsreview.nl/threads/gangbang-maison-monty.68271/
WOW!! Dat zou grándioos zijn! Eerst zien, dan geloven!

Mits ze nog zulke toppers op de lijst zetten als in 2017/18/19...
Die Marokkaanse meiden.... my gód, wat zalig!!
Jij weet er alles van El Nino.

Pietro, er stonden 4 namen van meiden op die ook bij MM op de agenda staan. Dan lijkt het me niet te raar om te denken dat dit Mila van Monty is.

Maar goed, we hebben er helemaal niks aan, dus hoezo fake news? Ja, misschien was de advertentie wel fake, want die is verdwenen en gaat het feest definitief niet door.

Ze hadden Mila op het affiche voor later deze maand 😉
Wow!! Dat is dus écht een must om bij te zijn!

Nou ken ik Mila (zie recensie topic) als iemand die nogal ombetrouwbaar is als het op afspraken aan komt, ze is nog al wispelturig (lees: structureel last minute afzeggen, niet op komen dagen, etc.)
Dus dat zou deels kunnen verklaren waarom het nu niet meer op de website staat.
Hopelijk gaat het lukken!!
Ik houd de website van MM niet meer in de gaten, dus goed dat je de recente ontwikkelingen hier post :)
Anders had ik ook nooit van HaagseGB gehoord overigens, ook een paar keer geweest.
Als het verkeer woensdagavond te doen is richting Antwerpen en verder ga ik voor het eerst de GB bijwonen van 'Lotte vd Berg en haar vriendinnen'.
Wordt vast ook heel geil, maar de GB's van Monty met een mooie mocro dame daar ga ik pas echt van stijgeren ⬆️

We houden het even in de gaten 👍. Zou mooi zijn als MM weer begint met GB's.

HaagseB, ook altijd leuk.

Ik ben ook van plan om naar Lotte te gaan, maar huiver ook van het verkeer, even kijken of het lukt, ook met het werk enzo.

Pietro vindt het allemaal wat minder lijkt het.

We houden het even in de gaten 👍. Zou mooi zijn als MM weer begint met GB's.

HaagseB, ook altijd leuk.

Ik ben ook van plan om naar Lotte te gaan, maar huiver ook van het verkeer, even kijken of het lukt, ook met het werk enzo.
Ja zal rond 17 u uit Utrecht vertrekken, maar dan kunnen er enorme files staan richting zuiden. 2.5 uur zou genoeg moeten zijn.... maar als het echt drama is dan wordt het hem niet... kijken het even aan

Terug
Bovenaan Onderaan