Wat dames vinden van de reviews

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben ook nog nooit door een dame op evt. recensies aangesproken. Noch of ik ze gelezen heb, noch of ik zelf een ga schrijven. Wel heb ik herhaaldelijk aangegeven dat ik positieve recensies gelezen had en dat voor mij rede was om de afspraak bij haar te maken.
Maar dat is waar dit forum in eerste instantie voor is opgericht, toch?
Een zekere qualiteitscontrole.
Wandelaars die elkaar waarschuwen voor fakers en slechte service en dames met goede dienstverlening aanbevelen.
Wat ik wel snap is dat het niet nodig is om erg diep in details te gaan. Dat ook omdat dames soms ook persoonlijke keuzes maken in met wie en wanneer zij het ene doen of het andere laten.
Maar in het geheel is het sowieso van deze tijd en niet tegen te houden dat dienstverlening in het openbaar (dus tegenwoordig op internet, op een forum als deze) gerecenseerd wordt.
Het is maar beter dat de DvP daar rekening mee houden en daarover nagedacht hebben bevoor zij aan dit werk beginnen.
Neemt niet weg dat er uiteraard ook mannen zijn die oneerlijke recensies schrijven, zij het vanuit persoonlijke frustraties, rancune of zelfs wraak gevoelens.
Dat is jammer en je wil het niet, maar is niet tegen te houden. En het is juist een argument voor meer recensies, omdat slechte en oneerlijke recensies minder gewicht krijgen als er veel goede recensies zijn! En doorgaans slechte dienstverlening komt op die manier ook duidelijk boven water. Dat die dames, die daarvoor verantwoordelijk zijn er niet blij van worden moge duidelijk zijn, maar het waarschuwen voor frustraties en onnodig geldverlies is nu juist waar dat forum in zijn kern om draait.
 
Ik schrijf mijn reviews nooit op de dag zelf. Geef nooit de exacte datum en tijd aan en zeg ook geen dingen die heel typisch voor mij gelden en dus vanuit de dame alleen naar mij kunnen terugleiden. Als je 1 week of een paar dagen later een recensie schrijft kan dat prima. Als je dingen doet waarvan je kan vermoeden dat jij de enige bent die dat doet kun je ze beter niet opschrijven. Hou je je aan deze regels dan kan je prima recensies schrijven. Nog nooit is een dame over recensies tegen mij begonnen. Ik haal het ook nooit als gespreksonderwerp aan. Doe je dat wel dan kan je dit soort dingen natuurlijk verwachten. Een recensie is vooral een beschrijving van jouw belevenis. Een dame ervaart dezelfde ontmoeting sowieso anders.
 
Wel heb ik herhaaldelijk aangegeven dat ik positieve recensies gelezen had en dat voor mij rede was om de afspraak bij haar te maken.
Ook niet handig om te doen. Wat voegt dit toe om aan een dame te gaan melden? Zij zijn vaak niet eens op de hoogte van het bestaan van dit soort forums. Dit kun je beter voor jezelf houden. Als je hierover moet gaan praten op een bezoek is er wel weinig gespreksstof.
 
Ook niet handig om te doen. Wat voegt dit toe om aan een dame te gaan melden? Zij zijn vaak niet eens op de hoogte van het bestaan van dit soort forums. Dit kun je beter voor jezelf houden. Als je hierover moet gaan praten op een bezoek is er wel weinig gespreksstof.
Ik vind dat een DvP best mag weten dat dusdanige fora bestaan en dat zij daar goed besproken wordt. Kan ook positief zijn voor haar eigenwaardegevoel. Ten slotte dragen de dames hun lichaam en hun dienstverlening te markte!
Daarmee vul ik dan geen uur qua gespreksstof, wees maar niet bang, maar als de dame bv vraagt warom ik voor haar gekozen heb, dan is dat het eerlijke antwoord. Daar heeft zij wel recht op en ik heb helemaal geen reden om tegen haar te liegen.
 
Ik snap eigenlijk niet dat dit gesprek ter sprake komt bij een bezoek aan een dvp. Ik praat over heel veel dingen maar nooit over reviews op een site met hen.
Ook is er nog nooit 1 dvp tegen mij over begonnen om te vragen of ik de een site met recensies kende of daar zelf schreef. Dus ik begrijp dit werkelijk niet. Lijkt mij dat veel mannen hier dan zelf over beginnen? Waarom eigenlijk? Om te zeggen dat je een goed stukje over haar hebt geschreven. Als je een Dvp goed of aardig vind kan je dit beter ter plekke laten blijken.
Het is niet een onderwerp waar ik zelf snel over begin, maar ik heb wel een keer met een dame over haar topic op het H forum gesproken. Dat was een dame die eerst op een andere plaats werkzaam was en die na wat gedoe met een stalker van artiestennaam en plaats was gewijzigd. Vanwege dat gedoe met die stalker had zij liever niet dat er over haar werd geschreven (ook al waren haar recensies zeer positief). Zoiets respecteer ik uiteraard.

Verder kan ik heel goed begrijpen dat dames niet willen dat extra's die ze niet bij elke klant doen in een review beschreven worden. Ook ben ik terughoudend met het schrijven van een negatieve recensie. Als je geen klik hebt met een dvp, of ze heeft misschien een keer niet haar beste dag gehad, dan is dat voor mij geen reden om iemand op dit form af te kraken. Maar als dingen in werkelijkheid heel anders zijn dan in de advertentie, dan vind ik dat wel zinvol om het hier te melden.
 
Ik vraag dit aan de dame in kwestie die ik boek of ik een revieuw mag plaatsen, 2 hebben geweigerd gehad en 1tje heeft gezegd dat het mocht.
Dus bij deze maar een opgezet, is toch ergens een mooie reclame als het positief is.. kan naar meer boekingen leiden..

Kan mij niet herinneren dat ooit iemand aan mij vroeg of hij een review mocht schrijven, wel dat ze die gelezen hadden maar nooit zelf schrijven. 🤔
Er stonden er op hookers aardig wat, zowat allemaal van hoe mijn positieve activiteiten waren, niet over dat ik kleiner of dikker was dan gedacht zoals op dit forum bij 1 review vd slechts 2. Maar je kan het niet iedereen naar de zin maken natuurlijk, kan mij niet langer maken tenslotte 🤣
Heb zat collega's gezien die kleiner zijn dan ik, alleen die hebben stelten aan.. dus dan lijk je langer. Dat is een vorm v bedrog.
 
Ik vind dat een DvP best mag weten dat dusdanige fora bestaan en dat zij daar goed besproken wordt. Kan ook positief zijn voor haar eigenwaardegevoel. Ten slotte dragen de dames hun lichaam en hun dienstverlening te markte!
Daarmee vul ik dan geen uur qua gespreksstof, wees maar niet bang, maar als de dame bv vraagt warom ik voor haar gekozen heb, dan is dat het eerlijke antwoord. Daar heeft zij wel recht op en ik heb helemaal geen reden om tegen haar te liegen.
Ze weten het wel, de meesten dan. Ik heb het er met de dames toendertijd nooit over gehad.
 
De meesten die weten dat ze goede service geven zullen het niet erg vinden..
Degene die er een potje van maken zullen het minder op prijs stellen..
Vergelijk het met 2e hands autodealers..
De oplichters daarin houden ook niet van reviews.. En veranderen ook nogal eens van naam en locatie
Bij de goeden, lopen ze de deur plat.. Veel vaste klanten etc..
 
De meesten die weten dat ze goede service geven zullen het niet erg vinden..
Degene die er een potje van maken zullen het minder op prijs stellen..
Vergelijk het met 2e hands autodealers..
De oplichters daarin houden ook niet van reviews.. En veranderen ook nogal eens van naam en locatie
Bij de goeden, lopen ze de deur plat.. Veel vaste klanten etc..
Niet allemaal. Er zullen er zat zijn die met bepaalde klanten meer doen als anderen. bv een vaste klant zal vaak een wat betere ervaring hebben dan iemand die 1 keer komt. Goeie recensie schept ook verwachtingen. Laat ik het zo zeggen: toen bekend was dat hookers ging stoppen hebben een aantal dames het Okura afgehuurd en een enorm feest daar gevierd.
 
Ja, ik hou persoonlijke extra's altijd buiten de review. Soms laat ik ze ook lezen. Meestal zijn ze wel happy. Soms levert het ze veel extra klanten op. Dat is fijn. Vooral als het voor anderen ook klopt.
Dat dus sowieso.
Als ze meer doen dan in de ad staat, NOOIT benoemen in een review, is iets tussen dame en klant. Vaak afhankelijk van klik enzo.
 
Keertje een dame bezocht in een privéhuis die tijdens de date al aangaf geen recensies te wensen. Achteraf wel geschreven na overleg met het privéhuis en de dame, aangezien ze later in de week opeens een winactie hadden bij het schrijven van recensies. Daar wilde ik toch wel aan meedoen;)

Dames wensen niet altijd een recensie omdat ze in sommige dates door een klik met de klant verder gaan dan normaal, dat vervolgens valse verwachtingen kan scheppen voor andere bezoeken/klanten.
 
Nooit een dame vragen of je een recensie over haar mag plaatsen hier. De meeste dames zullen toch nee zeggen, als we allemaal om toestemming gaan vragen bij de dames dan bestaat deze forum straks niet meer. En bovendien kan een dame jou op de blacklist zetten omdat ze dan weet dat je op een forum zit te schrijven. Dus wees verstandig en vertel ze niets, ze hoeven niet alles van je te weten.
 
Nou ik schrijf gewoon wat ik wil hoor. Om het eerlijk te houden stuur ik de tekst dan in het Engels via whatsapp. En check even of er rare dingen in staan. Zo niet dan gaat ie online.
 
Meen je dat, vraag jij toestemming of je een recensie mag schrijven over haar en laat je die door haar goedkeuren ? :(
Tjonge jonge: lezen is ook een vak.
Ik vraag geen toestemming. Waar lees je dat trouwens????
Ik check bij haar of er rare dingen instaan. Dat ik me zeg maar vergis in dat wat ze aanbiedt.
Dat ze de urine uit mijn plasbuis heeft gedronken terwijl ze dat nooit doet.
Bijvoorbeeld hè! GOED LEZEN ALLEMAAL.

Is dat niet het geval dan gaat ie online.
Of ze er blij mee is of niet doet er dus niet toe.

Als er geen onwaarheden in staan gaat ie online.
Ik zeg het nog maar een keer: dan gaat ie ONLINE.

Voor het geval iemand denkt dat ik goedkeuring vraag: lezen is blijkbaar ook een vak.
 
Zelf vind ik het niet fijn maar ik weet dat ze bestaan en vind het anderzijds ook wel goed dat ze bestaan. Dat de reviews beschrijven hoe de date verloopt kan ik wel begrijpen maar ik heb al gehad dat er dan handelingen vermeld geweest zijn die ik volgens een advertentie niet doe omdat dat tussen de man en mijzelf ging (soms doe ik graag eens uitzonderingen). En dan plots krijg je daar dan extra aanvragen voor, wat niet fijn is. Hetzelfde met persoonlijke informatie. In het verleden met de vorige reviewsite ook voorgehad. Alsook is een review een momentopname en dus vaak subjectief en niet volledig accuraat. Soms kan je net slecht nieuws, en vermoeidheidsklopje, minder aantrekkingskracht, energie of weetikveelwat hebben wat voor beter/matige kwaliteit zorgt. Sommige mannen maken mij knettergeil en met andere kan ik nauwelijks een gesprek voeren. Sommige mannen zijn voor ruige seks en vinden teveel babbelen niet leuk en andere mannen krijgen hem niet recht zonder eens lief in de ogen te kijken.
Als dit gaat om positieve reviews is dit allemaal nog oke, ookal is het niet helemaal uw ding. Maar een negatieve review - die subjectief ervaren is - weegt zoveel meer door. En ook het feit dat de meeste dames er niet op (kunnen) reageren zorgt vaak voor een onvolledig verhaal. Ik kan u zeggen dat ik al vaak gedacht heb 'wat een klootzak/viezerik ben jij. En dan ga je geen kwaliteit (kunnen) leveren maar de review komt er wel.
Das een van de redenen dat ik hier ook actief ben om dit forum. Ik weet dan wat er gezegd wordt en kan mij verdedigen of voorbereiden dat er bepaalde vragen zullen komen. Of een tegenargumentatie geven. (Maar ook voor de lol natuurlijk)
 
Laatst bewerkt:
Alsook is een review een momentopname en dus vaak altijd subjectief en niet volledig accuraat.
En dan komt het voordeel van meerdere reviews om de hoek kijken.
De meer ervaren lezer/wandelaar weet hieruit meestal wel een goed gemiddelde te genereren, maar schrijven blijft mensenwerk, dus per definitie subjectief/suggestief. :rolleyes:

Verder goed dat je hier leest en leert, wordt je nooit stommer van. ;)
 
Laatst bewerkt:
Zelf vind ik het niet fijn maar ik weet dat ze bestaan en vind het anderzijds ook wel goed dat ze bestaan. Dat de reviews beschrijven hoe de date verloopt kan ik wel begrijpen maar ik heb al gehad dat er dan handelingen vermeld geweest zijn die ik volgens een advertentie niet doe omdat dat tussen de man en mijzelf ging (soms die ik graag eens uitzonderingen). En dan plots krijg je daar dan extra aanvragen voor, wat niet fijn is. Hetzelfde met persoonlijke informatie. In het verleden met de vorige reviewsite ook voorgehad. Alsook is een review een momentopname en dus vaak subjectief en niet volledig accuraat. Soms kan je net slecht nieuws, en vermoeidheidsklopje, minder aantrekkingskracht, energie of weetikveelwat hebben wat voor beter/matige kwaliteit zorgt. Sommige mannen maken mij knettergeil en met andere kan ik nauwelijks een gesprek voeren. Sommige mannen zijn voor ruige seks en vinden teveel babbelen niet leuk en andere mannen krijgen hem niet recht zonder eens lief in de ogen te kijken.
Als dit gaat om positieve reviews is dit allemaal nog oke, ookal is het niet helemaal uw ding. Maar een negatieve review - die subjectief ervaren is - weegt zoveel meer door. En ook het feit dat de meeste dames er niet op (kunnen) reageren zorgt vaak voor een onvolledig verhaal. Ik kan u zeggen dat ik al vaak gedacht heb 'wat een klootzak/viezerik ben jij. En dan ga je geen kwaliteit (kunnen) leveren maar de review komt er wel.
Das een van de redenen dat ik hier ook actief ben om dit forum. Ik weet dan wat er gezegd wordt en kan mij verdedigen of voorbereiden dat er bepaalde vragen zullen komen. Of een tegenargumentatie geven. (Maar ook voor de lol natuurlijk)
Als je naar een dvp gaat kan een goed gesprek best ontspannend in mijn ogen doet me dat veel deugd belle jij weet dit wel van mij het is niet enkel de bedoeling voor seks dat je gaat je moet de dvp niet de indruk geven dat zij een lustobject is maar dat je haar respecteert voor de persoon dat ze is
 
Als je naar een dvp gaat kan een goed gesprek best ontspannend in mijn ogen. Doet me dat veel deugd. Belle jij weet dit wel van mij, het is niet enkel de bedoeling voor seks dat je gaat.
Je moet de dvp niet de indruk geven dat zij een lustobject is maar dat je haar respecteert voor de persoon die ze is.



😇

Gebruik van leestekens maakt de betekenis wat makkelijker te begrijpen.

Gemakzucht? Of zwáár dyslectisch? Hoewel die laatsten ook leestekens gewoon gebruiken. 🥱
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan