Wat als je eigen vrouw je bedriegt?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als hij niets doet... is dat zijn keuze. Ik zie geen probleem!
tuurlijk maar dan moet hij ook nie moeilijk doen als je partner wel gebruik maakt van de open relatie.

Of moeiljk doen omdat je vriendin/vrouw geld verdiend met sexwerk. Als je zelf voordelen van hebt.
Praktisch alle vrouwen van ons wandelaars komen tekort. Logisch, als je om de zoveel tijd door een lekkere meid van bv 23 wordt verwend zit je niet te springen om je ook nog eens met je vrouw bezig te houden in bed. Zo ging het bij mij in elk geval wel. Uiteraard ervoor zorgen dat ze het niet te weten komt. En als je er achter komt dat ze vreemd is gegaan moet je vooral hoog van de toren blazen. Wóedend moet je zijn (of doen alsof). Dan heb je het beste uitgangspunt voor de toekomst, want :
1) je hebt het recht te zeggen dat je geen zin meer hebt in sex met haar. 2) in een echtscheidingsprocedure of mediation sta je een stuk sterker als er alleen maar bekend is dat zíj́ is vreemdgegaan en niet jij.
K word al slecht van het gewoon nog maar te lezen. Ik vraag mij af hoe dat mensen zo vals en schijheilig kunnen zijn.

IK heb zo al 0 respect voor iemand die zijn partner bedriegd. Als je elkaar bedriegd is het elk zijn part en gedaan. Maar als je het zo vuil speelt verdien je niets meer dan grandioos te verliezen in de rechtbank. En is het niet in de rechtbank komt karma wel vroeg of laat.
 
Laatst bewerkt:
Dus is het vrij hypocriet als je boos op haar wordt als ze jou ook bedriegt.
Ik ben het Joke eens. Als mijn vrouw met iemand anders zou gaan seksen, kan ik daar moeilijk boos over worden. Aangezien ik al jaren met DVP's van bil ga.

De seksuele vrijheid die ik mijzelf geef, gun ik haar ook. Alleen wil ze het niet.

Voor mij is wandelen geen vreemdgaan. Voor haar is elk sexueel contact dat wel. Voor goed vrede binnen onze relatie wordt er niet over gepraat.
 
Voor mij is wandelen geen vreemdgaan. Voor haar is elk sexueel contact dat wel.

Dat telt voor iedere vrouw binnen een normale relatie, dus niet een open relatie. Als je seks met een of meerdere andere vrouwen hebt dan zij, zonder toestemming en/of dat stiekem doet, is dat vreemdgaan.

Volgens de Dikke van Dale is de betekenis van 'vreemdgaan': 'het hebben van seks met een ander dan je vaste partner'. Daaruit valt te concluderen dat zolang je maar geen seks hebt met een ander, er niemand vreemdgaat en er dus geen gevaar dreigt in de ogen v een partner.
 
tuurlijk maar dan moet hij ook nie moeilijk doen als je partner wel gebruik maakt van de open relatie.

Of moeiljk doen omdat je vriendin/vrouw geld verdiend met sexwerk. Als je zelf voordelen van hebt.

K word al slecht van het gewoon nog maar te lezen. Ik vraag mij af hoe dat mensen zo vals en schijheilig kunnen zijn.

IK heb zo al 0 respect voor iemand die zijn partner bedriegd. Als je elkaar bedriegd is het elk zijn part en gedaan. Maar als je het zo vuil speelt verdien je niets meer dan grandioos te verliezen in de rechtbank. En is het niet in de rechtbank komt karma wel vroeg of laat.
Natuurlijk heb je gelijk, maar het is gewoon de realiteit. Veel mensen vinden gewoon dat ze ook niet hadden moeten trouwen. Het is niet meer van deze tijd. Heel veel al wat oudere getrouwde stellen hebben uitgedoofde relaties. En velen hier die dvp's bezoeken weten dat plezier buitenshuis met een jonge meid je relatie verpest. Het is niet anders. Oude en conservatieve of religieuze mensen denken daar nog anders over, die zijn ook nooit vreemd geweest. Natuurlijk houden veel vreemdgangers/dvp bezoekers nog wel van hun partner, maar op een andere manier. Het is niet chic, dat geef ik gelijk toe. Maar zolang je het kunt verzwijgen moet je het doen. Wat niet weet, dat niet deert. Dvp's bezoeken is verslavend en als je het eenmaal een tijdje doet, kom je er niet vanaf.
 
Natuurlijk heb je gelijk, maar het is gewoon de realiteit. Veel mensen vinden gewoon dat ze ook niet hadden moeten trouwen. Het is niet meer van deze tijd. Heel veel al wat oudere getrouwde stellen hebben uitgedoofde relaties. En velen hier die dvp's bezoeken weten dat plezier buitenshuis met een jonge meid je relatie verpest. Het is niet anders. Oude en conservatieve of religieuze mensen denken daar nog anders over, die zijn ook nooit vreemd geweest. Natuurlijk houden veel vreemdgangers/dvp bezoekers nog wel van hun partner, maar op een andere manier. Het is niet chic, dat geef ik gelijk toe. Maar zolang je het kunt verzwijgen moet je het doen. Wat niet weet, dat niet deert. Dvp's bezoeken is verslavend en als je het eenmaal een tijdje doet, kom je er niet vanaf.
Het is idd niet meer van deze tijd. De dag van vandaag is trouwen de eerste stap richting je scheiding. Voor mij hoeft trouwen niet. Ik heb geen van beiden getekend papiertje nodig met 2 ringen als bewijs dat zij mij graag ziet.

Ik zie ook genoeg koppels die 10jaar en langer samen zijn waar er 100% zeker niets meer gebeurd tussen de lakens. Of dat de man of vrouw liever over uren werken dan het gezaag van hun partner aan te horen. (Hun woorden)

Waar ik ook op let is dat je elkaar na een tijd als van zelfspreken vind. Je komt thuis hij of zij is daar. Dan kom je na een tijd op dat punt waar de ander thuis komt en jij laat weten dat je thuis bent. En je vervolgens in de zetel smijt. En je partner gewoon droog zegt oké. In de plaats van elkaar eens vast te pakken en te begroeten. Zoals vroeger.

Die mensen zien elkaar wel nog graag maar doen de kleine dingetjes niet meer in de gedachte van ach we zijn toch al zo lang samen.

Ik ben jong en ik ga nooit vreemd gaan. Ik vind je doet dat niet uit liefde en minstens respect voor je partner. Zeggen van ja maar ik wil haar niet verlaten om haar niet te kwetsen blabla enz. Is gewoon een leugen om je zelf een beter gemoedsrust te geven zo dat je je minder schuldig voelt waneer je naast haar in bed kruipt. Goed wetende dat je haar een paar uur geleden bedrogen hebt met een ander. Terwijl zij jou vol vertouwen geloofde dat je over uren had ofz.

Wat ik ook erg haat is dat er dan nog mensen fier zijn en stoefen over dat ze hun partner bedrogen hebben. En met volle genot over vertellen als of dat het dood normaal is en oké. Het zijn al die scheefpoepers die het verkloot hebben voor alle andere mannen en vrouwen die wel met de beste bedoelingen aan een serieuze relatie wouden beginnen.

Heel eerlijk ik zou me zelf niet eens kunnen aan kijken in de spiegel moest ik vreemd gaan ik zou kapot gaan aan schuld gevoel en schaamte. En zeggen dat is gewoon zo, andere mensen doen dat ook. Of het leven is niet eerlijk dat zijn enkel goedkope uit vluchten.
 
Dat telt voor iedere vrouw binnen een normale relatie, dus niet een open relatie. Als je seks met een of meerdere andere vrouwen hebt dan zij, zonder toestemming en/of dat stiekem doet, is dat vreemdgaan.

Volgens de Dikke van Dale is de betekenis van 'vreemdgaan': 'het hebben van seks met een ander dan je vaste partner'. Daaruit valt te concluderen dat zolang je maar geen seks hebt met een ander, er niemand vreemdgaat en er dus geen gevaar dreigt in de ogen v een partner.
Seks is maar seks verliefd worden op een ander is veel gekker voor je relatie
 
Wat doe je als wandelaar wanneer je eigen vrouw bekend dat ze je bedrogen heeft?
Verder wandelen. 😉


Maar idd jow woordkeuze valt op.
"Bedriegen"!?
Dus je bedoelt jouw vrouw heeft sex met een andere man gehad?
En wat doe jij dan?
Bedrieg jouw vrouw dan niet?
M.i. gaat het er nu idd om met elkaar in open gesprek te gaan wat jullie van elkaar en van juliie relatie verwachten en hoe jullie er samen vorm aan willen geven.
Of of jullie er gewoon mee willen stoppen omdat jullie geen gezamenlijke basis (meer) hebben.
 
Laatst bewerkt:
Het is idd niet meer van deze tijd. De dag van vandaag is trouwen de eerste stap richting je scheiding. Voor mij hoeft trouwen niet. Ik heb geen van beiden getekend papiertje nodig met 2 ringen als bewijs dat zij mij graag ziet.

Ik zie ook genoeg koppels die 10jaar en langer samen zijn waar er 100% zeker niets meer gebeurd tussen de lakens. Of dat de man of vrouw liever over uren werken dan het gezaag van hun partner aan te horen. (Hun woorden)

Waar ik ook op let is dat je elkaar na een tijd als van zelfspreken vind. Je komt thuis hij of zij is daar. Dan kom je na een tijd op dat punt waar de ander thuis komt en jij laat weten dat je thuis bent. En je vervolgens in de zetel smijt. En je partner gewoon droog zegt oké. In de plaats van elkaar eens vast te pakken en te begroeten. Zoals vroeger.

Die mensen zien elkaar wel nog graag maar doen de kleine dingetjes niet meer in de gedachte van ach we zijn toch al zo lang samen.

Ik ben jong en ik ga nooit vreemd gaan. Ik vind je doet dat niet uit liefde en minstens respect voor je partner. Zeggen van ja maar ik wil haar niet verlaten om haar niet te kwetsen blabla enz. Is gewoon een leugen om je zelf een beter gemoedsrust te geven zo dat je je minder schuldig voelt waneer je naast haar in bed kruipt. Goed wetende dat je haar een paar uur geleden bedrogen hebt met een ander. Terwijl zij jou vol vertouwen geloofde dat je over uren had ofz.

Wat ik ook erg haat is dat er dan nog mensen fier zijn en stoefen over dat ze hun partner bedrogen hebben. En met volle genot over vertellen als of dat het dood normaal is en oké. Het zijn al die scheefpoepers die het verkloot hebben voor alle andere mannen en vrouwen die wel met de beste bedoelingen aan een serieuze relatie wouden beginnen.

Heel eerlijk ik zou me zelf niet eens kunnen aan kijken in de spiegel moest ik vreemd gaan ik zou kapot gaan aan schuld gevoel en schaamte. En zeggen dat is gewoon zo, andere mensen doen dat ook. Of het leven is niet eerlijk dat zijn enkel goedkope uit vluchten.
Hier spreekt ons geweten ,het is indd niet goed ons gedrag maar het is zo fijn en lekker ,maar als verders alles goed gaat thuis dan toch beter zwijgen en genieten van de mooie momenten samen , en wij van de dames
 
Seks is maar seks verliefd worden op een ander is veel gekker voor je relatie
Klopt. Mijn vriendin mag neuken en vrijen zo veel ze wil (doet ze ook aan de lopende band). Maar verliefd worden, gevoelens ontwikkelen, en (vooral) daar niet over praten tegen je partner.... dat is een rode lijn. Alles start met communicatie en afspraken (en openheid). Als die 2 (of 3) zaken goed zitten werkt een relatie. Daarop stoelt vertrouwen.
 
Waarom is het deprimerend? Omdat ik vreemd gaan niet goedkeur? Of is het omdat ik ook mensen er ook eens op wil wijzen wat de gevolgen van hun daden zijn.

Je slaat de spijker op z'n kop, Roxas. Je schreef in je bericht : ik ben jong. Daar zit 'm nou net de kneep. Toen ik jong was en mijn vrouw nog mooi, knap , sexy en strak was, ging ik ook niet vreemd. Wacht dus maar tot je ouder bent en de fysieke aantrekkingskracht verdwenen is.
 
Hier spreekt ons geweten ,het is indd niet goed ons gedrag maar het is zo fijn en lekker ,maar als verders alles goed gaat thuis dan toch beter zwijgen en genieten van de mooie momenten samen , en wij van de dames
ik begrijp niet wat er fijn aan is? Ik zou mij slecht voelen terwijl ik het doe en zeker achter af. Terwijl je met je vrouw savonds gezellig naar een film kijkt.

Een andere reden waarom ik het niet zou doen. Is omdat ik zelf niet zo willen mee maken dat ik bedrogen word.

De in druk dat ik vaak krijg is dat veel mensen vreemd gaan puur omdat het hun ego streelt. Omdat ze het kunnen en omdat ze er even mee weg graken. Tot dat het uit komt.
Nee, het beeld wat jij hebt over mensen. En dat kunnen alleen maar mensen zijn die jij kent, dus vandaar mijn advies.
dat is waar de ergste verhalen heb ik dan nog niet verteld omdat er familie bij betrokken is. Of het gewoon er over gaat.
Je slaat de spijker op z'n kop, Roxas. Je schreef in je bericht : ik ben jong. Daar zit 'm nou net de kneep. Toen ik jong was en mijn vrouw nog mooi, knap , sexy en strak was, ging ik ook niet vreemd. Wacht dus maar tot je ouder bent en de fysieke aantrekkingskracht verdwenen is.
bij een man van 40-50+ is ook niet meer even knap,sexy en strak als toen hij 25 of in de 30 was.

bij de meeste De spieren van vroeger zijn ook al flubber vet geworden, je ziet al meer schedel dan haar enzo voort.

Als de fysiek aantrekkingskracht weg is dan neemt liefde over. Wat ik dan zou doen is naar mijn vrouw gaan en met haar een gesprek voeren over hoe dat me terug meer spanning in de slaapkamer kunnen brengen voor beide. Ik maak er liever een open relatie van of vraag toesteming om naar dvp´s te gaan. Dan dat ik vreemd ga
 
Laatst bewerkt:
Waarom is het deprimerend? Omdat ik vreemd gaan niet goedkeur? Of is het omdat ik ook mensen er ook eens op wil wijzen wat de gevolgen van hun daden zijn.
Ik waardeer jou standpunt .wij zijn heel verschillend ,ik laat het hier bij we komen er toch nooit uit .en het moet netjes blijven want zoek geen moeilijkheden .een heel fijn en leuk weekend
 
Roxas zei : bij een man van 40-50+ is ook niet meer even knap,sexy en strak als toen hij 25 of in de 30 was.

bij de meeste De spieren van vroeger zijn ook al flubber vet geworden, je ziet al meer schedel dan haar enzo voort.

Als de fysiek aantrekkingskracht weg is dan neemt liefde over. Wat ik dan zou doen is naar mijn vrouw gaan en met haar een gesprek voeren over hoe dat me terug meer spanning in de slaapkamer kunnen brengen voor beide. Ik maak er liever een open relatie van of vraag toesteming om naar dvp´s te gaan. Dan dat ik vreemd ga.
————————————————————————————————

Het klopt dat mannen ook minder strak en knap zijn als ze ouder zijn. Maar zij hebben dus wel het voordeel dat er dvp's zijn om naartoe te gaan, zodat ze toch nog met een lekker lichaam en een mooi koppie erop plezier kunnen hebben.
 
Het is idd niet meer van deze tijd. De dag van vandaag is trouwen de eerste stap richting je scheiding. Voor mij hoeft trouwen niet. Ik heb geen van beiden getekend papiertje nodig met 2 ringen als bewijs dat zij mij graag ziet.

Ik zie ook genoeg koppels die 10jaar en langer samen zijn waar er 100% zeker niets meer gebeurd tussen de lakens. Of dat de man of vrouw liever over uren werken dan het gezaag van hun partner aan te horen. (Hun woorden)

Waar ik ook op let is dat je elkaar na een tijd als van zelfspreken vind. Je komt thuis hij of zij is daar. Dan kom je na een tijd op dat punt waar de ander thuis komt en jij laat weten dat je thuis bent. En je vervolgens in de zetel smijt. En je partner gewoon droog zegt oké. In de plaats van elkaar eens vast te pakken en te begroeten. Zoals vroeger.

Die mensen zien elkaar wel nog graag maar doen de kleine dingetjes niet meer in de gedachte van ach we zijn toch al zo lang samen.

Ik ben jong en ik ga nooit vreemd gaan. Ik vind je doet dat niet uit liefde en minstens respect voor je partner. Zeggen van ja maar ik wil haar niet verlaten om haar niet te kwetsen blabla enz. Is gewoon een leugen om je zelf een beter gemoedsrust te geven zo dat je je minder schuldig voelt waneer je naast haar in bed kruipt. Goed wetende dat je haar een paar uur geleden bedrogen hebt met een ander. Terwijl zij jou vol vertouwen geloofde dat je over uren had ofz.

Wat ik ook erg haat is dat er dan nog mensen fier zijn en stoefen over dat ze hun partner bedrogen hebben. En met volle genot over vertellen als of dat het dood normaal is en oké. Het zijn al die scheefpoepers die het verkloot hebben voor alle andere mannen en vrouwen die wel met de beste bedoelingen aan een serieuze relatie wouden beginnen.

Heel eerlijk ik zou me zelf niet eens kunnen aan kijken in de spiegel moest ik vreemd gaan ik zou kapot gaan aan schuld gevoel en schaamte. En zeggen dat is gewoon zo, andere mensen doen dat ook. Of het leven is niet eerlijk dat zijn enkel goedkope uit vluchten.

@Roxas : welk wereldbeeld? Lees je eigen bericht in de quote dan nog maar eens door:
- trouwen is eerste stap naar scheiden
- koppels die geen sex meer hebben
- gezaag van partner aan moeten horen
- etc. etc.

Je bericht staat er vol mee!
 
Ik waardeer jou standpunt .wij zijn heel verschillend ,ik laat het hier bij we komen er toch nooit uit .en het moet netjes blijven want zoek geen moeilijkheden .een heel fijn en leuk weekend
Ik begrijp waarom het gebeurd. Maar er gaan altijd mensen zijn die het goed keuren & anderen die het afkeuren.

Ik ben eerlijk en open over dat ik dvp´s bezoek. Er zijn er die het goed keuren en er die het niet goed keuren. Daar moet ik tegen kunnen. Ik kan niet enkel de positive dingen willen horen.

Ik ben hier ook niet om oorlog te voeren. Het zo perfect kunnen dat wij goed overeen komen maar op dat vlak hebben wij een heel andere kijk.
 
Roxas zei : bij een man van 40-50+ is ook niet meer even knap,sexy en strak als toen hij 25 of in de 30 was.

bij de meeste De spieren van vroeger zijn ook al flubber vet geworden, je ziet al meer schedel dan haar enzo voort.

Als de fysiek aantrekkingskracht weg is dan neemt liefde over. Wat ik dan zou doen is naar mijn vrouw gaan en met haar een gesprek voeren over hoe dat me terug meer spanning in de slaapkamer kunnen brengen voor beide. Ik maak er liever een open relatie van of vraag toesteming om naar dvp´s te gaan. Dan dat ik vreemd ga.
————————————————————————————————

Het klopt dat mannen ook minder strak en knap zijn als ze ouder zijn. Maar zij hebben dus wel het voordeel dat er dvp's zijn om naartoe te gaan, zodat ze toch nog met een lekker lichaam en een mooi koppie erop plezier kunnen hebben.
Als ik vind als er 1 van de 2 vreemd gaat. Dat hun partner zelf ook vreemd mag gaan. Maar dat is voor velen een paar bruggen te ver. Ze vinden het oké als ze zelf vreemd gaan. Maar als hun partner met een ander sex zou hebben dat kan niet zijn.

Ik vind het gewoon beter om in de plaats van vreemd te gaan. Om met haar eens een gegesprek te voeren over het feit dat er amper nog sex is. Ik zou eerst kijken of we nieuwe dingen kunnen proberen om terug meer sex te hebben. Als zij geen zin meer heeft in sex zou ik toesteming vragen om naar een dvp te gaan.

het zou ook een mix van de 2 kunnen zijn dat we een open relatie er van maken. En trio´s doen samen naar swingerclubs gaan enz voort.
@Roxas : welk wereldbeeld? Lees je eigen bericht in de quote dan nog maar eens door:
- trouwen is eerste stap naar scheiden
- koppels die geen sex meer hebben
- gezaag van partner aan moeten horen
- etc. etc.

Je bericht staat er vol mee!
Iemand die ik ken. Zit in een relatie waar van je zegt daar gebeurd er niets meer. Hij zegt zelf dat hij liever op zijn werk zit dan thuis. Anders mag hij gaan helpen bij de verbouwing in het huis van zijn stiefzoon is het hem niet is het iets bij de stiefdochter. Als hij geen zin heeft begint zijn vrouw te zagen. Of is het doe dit doe dat. Maar geen haar op zijn hoofd die er aandenkt om haar te bedriegen. Want hij ziet haar graag. En zo ken ik er een paar

Ik ken ook mensen die al 25 jaar en langer samen zijn dat zelf zeggen er gebeurd bij ons al lang niets meer maar we zijn nu al 25 jaar samen. Moeten wij nu nog uit elkaar gaan?

Maar nu vind ik dat trouwen de dag van vandaag niets meer betekend. Ik ken mensen die al 3-4 keer getrouwd en gescheiden zijn.
 
Laatst bewerkt:
Dit is ook een discussie die we eindeloos kunnen blijven voeren zonder dat er iets nuttigs uitkomt. We zijn nl allemaal verschillend en houden er ook verschillende normen en waarden op na. En het belangrijkste, een ieders situatie is anders. Overal zijn andere verhoudingen bij iedereen is er een verschillende behoefte aan sex. Ik waardeer het zeer als mannen hun partner ook op hogere leeftijd trouw blijven, maar ik snap het ook als mannen elders spanning gaan zoeken.
En tenslotte heeft iedereen zijn eigen verantwoordelijkheid. We mogen er allemaal iets van vinden, maar iedereen moet wat mij betreft doen wat hij het beste vindt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan