Wanneer zou je stoppen met P6?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Misschien voor iedereen duidelijker wanneer we ons allemaal beperken tot duidelijk en algemene terminologie en ons niet over te leveren aan buitenlandse afkortingen.
Helemaal mee eens, zeker als het geen algemene afkortingen zijn, waarom zal je afkortingen gebruiken als je weet dat niet iedereen ze begijpt
 
Eerder snapte @MrSmith ook de prijsstellingen niet meen ik mij te herinneren, lastig als je een keer naar een Laufhaus in NRW gaat want wordt gecommuniceerd als 30420, 50430, 120460 etc. en betekent bedrag voor (4) X minuten.
Misschien komt het omdat ik nog nooit in een LaufHaus geweest ben. Ik snap die codering wel, maar hoe werkt het dan. Je schrijft bedrag voor 4 x een aantal minuten. Is dat dan 30 euro voor 4x 20 minuten sex? Dat kan toch niet?
 
ik heb de codering ook eerder gezien, en snap er niet veel van. volgens mij snappen alleen degene die in Duitsland wandelen het. Dat is naar mijn idee maar een klein deel van de forumgangers. Vanuit het westen is Duitland toch wel ver, als je een geile bui hebt.
 
Ik kan het verschil tussen P6 en liefde prima maken. Liefde betekent niet dat je elkaar alles hoeft te vertellen want ieder mens heeft geheimen. En wat het geheim houden van deze hobby betreft, hanteer ik het principe wat niet weet wat niet deert.
Ik geloof niet dat iedereen monogaam kan zijn en ik zou er geen problemen mee hebben als mijn vrouw hetzelfde zou doen als ik.
 
Ik heb zelf twee langdurige relaties gehad (nou ja de laatste is bijna voorbij). Met alle emotionele ellende die ik daarbij gehad heb, vraag ik mij echt af wat nu beter is. Op dit moment zou ik zeggen P6. Maar ja zoals reeds hier beschreven, het gevoel dat je om iemand geeft en van elkaar kunt genieten heeft ook wel wat natuurlijk. Helaas duurt dat niet zo heel erg lang...

Wat dat betreft denk ik dat ik nog niet de juiste vrouw gevonden heb, en dat zal ook niet meer gebeuren vermoed ik.

Dus P6 totdat het niet meer gaat (lichamelijk / financieel).
 
Als ik een jonge griet zie bij de ramen die asociaal op een stuk kauwgom zit te kauwen
Voor ik de DL ontmoette waar ik een echte GFE ervaren heb, best schokkerend voor mij als ervaren wandelaar, was ik een week eerder bij een DVP (DL) van 21 jaar oud. Ze zoende echt heel schattig en lief met best wat tonginzet, maar zei dat ze dat nooit deed met klanten. Weet nu dat ze liefje van de Security is, dus niet te snel roepen dat ze dat altijd zegt. Anderen vonden het jammer dat ze dat niet wilde zoenen tegen bijbetaling, maar misschien een beetje een klik of gewoon genoeg betaald 😉

Had er al over gelezen, maar wel apart dat ze voor het pijpen met condoom nog even een mentos kauwgum in haar mond stopte. Smaak condooms zal niet geweldig zijn en ook geen ervaring mee (hoor anderen al denken...), maar verhoogd de sfeer niet. Beetje klasse maakt qua leeftijd veel goed en sommige DL hebben met 25 jaar meer levenservaring als een Nederlandse breiclub bij elkaar.
 
P6 moest ik ook even over nadenken. Ik denk dan schrijf gewoon Paysex of betaalde sex dan weet iedereen het meteen waar je het over hebt. Die andere afkortingen kan ik ook niet plaatsen.
Inderdaad. het fijne van afkortingen is dat als ze kloppen het makkelijk te lezen is. Maar p6 is in het Nederlands of Engels niet logisch. In het Duits wat logischer maar ook dan spat de logica er niet vanaf.
 
Laatst bewerkt:
Bij ander thema gaven aantal forumleden een inkijkje in hun gevoelens en waarom ze zich inlaten met P6. Vond dat echt mooi en hoop dat dit hier op niveau besproken kan worden. Sommige mensen, vooral mannen hebben soms gewoon behoefte aan veel afwisseling en gaan liever als een Bonobo door het leven. Vind ik prima, zeher als er geen partner is die daar onder lijdt.

Mijn vrouw had wel door dat ik na 2 jaar geen sex brak en niet meer monogaam wilde zijn. Zat de hele dag profielen te checken en kwam niet meer aan werken toe dat voorjaar. Ook wel eens een foute website laten openstaan... Eerste 3 jaar best veel uitgeven om alles te proberen en in te halen. Bij de eerste lockdown best braaf geweest en alleen een DL in haar kunstatelier bezocht toen ik echt blauwe ballen had en een trio net 2 Vulkan dames op het woonadres. Bij de laatste lockdown helemaal niks gedaan, dame in augustus, 2de in december op de Vulkan en week later de DL waarmee ik de sterkste klik ooit had ondanks ons leeftijdsverschil.

Mooie is dat we beiden geen P6 willen en een heel ander leven wensen. Ga de scheiding regelen die ik in 1998 had moeten doorzetten. Hoop echt dat het gaat werken voor ons en het gevoel dat ik alle slechte jaren mag inhalen. Is voor mij meer dan voldoende om nu al monogaam te gaan leven. Blij dat ze nu weer bij haar zoontje is.

Had eind november al besloten om de scheiding door te zetten begin dit jaar en wel grappig dat op de dag dat ik een enorme leegte voelde en geen idee had wat ik deed in dat Laufhaus de beste GFE ervaring ooit had op een paar momenten. Kan nog steeds niet bevatten dat ze zo lief was terwijl familie en haar kind dregen te bevriezen en te verhongeren en de elektriciteit binnen 2 weken afgesloten zou worden. Er wordt vaker gesproken over de mooie illusie die we verwachten, deze was bizar goed!

Mijn cadeau voor Kerst was een ticket en schuldsanering, hoop dat ik voor de volgende Kerst met mij nieuwe liefde samenwoon. Wist al 2 jaar dat ik voor nieuwe liefde P6 zou opgeven.

Dames kunnen uiteraard ook vertellen wat voor reden zouden kunnen zijn om te stoppen. Ken zelf veel DVP die tot een jaar of 36 gewoon veel willen verdienen en dan toch graag net een vriend door het meven willen gaan en stoppen met P6.
Begrijp ik het goed dat je een DVP die je in november 2021 ontmoet hebt nu al je nieuwe liefde noemt?
 
Ik wandel nu al 34 jaar en het bevalt me nog steeds er mee stopen zal ik echt nooit doen. Ik blijf op zoek naar nieuwe hindoestaanse vrouwen/meisjes buiten mijn vriendinnen om om mijn fetish lusten te bevredigen. Ik kan er geen genoeg van krijgen ik moet elke dag meerdere keren klaarkomen.
 
30 euro voor 4x 20 minuten sex?
Nee, 30420 betekent gewoon 30 euro voor 20 minuten (afwerk-)sex. Tijd is incl. uit- en aankleden, wassen jongeheer etc. Kleding met klittenband en instappers is dan wel raadzaam zodat je binnen 3 min op het bed ligt voor actie.

Goede deal is 50230 waarbij je soms tongzoenen erbij krijgt en bijna altijd pijpen zonder condoom. Zijn meestal dames met een vriendje die pijpen met condoom en dan ook niet zoenen. Als ik aan de deur hoor pijpen met dan ben ik meestal al bij de volgende DL voor ze uitgepraat zijn...

Wil je GFE zoenen en anaal dan kom je met 70430 of 80430 een heel eind. Probleen met de Vulkan is dat er ook best veel optisch heerlijke AZF (Abzuck Fotzen) werken waar je na 10 min. met een halfstijve pik weer buiten staat. Daarom eerste keer goed om 30420 te bieden en als je een goed gevoel hebt snel te verlengen en opties bij te kopen. De betere DVP zullen dan niet meer berekenen dan wanneer het pakket direct aan de deur afgespoken was. Zeg gewoon dat je nieuw bent op de Vulkan, zeggen zij ook meestal... 🤣

Shortlist met 5 namen van DVP die recent aanwezig waren is ook goed. Beste forum is bordellcommunity.com w.b.t Duisburg. In Huis 11-15, H23, H69 en soms H25-27 werken dames die Bert & Ernie service aanbieden, AO ( Alles Ohne), meeste wandelaars net als ik zij daar vast niet dol op. Kan ook raar bijsmaakje geven met beffen, zeker als ze alleen even deppen met een doek na de daad. Beste huizen zijn steevast H17, E26, H25 en soms een treffer in H48, maar dat was voor de pandemie.
 
Nee, 30420 betekent gewoon 30 euro voor 20 minuten (afwerk-)sex. Tijd is incl. uit- en aankleden, wassen jongeheer etc. Kleding met klittenband en instappers is dan wel raadzaam zodat je binnen 3 min op het bed ligt voor actie.

Goede deal is 50230 waarbij je soms tongzoenen erbij krijgt en bijna altijd pijpen zonder condoom. Zijn meestal dames met een vriendje die pijpen met condoom en dan ook niet zoenen. Als ik aan de deur hoor pijpen met dan ben ik meestal al bij de volgende DL voor ze uitgepraat zijn...

Wil je GFE zoenen en anaal dan kom je met 70430 of 80430 een heel eind. Probleen met de Vulkan is dat er ook best veel optisch heerlijke AZF (Abzuck Fotzen) werken waar je na 10 min. met een halfstijve pik weer buiten staat. Daarom eerste keer goed om 30420 te bieden en als je een goed gevoel hebt snel te verlengen en opties bij te kopen. De betere DVP zullen dan niet meer berekenen dan wanneer het pakket direct aan de deur afgespoken was. Zeg gewoon dat je nieuw bent op de Vulkan, zeggen zij ook meestal... 🤣

Shortlist met 5 namen van DVP die recent aanwezig waren is ook goed. Beste forum is bordellcommunity.com w.b.t Duisburg. In Huis 11-15, H23, H69 en soms H25-27 werken dames die Bert & Ernie service aanbieden, AO ( Alles Ohne), meeste wandelaars net als ik zij daar vast niet dol op. Kan ook raar bijsmaakje geven met beffen, zeker als ze alleen even deppen met een doek na de daad. Beste huizen zijn steevast H17, E26, H25 en soms een treffer in H48, maar dat was voor de pandemie.
Wow dat is een hele nieuwe wereld voor mij waar ik nog nooit geweest ben.
 
Nee, 30420 betekent gewoon 30 euro voor 20 minuten (afwerk-)sex. Tijd is incl. uit- en aankleden, wassen jongeheer etc. Kleding met klittenband en instappers is dan wel raadzaam zodat je binnen 3 min op het bed ligt voor actie.

Goede deal is 50230 waarbij je soms tongzoenen erbij krijgt en bijna altijd pijpen zonder condoom. Zijn meestal dames met een vriendje die pijpen met condoom en dan ook niet zoenen. Als ik aan de deur hoor pijpen met dan ben ik meestal al bij de volgende DL voor ze uitgepraat zijn...

Wil je GFE zoenen en anaal dan kom je met 70430 of 80430 een heel eind. Probleen met de Vulkan is dat er ook best veel optisch heerlijke AZF (Abzuck Fotzen) werken waar je na 10 min. met een halfstijve pik weer buiten staat. Daarom eerste keer goed om 30420 te bieden en als je een goed gevoel hebt snel te verlengen en opties bij te kopen. De betere DVP zullen dan niet meer berekenen dan wanneer het pakket direct aan de deur afgespoken was. Zeg gewoon dat je nieuw bent op de Vulkan, zeggen zij ook meestal... 🤣

Shortlist met 5 namen van DVP die recent aanwezig waren is ook goed. Beste forum is bordellcommunity.com w.b.t Duisburg. In Huis 11-15, H23, H69 en soms H25-27 werken dames die Bert & Ernie service aanbieden, AO ( Alles Ohne), meeste wandelaars net als ik zij daar vast niet dol op. Kan ook raar bijsmaakje geven met beffen, zeker als ze alleen even deppen met een doek na de daad. Beste huizen zijn steevast H17, E26, H25 en soms een treffer in H48, maar dat was voor de pandemie.
De vraag is even: wat doe je als ZZP-er als je een 90210 afspreekt met OPP en OTC, maar je uiteindelijk een NWA hebt met BTC en BZN. Is er dan sprake van een AH of een OMT. Of toch meer een F1?
 
Begrijp ik het goed dat je een DVP die je in november 2021 ontmoet hebt nu al je nieuwe liefde noemt?
Weet dat een unieke ervaring, iemand intens gelukkig maken door een ticket te kopen voor Nieuwjaar zodat ze bij haar zoontje kan zijn en nog wat Kerstcadeaus kopen omdat de kleine in de verkeerde regio geboren is en niks van de Kerstman kreeg debiel is! Zelfs nog een kaartje erbij gedaan dat het grootste cadeau mama thuis was. Was best toepasselijk die tekst want ze werd beroofd en met het geld voor haar kind kon ze de laatste etappe naar huis betalen.

Ben totaal achterijk opgevoedt en heb geleerd anderen geen schade te berokkenen en soms gewoon sociaal te zijn. Als deze dame echt voor mij valt, waar het op lijkt, dan voed ik haar zoon op om een nog groterre sukkel te worden 😁
 
Inmiddels heb ik nu al een tijdje geen dames meer bezocht, omdat ik via een datingsite een vrouw in het buitenland heb leren kennen. Chatten, videobellen, bellen enz. is allemaal heel gezellig, maar door het hele corona gedoe kan ze voorlopig niet naar Nederland komen. Regelmatig kijk ik nog wel op profieltjes op kinky en sj en speel met de gedachte weer naar een leuke dame te gaan. Tegelijk heb ik daar ook wel een slecht gevoel bij. Dus misschien ben ik stiekem al gestopt met p6, maar misschien ook niet. Ik vind het wel lastig want de vrouw die ik ontmoet heb lijkt me wel echt heel leuk, maar wie weet zie ik haar pas over een jaar of langer... of nooit. Dilemma.
 
Ik hoop het beste voor je Johnnie, maar hou wel je hoofd erbij.
Weet inmiddels echt gewoon alles van deze dame. Feit is dat ze geen leugen verteld heeft en een keihard leven lijdt waar de meesten hier niet tegen bestand zijn. Harde vorst, wassen met koud water bij een keukenkraan, iedereen in dezelfde kamer slapen om hout te sparen en om de paar weken eigenhandig 1000kg hout van de straat naar een schuur achter het huis dragen. Omdat dankzij mij dit weekend 1500kg hout met kwantumkorting geleverd wordt heeft deze sukkel zelfs een kruiwagen cadeau gedaan zodat deze skinny de taak beter kan uitvoeren.

Dat ze echt wat voor mij lijkt te voelen is niet omdat ik zo geweldig uit zie of zo maar omdat ze weet dat niemand anders dat voor gedaan zou hebben. Mij geeft het feit dat 2 vrouwen en 2 kinderen nu warmte en te eten hebben meer vreugde dan betaalde (fake) liefde. Was ik na 5 jaar op uit gekeken!

Geholpen zodat de stookkosten flink lager zijn vanaf nu, maandag start ze met een normale baan en als leeftijd slechts een getal is wat ik met haar achtergrond graag geloof dan loop ik liever 99% risico dat het niks wordt dan 1% kans te missen dat deze power girl met mij haar leven gaat delen.

Verder ook niks toe te voegen, naar als compassie betekent dat je gek bent dan ben ik trots om zo gek als een deur te zijn. Ga over haar zeker niks meer zeggen en zie wel wat de toekomst brengt...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan