Algemeen Warie Thai Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb DiDi gesproken. Ze heeft me keurig zoals afgesproken geapped en idd ze is weer bij Wari werkzaam maar alleen op Ma en Di.
Natuurlijk wilde ze me na bijna 2,5 jaar weer zien dus heb maar mijn hand ove rmijn hart gestreken en met haar volgende week afgesproken.
Ik laat wel weten hoe het was en wat we na een sabbatical van 2,5 jaar nog van haar kunnen verwachten.
 
Heb DiDi gesproken. Ze heeft me keurig zoals afgesproken geapped en idd ze is weer bij Wari werkzaam maar alleen op Ma en Di.
Natuurlijk wilde ze me na bijna 2,5 jaar weer zien dus heb maar mijn hand ove rmijn hart gestreken en met haar volgende week afgesproken.
Ik laat wel weten hoe het was en wat we na een sabbatical van 2,5 jaar nog van haar kunnen verwachten.
En? Is het nog steeds Didi die wij kennen
 
Laatst bewerkt:
Guys ( en misschien ook wel Dolls )
Als jullie een afspraak met DiDi willen, bel dan gewoon Wari aub.
Mij PM'en heeft geen zin want ik geef haar privé nummer niet.
Dank voor jullie begrip.
 
Does anybody know how is Lin?
Yes, don't spell your cash on her.

 
Ik kom nog wel eens bij Warie. Valt soms tegen dat er alleen maar Oma's zijn maar soms valt het ook mee. Mijn favorieten zijn Nina en Maria. Nina is wat jonger. Ik denk in de 30 en als ze goed op dreef is dan is er veel mogelijk. Ik mocht haar lekker vingeren terwijl ze me heerlijk aftrek en geil aankeek en aanmoedigde. Ik spoot veel sneller dan m'n bedoeling was.

Maria is een lekkere Spaanse of Cubaanse milf. Als zij er zin in heeft kan het ook een hele geile bedoeling worden, maar ze heeft er niet altijd evenveel zin in en dan kan het ook een beetje tegenvallen op de automatische piloot. Wisselend dus.
 
Didi afgelopen dinsdag middag een bezoekje gebracht, uiteraard van te voren een afspraakje gemaakt
Was een plezant uurtje lekkere massage en kans op herhaling groot.
Pijpen en zoenen was matig maar was pas de eerste keer misschien bij herhaling meer mogelijk..
Masseren is idd altijd meer dan prima bij haar. Is 1 van de weinigen die dit ECHT GOED kan. Ze is heel pik gericht, maar idd de daden en uitvoering vallen altijd wel een beetje tegen. Pijpen is niet bijzonder en het intieme gedeelte is gewoon een beetje recht op en neer.
 
Nav goede reviews hier ook maar eens Didi bezocht. Heerlijk. Ze begint al heel snel te teasen en je kunt alles mooi zien door al die spiegels in haar kamer. Heerlijke B2B en dan pakt ze steeds je pik en je ballen beet. Kleine Sjaak stond al gauw op volle oorlogssterkte en na het omdraaien was het snel gebeurd. Vooral ook omdat ze lekker met haar kutje over m'n been reed en er zo geil bij keek. Volgens mij maakt het haar ook zo geil als boter. Nog tijd genoeg over, dus heerlijk nagenieten met een heerlijke voorkant massage. Zeker voor herhaling vatbaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan