Wat als je eigen vrouw je bedriegt?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Toch wel een geluk dat een aantal mensen dit nog doen, al was het maar om op termijn de sociale zekerheid in stand te kunnen houden ..
Sociale zekerheid is niet afhankelijk van monogamie
😂😂
Er gaan meer mensen uit elkaar omdat velen heimelijk vreemdgaan. Juist degenen die open en eerlijk zijn, daarvan is de relatie een langer en gelukkiger leven beschoren.

Maar mocht je monogamie erg belangrijk vinden: Niemand houdt je tegen. 🤗❤️
 
Laatst bewerkt:
Ik denk niet dat jij mij hier de les moet komen lezen. Je moest eens weten hoeveel onzin wij als mods reeds verwijderen.

En als je vindt dat iemand te ver gaat, dan meld je dat via de rapporteer-knop. Ik heb nog niks van jouw hand zien passeren.
Ik weet niet waarom je mijn opmerking interpreteert als 'de les lezen'. Die kwalificatie laat ik aan jou. Ik spreek je wel aan op je verantwoordelijkheid als mod. Als je dat lastig vindt had je geen mod moeten worden. Er zijn forumregels. Die hoef je niet alleen reactief te modereren, daar kan je best een actieve rol in aannemen.
 
Ik weet niet waarom je mijn opmerking interpreteert als 'de les lezen'. Die kwalificatie laat ik aan jou. Ik spreek je wel aan op je verantwoordelijkheid als mod. Als je dat lastig vindt had je geen mod moeten worden. Er zijn forumregels. Die hoef je niet alleen reactief te modereren, daar kan je best een actieve rol in aannemen.
Een actieve rol aannemen? Denk je dat we dit als fulltime job doen? Zeker in de off topic threads laten we wat meer toe, anders zijn we 24/24 bezig met opschonen.

Dus dat iemand na jouw controversiële bericht ergens tussendoor vermeldt dat je je zou moeten schamen om alle vrouwen over dezelfde kam te scheren, daar grijp ik in principe niet pro-actief op in. If you can't stand the heat, stay out of the kitchen. Als je het gewoon had gerapporteerd had ik mss wel overwogen om het bericht aan te passen, uit goodwill naar jou toe. Ook al vond ik het eigenlijk kleinzerig om daarover te beginnen blèten.

Kunnen we nu terug naar het onderwerp van dit topic aub?
 
Sociale zekerheid is niet afhankelijk van monogamie
😂😂
Er gaan meer mensen uit elkaar omdat velen heimelijk vreemdgaan. Juist degenen die open en eerlijk zijn, daarvan is de relatie een langer en gelukkiger leven beschoren.

Maar mocht je monogamie erg belangrijk vinden: Niemand houdt je tegen. 🤗❤️
100% akkoord.
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.
Plots snap ik Billy en andere.... daarom willen ze vrouwen in de keuken.... ze snappen er zelf niks van en kunnen niet tegen de warmte 😅
Kunnen we nu terug naar het onderwerp van dit topic aub?
Maar graag dus!

En om meteen in topic te reageren, met akkoord van miss Tiffany (daar ben ik gerust in).... mijn hotwife gaat nooit vreemd. Ze neukt 200 man per 5maand... maar we zijn 100% open naar elkaar toe...

Ben ik even blij dat ze niet monogaam en in de keuken staat! Ik ben overigens volledig gerust dat ze me nooit zal bedriegen.
 
Laatst bewerkt:
En om meteen in topic te reageren, met akkoord van miss Tiffany (daar ben ik gerust in).... mijn hotwife gaat nooit vreemd. Ze neukt 200 man per 5maand... maar we zijn 100% open naar elkaar toe...

Ben ik even blij dat ze niet monogaam en in de keuken staat! Ik ben overigens volledig gerust dat ze me nooit zal bedriegen.

Precies dit!
Wat doe je dus als je zelf wandelt en je komt erachter dat je vrouw vreemdgaat

?

Uhm erkennen dat je meer poly bent? Of beiden van een open relatie kan genieten?

Relaties gaan stuk door liegen en bedriegen alsook niet eerlijk zijn over je eigen verlangens en gevoelens.

Jammer dat sommigen zichzelf ontkennen en de hele seksuele revolutie hebben overgeslagen ❤️

 
Wanneer je als single een dvp bezoekt, dan bedrieg je niemand. En de dame alleen beslist wat zij doet ten opzichte van een eventuele echtgenoot of partner, daar heb je als klant geen zaken mee en geen verantwoordelijkheid voor.
 
Wanneer je als single een dvp bezoekt, dan bedrieg je niemand. En de dame alleen beslist wat zij doet ten opzichte van een eventuele echtgenoot of partner, daar heb je als klant geen zaken mee en geen verantwoordelijkheid voor.
Dat zelfde geldt in mijn ogen voor dvp die klanten hebben die een relatie hebben. Het is een overeenkomst. Degene in de relatie is de enige die daarover beslist
 
Ik ga stuk

Welke tijd leef je nou eigenlijk?

Van Baas in eigen Buik totaan Anti-Conceptie in verschillende vormen: Ook vrouwen willen genieten van seks zonder sperma in de gleuf en zonder een kind te hebben als doel vd seks. Alsook met sperma in de gleuf, zorgt Anti conceptie ervoor dat ze geen auto immuumziekte krijgt hoor 😂😂

Ik krijg vaak plaatsvervangende schaamte als ik iets van je lees Rob. Alsof jij weet door al je onderzoek wat vrouwen willen, voelen en als klap op de vuurpijl alsof je weet wat het beste voor hen is 😉

Mannen die zo denken doen er goed aan geen onderdeel van het probleem in hun beleving te zijn: Hop vind een leuke vrouw, wees monogaam met elkaar, en voed netjes je kinderen op.

Meer liefde en lust voor de anders denkenden 🥳🥳
Het feit dat de meeste vrouwen ouder dan 30 jaar die kinderloos zijn of geen man hebben antidepressiva gebruiken bewijst alles wat ik zeg als je beetje onderzoek doet. Je kan hier wel leuk doen alsof je sekswerk heel leuk vindt, maar je weet dondersgoed dat je gelijk je baan zal veranderen als je een andere baan kon vinden waarbij je zo snel zo veel kan verdienen. Schat, ik mag jou wel al ben je wel delulu, maar je moet mij niet te veel testen.

Ik zal met een vrouw trouwen die zo puur mogelijk is, zij zal mij gezonde kinderen geven, en ik zal nog steeds andere vrouwen neuken. De relatie zal aan mijn kant open zijn en aan haar kant gesloten.

Maar weer on topic : Je moet zeker een vrouw achterlaten die je heeft bedrogen. Als je vrouw je heeft bedrogen en je bent erachter gekomen, is de kans heel groot dat het niet haar eerste keer was, en de kans is zelfs groter dat het niet haar laatste keer zal zijn. Een vrouw die vreemdgaat heeft het capabiliteit om veel ergere dingen tegen je te doen.
 
Het feit dat de meeste vrouwen ouder dan 30 jaar die kinderloos zijn of geen man hebben antidepressiva gebruiken bewijst alles wat ik zeg als je beetje onderzoek doet. Je kan hier wel leuk doen alsof je sekswerk heel leuk vindt, maar je weet dondersgoed dat je gelijk je baan zal veranderen als je een andere baan kon vinden waarbij je zo snel zo veel kan verdienen. Schat, ik mag jou wel al ben je wel delulu, maar je moet mij niet te veel testen.

Ik zal met een vrouw trouwen die zo puur mogelijk is, zij zal mij gezonde kinderen geven, en ik zal nog steeds andere vrouwen neuken. De relatie zal aan mijn kant open zijn en aan haar kant gesloten.

Maar weer on topic : Je moet zeker een vrouw achterlaten die je heeft bedrogen. Als je vrouw je heeft bedrogen en je bent erachter gekomen, is de kans heel groot dat het niet haar eerste keer was, en de kans is zelfs groter dat het niet haar laatste keer zal zijn. Een vrouw die vreemdgaat heeft het capabiliteit om veel ergere dingen tegen je te doen.
Is dit grappig bedoeld? Je vorige (belachelijke) bericht heb ik nog van antwoord voorzien....
Dit laatste bericht toont dat je mening en visie ZUM KOTZEN zijn. Geen ander antwoord nodig op zulk een dwaas geratel.
 
Ik zal met een vrouw trouwen die zo puur mogelijk is, zij zal mij gezonde kinderen geven, en ik zal nog steeds andere vrouwen neuken. De relatie zal aan mijn kant open zijn en aan haar kant gesloten.

Enkel een stuk crapuul kan dit schrijven en menen...

Mannen die een vrouw zo laag inschatten, als minderwaardig die horen niet thuis op onze planeet.
 
.
Zo dan, wie denk jij dat je bent?
Je klinkt zelf behoorlijk delulu met je vreemde teksten en denigrerende houding.

De meeste vrouwen boven de 30 slikken antidepressiva? Waar haal je het vandaan?

. Schat, ik mag jou wel al ben je wel delulu, maar je moet mij niet te veel testen.
Wat is dit voor sneu Kwasi dreigement?

Ik zal met een vrouw trouwen die zo puur mogelijk is, zij zal mij gezonde kinderen geven, en ik zal nog steeds andere vrouwen neuken. De relatie zal aan mijn kant open zijn en aan haar kant gesloten.
Ik weet niet met wie ik meer medelijden heb. Met jou of je toekomstige vrouw (als je die al gaat vinden).

Wat een dombo ben jij zeg
 
Kunnen we nu terug naar het onderwerp van dit topic aub?
Welk onderwerp?

Oh je bedoelt dit verzonnen verhaal?
Is echter een hypothetische vraag met blijkbaar verschillende meningen.
Interessant om te lezen.
Kun je best kort over zijn, ga iemand anders vervelen met je fantasie.
Als je over alle hypothetische kwesties meningen moet gaan hebben ben je lang bezig.
Hij heeft misschien niet eens een vrouw. Ik zeg zonde van jullie tijd mensen en dat is mijn mening.
 
Het feit dat de meeste vrouwen ouder dan 30 jaar die kinderloos zijn of geen man hebben antidepressiva gebruiken bewijst alles wat ik zeg
Dat wijt ik juist aan het feit dat te veel mensen gefocust zijn op monogamie en niet snel ervoor kiezen om zelf in hun eentje kind op de wereld te zetten. Terwijl juist in Nederland dat makkelijker kan.
Verder wijt ik het aan het overschot van 60 miljoen mannen ten opzichte van vrouwen. Dus een open kijk op relaties als beide willen of al heimelijk doen is goed voor de aanmaak van serotonine
Geheimzinnig doen of wantrouwen omdat je je partner niet kan vertrouwen breekt serotonine af 😗
als je beetje onderzoek doet. Je kan hier wel leuk doen alsof je sekswerk heel leuk vindt, maar je weet dondersgoed dat je gelijk je baan zal veranderen als je een andere baan kon vinden waarbij je zo snel zo veel kan verdienen. Schat, ik mag jou wel al ben je wel delulu, maar je moet mij niet te veel testen.

Heeft niks met testen te maken overigens, we hebben gewoon allebei een kneiterharde, onverenigbare mening.
Als je zo lijnrecht tegenover elkaar staat, ja wat denk je dan lieve schat? We vinden "elkaar" delusional hoor 😅
Ik vind jou apart omdat je echt geloofd dat vrouwen niet van seks kunnen of mogen genieten? En vrouwen alleen gaan voor mannen met de beste status? En toppunt: Vrouwen hebben volgens jou geen spreekrecht geloof ik 🫣🤔
Terwijl als je om je heen kijkt dat niet klopt.
En jij vind mij gek omdat ik niet in jouw hokje pas. Ik hou wel van seks. Niet omdat ik niet anders kan, maar omdat ik het lekker vind.

Ik zal met een vrouw trouwen die zo puur mogelijk is, zij zal mij gezonde kinderen geven,
Dat zei ik toch lieveling Amish! Of een andere sekte 😍 Veel puurder zal men ze niet vinden 😍😍Wellicht is ze ooit eens misbruikt, dat komt daar vaak voor helaas. Maar verder zal ze haar mond dicht houden, geen serotonine aanmaken, maar zeker en vast kinderen ter wereld brengen. Met de juiste religie mag er vast ook gevaccineerd worden, dus gezond zullen ze vast ook zijn en blijven: Hallelujah 🙌🏽
en ik zal nog steeds andere vrouwen neuken. De relatie zal aan mijn kant open zijn en aan haar kant gesloten.
Oh wat dat betreft zal je dan snel uitgesloten worden, pure mensen zijn vaak op zoek naar pure mensen namelijk. In monogamie is 1+1= meestal geen 3.
Maar een andere optie is natuurlijk polygamie, dat is in sommige gebieden toegestaan..Pure vrouwen en mannen die een aantal vrouwen hebben 👍🏼
Nou we zijn eruit 🥳
Maar weer on topic : Je moet zeker een vrouw achterlaten die je heeft bedrogen. Als je vrouw je heeft bedrogen en je bent erachter gekomen, is de kans heel groot dat het niet haar eerste keer was, en de kans is zelfs groter dat het niet haar laatste keer zal zijn. Een vrouw die vreemdgaat heeft het capabiliteit om veel ergere dingen tegen je te doen.
Dit zijn gewoon 2 gelijken die beide vreemd gaan. En als ze dit bespreken en het ok vinden zijn het gewoon 2 monogame mensen met een open relatie.

Wat ik interessant vind is: Waarom een leugen in stand houden als dat helemaal niet hoeft?
 
Het feit dat de meeste vrouwen ouder dan 30 jaar die kinderloos zijn of geen man hebben antidepressiva gebruiken bewijst alles wat ik zeg als je beetje onderzoek doet. Je kan hier wel leuk doen alsof je sekswerk heel leuk vindt, maar je weet dondersgoed dat je gelijk je baan zal veranderen als je een andere baan kon vinden waarbij je zo snel zo veel kan verdienen. Schat, ik mag jou wel al ben je wel delulu, maar je moet mij niet te veel testen.

Ik zal met een vrouw trouwen die zo puur mogelijk is, zij zal mij gezonde kinderen geven, en ik zal nog steeds andere vrouwen neuken. De relatie zal aan mijn kant open zijn en aan haar kant gesloten.

Maar weer on topic : Je moet zeker een vrouw achterlaten die je heeft bedrogen. Als je vrouw je heeft bedrogen en je bent erachter gekomen, is de kans heel groot dat het niet haar eerste keer was, en de kans is zelfs groter dat het niet haar laatste keer zal zijn. Een vrouw die vreemdgaat heeft het capabiliteit om veel ergere dingen tegen je te doen.
Regular Season Wtf GIF by NBA
 
Je moet zeker geen relatie advies nemen van mannen die het goed vinden dat hun vrouw door andere mannen wordt geneukt, je moet ook geen relatie advies nemen van prostituees. Als je een ziel in je hart hebt en als je nog steeds je mannelijkheid hebt, dan hoor je weten dat je je vreemdgaande vrouw nooit moet vergeven.

Iedereen kan zeggen dat ze van je houden, maar slechts weinigen doen dat echt. Daden weerspiegelen de waarheid, respect is alles in alle relaties, en als je vrouw je bedroog, respecteert ze je duidelijk helemaal niet, want als ze dat wel deed, zou ze überhaupt nooit vreemdgegaan zijn.

Te vaak is respect het enige cruciale ding dat voortdurend wordt verwaarloosd, door een vreemdgaande partner terug te nemen, accepteer je gebrek aan respect. De enige persoon op aarde die de lat bepaalt voor wat je verdient, ben jij, en als je iemand accepteert die je duidelijk helemaal geen respect toont, zegt dat ontzettend veel over hoe je over jezelf denkt.
 
Je moet zeker geen relatie advies nemen van mannen die het goed vinden dat hun vrouw door andere mannen wordt geneukt, je moet ook geen relatie advies nemen van prostituees. Als je een ziel in je hart hebt en als je nog steeds je mannelijkheid hebt, dan hoor je weten dat je je vreemdgaande vrouw nooit moet vergeven.

Iedereen kan zeggen dat ze van je houden, maar slechts weinigen doen dat echt. Daden weerspiegelen de waarheid, respect is alles in alle relaties, en als je vrouw je bedroog, respecteert ze je duidelijk helemaal niet, want als ze dat wel deed, zou ze überhaupt nooit vreemdgegaan zijn.

Te vaak is respect het enige cruciale ding dat voortdurend wordt verwaarloosd, door een vreemdgaande partner terug te nemen, accepteer je gebrek aan respect. De enige persoon op aarde die de lat bepaalt voor wat je verdient, ben jij, en als je iemand accepteert die je duidelijk helemaal geen respect toont, zegt dat ontzettend veel over hoe je over jezelf denkt.


Jij bent zeker net afgestudeerd van de hustlers university, Top G.

Doet me goed om te zien dat er ook nog mannen met een beetje zelfrespect rondlopen. Vreemdgaande partners moet je direct de deur wijzen!

Laat je niet gek maken door al die andere wandelaars hier Robbie.. jij bent de enige die niet alleen maar ja knikt bij die kechs(dvp's)hier
 
Als je vind dat de vrouw na het huwelijk jouw eigendom en bezit is ben je niet verder gegroeid dan een slaven handelaar.

Vrouwen zijn zelfs na huwelijk niemands eigendom.
Ze kan doen en laten wat zij zelf wilt, helemaal als jij dit ook doet.
Jullie zijn gelijken.
Man en vrouw hebben dezelfde rechten en plichten.
Als je zelf niet monogaam bent, kan je niet verwachten dat zij dot wel is.

Massage wereld Heerlen, Antwerpen, Eindhoven en Soest bieden ook yoni massages aan voor vrouwen.
Dus mocht je veilig willen wandelen dames, daar kan je terecht.
Enjoy, life is short.
 
Robb, ik denk echt niet dat je met een pleidooi voor partnertrouw gaat overtuigen op een forum dat specifiek gericht is op hoerenlopers. Dan kun je nog beter de geneugten van lekker varkensvlees gaan promoten in Saoedi-Arabië.
Begin dit jaar is Saoedi-Arabië begonnen met de verkoop van alcohol, misschien zal Saoedi-Arabië over een paar tientallen jaren ook varkensvlees gaan verkopen.

Ja, je hebt wel gelijk, ik weet op welk forum ik zit, maar ik begrijp niet waarom zulke mensen relatieadvies aan anderen geven.

Ik kan nog zoveel meer zeggen over waarom je je vreemdgaande vrouw niet moet vergeven. Ik zei dat het veel erger is als een vrouw vreemdgaat dan een vreemdgaande man. Dit is een double standard, maar de meeste double standards komen ten goede aan vrouwen, en dit is een van de weinige double standard waarvan mannen profiteren. Omdat mannen die vreemdgaan veel meer vergeven worden door hun partner. Vrouwen zijn veel kieskeuriger dan mannen. Vrouwen weten dat de man die ze heeft ook door andere vrouwen gewild wordt. Vrouwen weten dat het moeilijker voor hen is om een relatie te krijgen met een man die ze eigenlijk wil, dan voor haar man om een relatie te hebben met een vrouw die hij wil.
 
Ik zei dat het veel erger is als een vrouw vreemdgaat dan een vreemdgaande man.
En waarom is een vreemdgaande vrouw erger dan een vreemdgaande man?
Leg me dat verschil eens uit.

 
Terug
Bovenaan Onderaan