Hoe zouden jullie reageren moest je ontdekken dat je dochter een dvp is
of erger nog moest je ze tegenkomen als huisdame op een gangbang
of erger nog moest je ze tegenkomen als huisdame op een gangbang
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDan is het maar goed dat jij geen dochter hebt , ik zou het verschrikkelijk vinden als mijn dochter een dvp zou zijn ,( wel naïef ) want ik bezoek ze zelf ook en dat zijn ook dochters van iemand , maar mijn eigen kleine prinsesje daar moet ik niet aan denken . En jij word binnen kort vader en het is een meisje zou je toch niet willen , want wij denken dat gebeurt niet bij ons , ( met alle respect voor de dvp, en hun ouders ) .Ik heb geen dochter maar als ik er een had en ze staat er helemaal achter om dvp te worden dan respecter ik haar keus
juist! zo denk ik er ook overDan is het maar goed dat jij geen dochter hebt , ik zou het verschrikkelijk vinden als mijn dochter een dvp zou zijn ,( wel naïef ) want ik bezoek ze zelf ook en dat zijn ook dochters van iemand , maar mijn eigen kleine prinsesje daar moet ik niet aan denken . En jij word binnen kort vader en het is een meisje zou je toch niet willen , want wij denken dat gebeurt niet bij ons , ( met alle respect voor de dvp, en hun ouders ) .