Wat als je eigen vrouw je bedriegt?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Klopt. Wij zien elkaar dolgraag, communiceren over alles. Het wederzijds vertrouwen is absoluut. Maar we kwamen tot deze perfecte hotwife/cuckold relatie die we 24/7 leven. Zij kooit me en ik mag nooit nog een andere v neuken. Als ik naar het schipperskwartier ga is het naar een meesteres. Dan stuurt deze haar foto's (van mijn vernedering) of ze gaat mee. Mijn kooi blijft dan ook aan.
Zelf neukt ze er op los. In clubs (vorige vrijdag in goesting), op gangbangs, op reis, met haar bulls bij ons thuis.
Kortom, vanuit ons standpunt is deze vreemdgaan-discussie eerder vreemd 😉
Ha, dit zijn de mooiste relatievormen. Wij hebben een Stag-Vixen relatie, dus ik voel met je mee. Niks is leuker om je eigen partner te zien neuken met andere mannen. ☺️
 
Er zijn weinig vrouwen die in open relatie geloven.
Mijn ervaring is echt anders. Het begint met wederzijdse vertrouwen en eerlijke en goede communicatie. Mijn ervaring is dat er veel meer mogelijk is dan je zelf denkt. Ik ken veel stellen met een open- of polyrelatie. Natuurlijk, als je zelf vrijheid wil, dan mag je eigen partner natuurlijk ook dezelfde vrijheid verwachten van jou. Dat vinden mannen nog wel eens lastig.
 
Ik zou de mannen niet durven opnoemen die ook jaloers zijn als er een andere man haar vraagt om te gaan dansen of ze blijft aankijken .
Dat klopt hoor.
Ik was vroeger ook jaloers.
Nu ben ik vrijgezel 🤣🤣🤣
Mijn ervaring is echt anders. Het begint met wederzijdse vertrouwen en eerlijke en goede communicatie. Mijn ervaring is dat er veel meer mogelijk is dan je zelf denkt. Ik ken veel stellen met een open- of polyrelatie. Natuurlijk, als je zelf vrijheid wil, dan mag je eigen partner natuurlijk ook dezelfde vrijheid verwachten van jou. Dat vinden mannen nog wel eens lastig.
Met m'n ex gingen wij vroeger naar de parenclub. Ik was jaloers en zij ook. Na een paar keer besloten om mee te stoppen maar achteraf ging het niet meer goed tussen ons.
 
Ha, dit zijn de mooiste relatievormen. Wij hebben een Stag-Vixen relatie, dus ik voel met je mee. Niks is leuker om je eigen partner te zien neuken met andere mannen. ☺️
Even dachten wij ook stag/vixen in het begin. Maar een 100% FLR (zij volledig dominant en al haar lusten centraal) blijkt hier de perfecte relatie. Trotse cuck hier dus.
 
Precies!
Vele mannen willen helemaal geen open relatie... Ze willen (stiekem) rondscharrelen... En als het dan fout loopt... of ze het beu zijn... snel terug naar de vrouw.
Ik denk dat het vaak zo is.
Een kennis van mij, waarbij de vrouw zelf aangaf graag een open relatie te willen. Zij wilde hem ook alle vrijheid geven. Hij wilde het niet dat zij ook vrienden zag en seks zou hebben. Prima, samen besloten om geen open relatie te hebben. Gaat hij vervolgens vreemd. Eerste keer vergeven, hij beloven het nooit weer te doen. Tweede keer van hem was het over en uit en zijn ze gescheiden.

Ik blijf het verbazend vinden dat je als man dan niet kunt zien dat je iets moois aangeboden kreeg.
 
Nu niet om het over mijn cuck relatie te hebben, maar algemeen: ik snap het niet en walg er zelfs wat van. Van mannen die jaloers zijn en hun vrouw claimen maar zelf wel scheve schaatsen rijden. En zo zijn er blijkbaar héél veel! De eeuwenlange mannelijke (en foute) dominantie heeft nog steeds vieze gevolgen....
 
Nu niet om het over mijn cuck relatie te hebben, maar algemeen: ik snap het niet en walg er zelfs wat van. Van mannen die jaloers zijn en hun vrouw claimen maar zelf wel scheve schaatsen rijden. En zo zijn er blijkbaar héél veel! De eeuwenlange mannelijke (en foute) dominantie heeft nog steeds vieze gevolgen....

De reden daarvoor was dat in het verleden een vrouw die scheve schaatsen reed vaak zwanger werd door een van haar minnaars waarbij haar echtgenoot dus kans had om (meestal buiten zijn medeweten) jarenlang te moeten werken om het kind van een andere man op te voeden.. Het taboe rond vrouwelijke promiscuïteit was dus heel logisch in die tijd.
 
De reden daarvoor was dat in het verleden een vrouw die scheve schaatsen reed vaak zwanger werd door een van haar minnaars waarbij haar echtgenoot dus kans had om (meestal buiten zijn medeweten) jarenlang te moeten werken om het kind van een andere man op te voeden.. Het taboe rond vrouwelijke promiscuïteit was dus heel logisch in die tijd.
Maar anno 2024 hoog tijd dat de Neanderthalers verdwijnen.
 
Nu niet om het over mijn cuck relatie te hebben, maar algemeen: ik snap het niet en walg er zelfs wat van. Van mannen die jaloers zijn en hun vrouw claimen maar zelf wel scheve schaatsen rijden. En zo zijn er blijkbaar héél veel! De eeuwenlange mannelijke (en foute) dominantie heeft nog steeds vieze gevolgen....
Persoonlijk oordeel ik niet over vreemdgaan. Het komt veel voor. Zowel mannen als vrouwen gaan vreemd. Er zijn veel redenen te bedenken waarom een man of vrouw toch besluit om seks buiten de deur te zoeken. Sommige redenen zijn heel invoelbaar, anderen wat minder invoelbaar. Deze verantwoordelijkheid ligt bij de vreemdganger en die moet leven met het idee dat de onwetende partner er waarschijnlijk niet blij van wordt.

Waar het mij omgaat is dat veel mensen onterecht denken dat een open relatie niet mogelijk is. Er zijn veel vormen en, met een goede communicatie en vertrouwen, dat je niet meteen een betere partner zoekt, kan er heel veel. Het is het liegen en bedriegen wat verlies van vertrouwen geeft en uiteindelijk een relatie kan kosten.

Persoonlijk ben ik wel blij dat ik geen jaloers brein heb. ;)
 
Klopt. Wij zien elkaar dolgraag, communiceren over alles. Het wederzijds vertrouwen is absoluut. Maar we kwamen tot deze perfecte hotwife/cuckold relatie die we 24/7 leven. Zij kooit me en ik mag nooit nog een andere v neuken. Als ik naar het schipperskwartier ga is het naar een meesteres. Dan stuurt deze haar foto's (van mijn vernedering) of ze gaat mee. Mijn kooi blijft dan ook aan.
Zelf neukt ze er op los. In clubs (vorige vrijdag in goesting), op gangbangs, op reis, met haar bulls bij ons thuis.
Kortom, vanuit ons standpunt is deze vreemdgaan-discussie eerder vreemd 😉
Kortom je vrouw mag alles en jij mag niets. Alleen vernedert worden. Ik zou me met deze afspraken niet prettig voelen.
Maar ieder zijn ding.

Ik heb wel eens in een relatie afgesproken dat af en toe sex met een andere vrouw en voor haar met een andere man mocht. Dit was geen vrijbrief om iedere week maar een ander te neuken. Moet eerlijk zeggen dat ik in een relatie met haar van een aantal jaar maar 3x sex heb gehad met een andere vrouw. Minder dan 1 x per jaar gemiddeld. Zij zelfs nog minder. Maar 2x in dezelfde periode. We waren wel altijd open en eerlijk er over en deden het altijd veilig met die ander.

Met deze afspraak voelde ik me veel beter. Een zogenaamd "slippertje - wat het dan niet meer is" is niet het einde van je relatie.
 
Als mijn vrouw met zo'n bekentenis zou komen zou ik allereerst bedanken voor de openheid en verder vragen hoe ze nu verder wil.
Ik zou het alleen maar aanmoedigen om te ontdekken, spelen en gewoon doen wat je lekker vind.
Sterker nog ik heb haar al eens een weekend weg gestuurd met een goeie vriend in de hoop dat ze eens lekker ging neuken buiten de deur maar helaas zonder resultant haha
 
Terug
Bovenaan Onderaan