Wassen helpt tegen SOA?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Alle gekheid op een stokje, maar 10 jaar geleden een hardnekkige plotse schimmel gehad op de eikel, heel pijnlijk.
Zalfjes hielpen niet

Op forum gelezen van azijn en zout: pik eerst enkele minuten in azijn. Daarna even wachten en dan in warm water met zout erin gemengd. Heel de eikel is gaan vervellen en ik was er zo vanaf.
 
Inderdaad. Zelfs een placebo werkt beter dan niks. Maar een geneesmiddel dat niet beter werkt dan een placebo krijgt geen goedkeuring want is in wezen bedrog en heeft geen inherente werking. Alleen als je er een stickertje "homeopathie" op kleeft kan je het wel in de apotheek verkopen. En, vreemd genoeg, ik zie op het rek met homeopathische middeltjes geen poster met "Al deze producten werken aantoonbaar niet beter dan een placebo, dus u kan even goed een glas water drinken en een klontje suiker eten".
Lees eens wat getuigenissen van patienten over homeapathie, het KAN werken maar je hebt het juiste middel voor jou nodig. Dat juiste middel vinden kan 10+ jaren duren. Het is niet zo dat als een middel bij 1 iemand werkt, dat dat bij iedereen werkt.

In Duitsland moet je blijkbaar voor Sommige aandoening eerst op zoek naar alternatieve behandelingen. Dit is gehoord van een duitse homeopaat (die ook een klassieke opleiding gehad moeten hebben), maar check het best zelf eens.

Maar die discussie is niet voor hier. Nu, voor een SOA zou ik wel naar een klassieke dokter lopen.
 
Lees eens wat getuigenissen van patienten over homeapathie, het KAN werken maar je hebt het juiste middel voor jou nodig. Dat juiste middel vinden kan 10+ jaren duren. Het is niet zo dat als een middel bij 1 iemand werkt, dat dat bij iedereen werkt.

In Duitsland moet je blijkbaar voor Sommige aandoening eerst op zoek naar alternatieve behandelingen. Dit is gehoord van een duitse homeopaat (die ook een klassieke opleiding gehad moeten hebben), maar check het best zelf eens.

Maar die discussie is niet voor hier. Nu, voor een SOA zou ik wel naar een klassieke dokter lopen.

Al ettelijke keren bewezen dat homeopathie NIET werkt (tenzij als placebo effect) het is de grootste onzin die er is
 
Lees eens wat getuigenissen van patienten over homeapathie, het KAN werken maar je hebt het juiste middel voor jou nodig. Dat juiste middel vinden kan 10+ jaren duren. Het is niet zo dat als een middel bij 1 iemand werkt, dat dat bij iedereen werkt.
Je zegt het zelf al, homeopathie is dus onzin. Althans als je nu een probleem hebt en er vanaf wilt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan