Wat gaan jullie waarschijnlijk stemmen dit najaar?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

knightrider

Meubelstuk
Forumpionier
3.799
02/07/21
4.730
48
Ben er opeens benieuwd naar wat jullie gaan stemmen dit najaar.

Zelf ben ik, om zeer uiteenlopende redenen, het spoor een beetje bijster.

Omdat ik niet heel flauw wil doen door er naar te vragen zonder zelf iets te zeggen:

Ik word dit jaar 50 en heb in mijn leven gestemd op: PvdA, GroenLinks, D66, PvdA, D66, VVD, PvdA geloof ik.

Ongeveer in die volgorde.

Maar na mijn 30e nooit meer echt heel overtuigd.

Volg alles wel altijd met aandacht, maar er zit niet vaak iemand tussen die ik erg ok vind. Ik kon Klaas Dijkhoff altijd wel goed aanhoren, ongeacht zijn partij.

Ben bij een paar veel-schrijvers hier wel geïnteresseerd wat hun positie is en in algemene zin welke kant het op gaat.

Schuiven veel PVV stemmers naar Ja21, wordt dat linkse blok groot, is de VVD onverminderd in balans of toch niet?

Voor het eerst weet ik het zelf dus nog echt niet.

Het is mij wel duidelijk, stemmen heeft totaal geen zin zolang we in dat Dublin verdrag blijven hangen en in de EU.

Maar om toch een punt te maken ga ik toch weer voor de PVV, aangezien ik de rest helemaal niets vind en nooit op links zal stemmen. Links zal ons land nog meer de afgrond in trappen met hun 'diversiteit' en ons land in een grote ghetto veranderen, wat al aardig op weg is helaas.

En nu gaan alle linkse rakkers op dit forum mij vast bekritiseren op mijn stem ( en die v Cor ), maar bespaar je de moeite!

Ik verander niet v mening ✌️

Het is mij wel duidelijk, stemmen heeft totaal geen zin zolang we in dat Dublin verdrag blijven hangen en in de EU.

Maar om toch een punt te maken ga ik toch weer voor de PVV, aangezien ik de rest helemaal niets vind en nooit op links zal stemmen. Links zal ons land nog meer de afgrond in trappen met hun 'diversiteit' en ons land in een grote ghetto veranderen, wat al aardig op weg is helaas.

En nu gaan alle linkse rakkers op dit forum mij vast bekritiseren op mijn stem ( en die v Cor ), maar bespaar je de moeite!

Ik verander niet v mening ✌️
25 jaar geleden was ik het met je oneens geweest, maar zoals gezegd kan ik momenteel me in veel meningen wel enigszins vinden.

Heb ook vrienden dwars door de partijen heen.

Goed trouwens dat je je toch durft uit te spreken @JokePrive , wandelaars zijn anoniemer wat dat betreft.

PVV heeft echter weer bewezen goed te zijn in woorden, dat is, goed in woorden die de massa aanspreekt, maar minder goed in werkbare oplossingen. Op populisten stemmen zorgt voor alleen meer ellende, vroeg of laat. Ik ben er ook niet over uit waarop ik zal stemmen.

Terug
Bovenaan Onderaan