Wat als je ondekt dat je dochter een dvp is

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Om de contactgegevens van haar vriendin vragen die hetzelfde werk doet.

Man, man, man - weer een van dit soort onzinvragen. 318 reaguurders hebben een mening, waarvan 188 geen dochter hebben, maar het verwerpelijk gaan vinden, terwijl ze heel graag de 18+ dochter van de buurman willen palen, of op zoek zijn naar de leuke dames van 18-20.

Ik heb geen dochter maar als ik er een had en ze staat er helemaal achter om dvp te worden dan respecter ik haar keus
Dan is het maar goed dat jij geen dochter hebt , ik zou het verschrikkelijk vinden als mijn dochter een dvp zou zijn ,( wel naïef ) want ik bezoek ze zelf ook en dat zijn ook dochters van iemand , maar mijn eigen kleine prinsesje daar moet ik niet aan denken . En jij word binnen kort vader en het is een meisje zou je toch niet willen , want wij denken dat gebeurt niet bij ons , ( met alle respect voor de dvp, en hun ouders ) .

Dan is het maar goed dat jij geen dochter hebt , ik zou het verschrikkelijk vinden als mijn dochter een dvp zou zijn ,( wel naïef ) want ik bezoek ze zelf ook en dat zijn ook dochters van iemand , maar mijn eigen kleine prinsesje daar moet ik niet aan denken . En jij word binnen kort vader en het is een meisje zou je toch niet willen , want wij denken dat gebeurt niet bij ons , ( met alle respect voor de dvp, en hun ouders ) .
juist! zo denk ik er ook over

Precies!

Nu... ik zou zelf ook wel even slikken... als ik dat zou horen! Terwijl ik dus helemaal geen bezwaren heb... om andermans dochters te neuken! Hypocriet dus!

Nu... ik zou haar alvast wel enkele tips geven over veilig werken!

Terug
Bovenaan Onderaan