Algemeen Warie Thai Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De beste bij Warie, welke echt met kop en schouders boven iedereen uitstak was DiDi.
Het lijkt er echter op dat zij gestopt is. Zij is al enkele maanden werkzaam bij een NORMALE massagesalon en het lijkt er uit het WA verkeer wat ik met haar heb niet op dat ze de boel weer gaat oppakken.
 
De prijs is al heel lang tijdelijk 55 euro voor een uur. Dat is voor een massage met een happy end. Een goede deal vind ik. Met de meeste dames valt voor een meerprijs meer af te spreken.
 
De beste bij Warie, welke echt met kop en schouders boven iedereen uitstak was DiDi.
Het lijkt er echter op dat zij gestopt is. Zij is al enkele maanden werkzaam bij een NORMALE massagesalon en het lijkt er uit het WA verkeer wat ik met haar heb niet op dat ze de boel weer gaat oppakken.
Weet je bij welke salon ze nu werkzaam is, ze was inderdaad de beste daar
 
Weet je bij welke salon ze nu werkzaam is, ze was inderdaad de beste daar
Ja weet ik, maar dit is een ECHTE traditionele salon. Daar gebeurd niets maar dan ook niets extra's en gewoon al je kleertjes aan.
Om te voorkomen dat die salon met allerlei wandelaars wordt overlopen die toch proberen meer voor elkaar te krijgen en zodoende misschien in de problemen komt heb ik met haar afgesproken de naam NIET te delen. Ik hoop dat een ieder dit kan respecteren. Het is in het postcode gebied 2273 ;)
 
Ja weet ik, maar dit is een ECHTE traditionele salon. Daar gebeurd niets maar dan ook niets extra's en gewoon al je kleertjes aan.
Om te voorkomen dat die salon met allerlei wandelaars wordt overlopen die toch proberen meer voor elkaar te krijgen en zodoende misschien in de problemen komt heb ik met haar afgesproken de naam NIET te delen. Ik hoop dat een ieder dit kan respecteren. Het is in het postcode gebied 2273 ;)
Dankjewel voor je reactie,

Ik vroeg hiernaar omdat ik haar een goede masseuse vond en van haar een traditionele massage wilde nemen en niet perse voor het extra wat ze deed. Maar ik snap je volkomen en zal daarom er verder ook niet meer naar vragen
 
Dankjewel voor je reactie,

Ik vroeg hiernaar omdat ik haar een goede masseuse vond en van haar een traditionele massage wilde nemen en niet perse voor het extra wat ze deed. Maar ik snap je volkomen en zal daarom er verder ook niet meer naar vragen
Wil je echt de allerbeste traditionele Thaise massage , dan is er maar 1 adres : Erawan in Bleiswijk.
Dat is 1 van weinige die ECHT in de Wat Pho tempel het vak heeft geleerd. 99,9% zegt dat ook te hebben gedaan maar geloof me er is een levendige handel in die certificaten. Maar wees gewaarschuwd : Alleen de mensen die zelf in Thailand zijn geweest en de moeite hebben genomen de duizenden happy-end salons links te laten liggen (wat toegegeven erg lastig is) maar de Wat Pho tempel hebben bezocht voor een massage aldaar kunnen erover meepraten. Daar wordt je echt in 2-en gebroken en voel je ieder vingertje. Zo ook dus bij Erawan.
 
Wil je echt de allerbeste traditionele Thaise massage , dan is er maar 1 adres : Erawan in Bleiswijk.
Dat is 1 van weinige die ECHT in de Wat Pho tempel het vak heeft geleerd. 99,9% zegt dat ook te hebben gedaan maar geloof me er is een levendige handel in die certificaten. Maar wees gewaarschuwd : Alleen de mensen die zelf in Thailand zijn geweest en de moeite hebben genomen de duizenden happy-end salons links te laten liggen (wat toegegeven erg lastig is) maar de Wat Pho tempel hebben bezocht voor een massage aldaar kunnen erover meepraten. Daar wordt je echt in 2-en gebroken en voel je ieder vingertje. Zo ook dus bij Erawan.
Thanks. Heb je een naam van de masseuse? Ik ben ook op zoek naar altijd goede adressen maar inderdaad het vakgebied/niveau verschilt heel erg. Het is bijna altijd lekker maar weinig die echt bij beweging je spier/knoop weet los te maken
 
De kwaliteit prijs verhouding is hier goed ,
Zelf vind ik wan hier goed , begin er over wordt weer eens tijd
Hihi
De prijs is nu tijdelijk 60,-

Zijn er al een recensies van Wan of de andere dames ik ben best benieuwd naar leeftijden?
Evt wie all in doet via pb prijs zal dan dubbel zijn.

Ik vind het in Rotterdam nogal achteruit gaan dus misschien een stad doorschuiven
 
Tijd niet geweest hier, maar dames zijn hier vaak (wat) ouder. Met allemaal wel meer af te spreken volgens mij, vanwege leeftijd vaak wel voor 100 euro all in.

Didi is een stuk ouder, ziet er niet mooi uit, maar wel hele oprechte geile sex met haar mogelijk.
 
Tijd niet geweest hier, maar dames zijn hier vaak (wat) ouder. Met allemaal wel meer af te spreken volgens mij, vanwege leeftijd vaak wel voor 100 euro all in.

Didi is een stuk ouder, ziet er niet mooi uit, maar wel hele oprechte geile sex met haar mogelijk.
Die werkt toch al heel lang niet mee daar !!
 
Let wel op als je gaat : Erawan heeft nog nooit in haar leven dan ook maar iets met erotische massage gedaan en wil hier ook niets van weten.
Haar talenten liggen ergens anders daar waar 999 van de 1000 hier in Nederland maar ook in Thaialand (pretend to be massseuses en salons) nog veel van kunnen leren.
1 verkeerde suggestie of poging om toch je kleren uit te doen of haar aan te raken en je staat op straat. Respecteer haar hierin.
Massage technisch ga je wat beleven tot aan het pijnlijke toe.
 
Ja die Wanna😁
We hebben ooit eerder over haar gesproken. Ben helaas haar nummer kwijt geraakt. Voor mij was zij de beste.
Heb haar ooit 1x daar gezien maar is idd al jaren geleden. Ben nog wel 2 jaar geleden 2x bij Warie geweest maar bij DiDi omdat ik haar ook persoonlijk kende. Heb Wanna daar nooit gezien. Ik weet wel uit mijn contacten met haar dat ze op een gegeven moment van Purmerend ergens anders naar toe is verhuisd en dat ze met land in Thailand bezig was. Ze werd mij te veel eisend met regelen van dingen en wilde te pas en te onpas bij mij thuis verblijven dat ik het contact verbroken heb. Inmiddels is zij natuurlijk ook weer 15 jaar ouder (net als wij :cool: ) Wanna was idd een topper, maar ik vond Didi uiteindelijk nog veeeeeel beter. Jammer dat ook zij inmiddels de stekker eruit heeft getrokken.
 
De laatste keer dat ik haar gezien heb zal 6-7 jaar geleden zij geweest. Ik belde haar dan en zij kwam dan naar Warie. Ze werkte er niet echt vast meer. Ze vertelde toen toen dat ze in België masseerde. Jammer dat ze niet meer te traceren is. Was gewoon benieuwd.
In 2273 vind ik trouwens geen salons😉
 
De laatste keer dat ik haar gezien heb zal 6-7 jaar geleden zij geweest. Ik belde haar dan en zij kwam dan naar Warie. Ze werkte er niet echt vast meer. Ze vertelde toen toen dat ze in België masseerde. Jammer dat ze niet meer te traceren is. Was gewoon benieuwd.
In 2273 vind ik trouwens geen salons😉
PM
 
Kan ik zo achterkomen , maar
a. Ik zie niets op de site staan dat Didi terug zou zijn
b. Bij onze dames staat ook geen foto van Didi en
c. De foto die ze altijd hadden staan van DiDi is niet die van de echte DiDi !

Al met betwijfel ik het ten zeerste dus, maar ik ga haar bellen. Dan weten we het zo !
a. Zie https://www.wariethai.com/dame/didi/
b. Klopt
c. Dus?

Maar als ze echt terug is? Is het wat? Ik heb nl geen ervaing met haar
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan