Recensie Wannie, Farrida massage Vlaardingen 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

niceboy00

Wandelaar
74
27/09/21
147
14
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://farrida.nl/wannie/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Op het forum staan al wel ervaringen met Wannie, maar nog geen volledige recensie, vandaar een nieuw topic gestart.

Ik was in de buurt van Rotterdam en had zin in een erotische massage.
Er zijn meerdere goede recensies van dames in Rotterdam en de berichten over Farrida zijn niet echt overtuigend.
Maar ik vind het parkeren in Rotterdam lastiger, omdat je niet contant kunt betalen, daarom toch gekozen voor Farrida, je kunt daar makkelijk en gratis parkeren voor de deur.

Alleen Bee en Wannie waren aanwezig, op basis van de recensies gekozen voor Wannie.
Ze wees me nog op de menukaart, want intiem is ook mogelijk, maar daar kwam ik deze keer niet voor.
Wannie is een vriendelijke dame en ze praat goed Nederlands.
Als massage stelde het niet veel voor. Terwijl ik op mijn buik lag was ze vooral bezig met mijn billen en tussen mijn billen te strelen.
Dus het was wel opwindend. Via de spiegel kon ik haar lichaam bewonderen. Ze is klein en slank, wat ik erg aantrekkelijk vind.
Na een half uurtje mocht ik omdraaien en werd ik lekker klaar getrokken. Daarna werd mijn rug nog even gemasseerd, waarna ik me mocht gaan douchen.

In totaal ben ik zo'n 50 minuten binnen geweest en ik zal ook niet snel terug gaan voor een massage.
Maar ze is wel aardig en ik vind dat ze een lekker figuurtje heeft, daarom ga ik mogelijk nog wel terug voor intiem.
 
Op het forum staan al wel ervaringen met Wannie, maar nog geen volledige recensie, vandaar een nieuw topic gestart.

Ik was in de buurt van Rotterdam en had zin in een erotische massage.
Er zijn meerdere goede recensies van dames in Rotterdam en de berichten over Farrida zijn niet echt overtuigend.
Maar ik vind het parkeren in Rotterdam lastiger, omdat je niet contant kunt betalen, daarom toch gekozen voor Farrida, je kunt daar makkelijk en gratis parkeren voor de deur.

Alleen Bee en Wannie waren aanwezig, op basis van de recensies gekozen voor Wannie.
Ze wees me nog op de menukaart, want intiem is ook mogelijk, maar daar kwam ik deze keer niet voor.
Wannie is een vriendelijke dame en ze praat goed Nederlands.
Als massage stelde het niet veel voor. Terwijl ik op mijn buik lag was ze vooral bezig met mijn billen en tussen mijn billen te strelen.
Dus het was wel opwindend. Via de spiegel kon ik haar lichaam bewonderen. Ze is klein en slank, wat ik erg aantrekkelijk vind.
Na een half uurtje mocht ik omdraaien en werd ik lekker klaar getrokken. Daarna werd mijn rug nog even gemasseerd, waarna ik me mocht gaan douchen.

In totaal ben ik zo'n 50 minuten binnen geweest en ik zal ook niet snel terug gaan voor een massage.
Maar ze is wel aardig en ik vind dat ze een lekker figuurtje heeft, daarom ga ik mogelijk nog wel terug voor intiem.
Weet je zeker dat dit Wannie was? Wannie praat onbegrijpelijk Nederlands
 
Weet je zeker dat dit Wannie was? Wannie praat onbegrijpelijk Nederlands

Ik had gebeld en er werd verteld dat Beebee en wandie ( zo verstond ik het) aanwezig waren.
Daarom ging ik er van uit dat het Bee en Wannie waren zoals op de site vermeld staat.

Ze praatte vrij zachtjes, daardoor wat moeite om te verstaan, maar was volgens mij redelijk goed Nederlands, zeker in vergelijking met andere Aziatische dames die ik heb ontmoet.
 
Ik ben heel slecht in schatten van leeftijden.

Strak lichaam als van een jonger iemand, maar in haar gezicht lijkt ze wel wat ouder.
Als ik een leeftijd aan moet geven dan denk ik rond 50 jaar.
ooooh 50!!! als ze dit leest... wordt ze niet blij van. haha. Maar heeft dus een heerlijk lichaam begrijp ik. In ieder geval houdt mij dit niet tegen. Txs voor de recensie!
 
Ben daar ook geweest ooit. Van de zomer ,heb 1 keer nok gehad, maar die mocht ik niet neuken omdat ik volgens haar een te grote en dikke lul had.
Toen ging ze wannie halen en wees naar m'n lul en zei ze , volgende keer jij bij mij, bij mij past wel haha.
Dus van de zomer geweest, drama , ga daar nooit meer heen.
Wat is die wannie slecht zeg....
 
Kuddedier als ik ben, heb ik dan ook maar eens een bezoekje gebracht aan deze salon, gelegen aan de vlaardingse haven. Een bijzondere locatie, boven een eetcafé waar nieuwsgierige rokers voor de deur al weten wat je komt doen. Via de zij ingang de pijlen volgen. Maar eerst oog in oog staand met de kok van het café. Trap op. Links zit de entree naar Farida. Rechts zijn de toiletten voor de cafébezoekers. Mij maakt dat niets uit maar als je denkt dat je een bekende Nederlander in Vlaardingen bent ligt dat wellicht wat anders.
Aangebeld en naar binnen. De dame aan de receptie hield mij de kaart met vele keuzes voor. Iedereen was druk bezet. Als ik over een kwartiertje terug zou komen, dan waren er twee meisjes. Rondje haven gedaan, zakelijk telefoontje gepleegd en weer langs de kok naar boven. Daar stond de deur al voor mij open. Het beschikbare meisje bracht net een klant weg. De dame van de receptie zag er wel lekker en leuk uit. Ze bleek ook in het assortiment te zitten. Die keuze viel op haar.
Ik werd naar een zaal van een kamer verwezen waar ik eerst mocht douchen. Het zag er allemaal spic en span uit. Ze wachtte tot het water warm genoeg was en toen mocht ik er onder. Heel attent. Ze bracht drinken en een verse handdoek uit de wasdroger.
Bij het voorstellen bleek het Wannie te zijn. Mooie vrouw, denk voorin de 40, mooi figuur, heel prettig gezicht en een klein spleetje tussen de tanden.
De massage was niet heel stevig. Eerder opwindend insmeren, zoals je op het strand juist niet wil. Op verzoek trekt ze met net zoveel plezier de spieren en pezen los. Haar handen werken geheel onafhankelijk van elkaar. Terwijl de ene hand je nek masseert, verdwijnt de ander vlotjes tussen de benen. Ze vroeg of ik echt niet er op wilde. Ik kwam voor een massage en anders niet. Ze zette nog een keer extra aan en ik kon toen echt niet meer ontkennen dat ik geen zin in haar had. Ter extra aanmoediging kon ik nog wel een korting krijgen. Afijn, jasje van een bekend merk er over, beetje glibber er op en gaan. Kan niet anders zeggen dat het uitstekend was en even later lag ik met hartslag 180 weer op mijn rug.
Wannie maakt het uur zeer goed vol en doet er alles aan om je een leuke tijd te bezorgen. Van een tweede keer maakt ze in het geheel geen punt. Beffen vindt ze geil, dus ook dat behoort tot het menu.

Na afloop is ze weer net zo zorgvuldig met het douchewater. Ik werd nog even lekker afgesopt en toen naar huis. Bij de deur een dikke vette zoen als afscheid.

Zeker eentje voor herhaling!
 
Wel raar eigenlijk dat je steeds langs die kok naar boven en naar beneden moet. Loop je dan soort van door die keuken heen ofzo? Of moet je echt door dat restaurant heenlopen? Lijkt me best awkward.

Ik zit bijna te denken dat ik daar eerst dan lekker aan de kipschnitzel en het bier ga en dan na het eten naar de wc en daar ga ik dan stiekem gauw rechtsaf, hup die massagesalon in.
 
Aan de zijkant van dat restaurant daar zit een deur met ook een beetje voor de distributie van het restaurant. En als je dan daar naar binnenloopt dan zie je links een trap naar boven en daarboven schijnen de wc's te zitten van het restaurant maar ook een deur naar de massagesalon en dat is wel vreemd inderdaad want stel dat kennissen op iemand daar zit te eten en jij stapt net uit die massagesalon dan zou ik mij toch niet erg fijn vinden.
 
Het zou mij niet verbazen als een deel van de klandizie uit het ondergelegen café afkomstig is. Eerst moed indrinken en dan zonder het pand te verlaten net doen of je naar de wc gaat. Ondertussen linksaf slaan en een "er op en erover" te doen. Afspraak maken lijkt daar niet nodig.

Zal het de volgende keer eens vragen hoe de "doorloop" is als we chickie op een stokje hebben gedaan:)
 
@Flip chickie op een stokkie doen :LOL: Dat klinkt goed. Die houwen we derin!

Maar dat lijkt me ook. Allemaal truckers daar. Die hebben wel trek om een Chineesie te pakken

Maar het is wel een idee. Je gaat daar zitten vreten en zuipen. Dan ga je naar boven naar de plee en je sneakt gauw die andere deur in. Kom je een uurtje later naar beneden en zit die kok je aan te kijken dan zeg je: Zo, dat lucht op! :ROFLMAO:

Want die kok kan toch niet zien welke deur je binnengaat? Of is die trap heel erg in zijn zicht? Het is alleen vervelend als je dan boven hoort: Sollie, half uul latel telugkomen want dan moet je nog een keer langs die kok.
 
Gewoon 's morgens gaan, dan is het er nog niet zo druk en is die kok ook lang niet altijd bezig. ;)

Wannie kan trouwens voor sommigen een oude bekende zijn, want ze heeft in het verleden ook bij o.a. Thai Home in Dordrecht gewerkt.
 
Gewoon 's morgens gaan, dan is het er nog niet zo druk en is die kok ook lang niet altijd bezig. ;)

Wannie kan trouwens voor sommigen een oude bekende zijn, want ze heeft in het verleden ook bij o.a. Thai Home in Dordrecht gewerkt.
Nok ook. Maar haar performance is niet meer de performance zoals bij Thai Home BV
 
Nok ook. Maar haar performance is niet meer de performance zoals bij Thai Home BV

Eens, al waren mijn laatste ervaringen met Nok niet heel slecht. Maar vroeger was ze beter, dat is wel waar. En Wannie ook, denk ik. Die bood in Dordrecht ooit nog aan om een heel weekend mee te gaan naar Parijs en dan kon ik heel de nacht alles met haar doen. Moest ik alleen verder wel alles betalen. :D
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://farrida.nl/wannie/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Nogmaals afgesproken met Wannie, nu voor een half uur met intiem.
Ze is jonger dan ik vorige keer heb aangegeven. Ze ziet er goed uit, mooi slank lichaam en ze is vriendelijk.
Begonnen met intiem, 2 standjes, klaargekomen en daarna nog 5 minuten massage.
Totaal heeft het amper 15 minuten geduurd. Met vooraf en achteraf douchen iets minder dan half uur binnen geweest.
Ik ben terug geweest bij Wannie, omdat ik een kleine, slanke dame geil vind.
Maar het was allemaal te snel en te afstandelijk. Daarom was dit voor mij de laatste keer.
 
Iemand een idee waar Wannie nu werkt?
Ze was ineens bij Farrida massage Vlaardingen weg en de eigenaar was daar blij mee zei hij, vreemd want ze had veel klandizie.
Maar er was onenigheid of zoiets.
Nok, een collega van haar wil niets zeggen want die wil dat je nu bij haar komt.
Dus....weet iemand waar Wannie nu werkt of is?
Ze werkte ooit in Zwolle af en toe maar daar ook niks gevonden.
Was een leuke dame die ik al lang kende dus zou haar graag weer eens bezoeken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan