Aquaschuim massage Ornjira Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

christianverbeek

Wandelaar
60
31/08/21
65
Site
Hoewel ik een groot fan ben van Mystique Thai Thai in Den Haag, kwam ik op de site van Ornjira hun meest recente massage tegen, de aquaschuim massage en vroeg me af of er hier al iemand voor is geweest en of dat echt zo lekker is als dat het eruit ziet?

Op hun site hebben ze 2 filmpjes en lijkt me erg lekker om zo'n mooie Thaise meid dit bij mij te laten doen.
Als je bent geweest, heb je dan ook een aanbeveling voor een van hun specifieke dames?

Ik weet dat ze maar een paar deuren naast Mystique Thai zitten en lijkt me lastig om mijn vaste adres en dan vooral Som te laten schieten als het achteraf tegen valt.
 
En hoe zit dat aan de overkant, doen ze dat daar niet? Ik weet niet precies de naam, maar het zit er recht tegenover.. uiteraard Thaise salon
 
Aan de overkant zit Anothai. Lees de recenties op Google maar eens....

Voor de topic starter: de massages bij Ornjira vind ik beter dan bij MTT. De dames van MTT ogen over het algemeen een stuk beter dan bij Ornjira. Bij MTT is veel meer inbegrepen in contact met de dames. Bij Ornjira mag alles zolang je maar blijft betalen.
 
Bij Anothai Massage ben ik vaak geweest voor de Corona Lockdown's, je hoeft daar niks te verwachten/proberen de dames willen niks horen over extra handelingen... het is een normale salon.

De knappe dame op de foto werkt er al een tijd niet meer is gestopt 😬😬 toen was ik er ook klaar mee!
 
Aan de overkant zit Anothai. Lees de recenties op Google maar eens....

Voor de topic starter: de massages bij Ornjira vind ik beter dan bij MTT. De dames van MTT ogen over het algemeen een stuk beter dan bij Ornjira. Bij MTT is veel meer inbegrepen in contact met de dames. Bij Ornjira mag alles zolang je maar blijft betalen.
Hoewel ik begrijp dat ze er graag wat extra's willen verdienen, zodra ze om ieder extraatje, extra geld gaan vragen, is voor mij de lol er een beetje af. Bij MTT geef ik ook altijd fooi. Hoewel ik alleen nog maar bij Som ben geweest.
En ik ga ook niet voor sex, de massage en ervaring op zich moet gewoon al super zijn. Ik zie wel dat er echt veel Thaise salons zijn in Den Haag. En ze zijn allemaal een stuk goedkoper dan hier in de omgeving van Arnhem/Nijmegen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan