wat is het nut hier eigenlijk ?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Als admin over elk verwijderd bericht uitleg moet geven,dan hebben ze nog 25 moderators nodig.Je snap toch wel dat dit onbegonnen werk is.Maar ik neem aan dat we op een later tijdstip hier wel een reaktie van admin op krijgen
 
Als admin over elk verwijderd bericht uitleg moet geven,dan hebben ze nog 25 moderators nodig.Je snap toch wel dat dit onbegonnen werk is.Maar ik neem aan dat we op een later tijdstip hier wel een reaktie van admin op krijgen
Het is inderdaad zinloos van te denken dat mods bij ieder bericht die ze verwijderen de tijd hebben een berichtje te sturen naar de OP...
Daarbij dit zou enkel tot nog meer discussies leiden
 
Was gister in een topic dat ik volgde,en daarin was een over en weer geprek tussen 2 leden,en die gespekken zijn verwijderd.Trouwens begrijpelijk.
 
Ja die heb ik ook gezien en is naar mijn mening volkomen terecht dat daar e.e.a. verwijderd is. Ging helemaal off-topic.
 
Ik heb vorige week op een recensie gereageerd over Stefke uit Antwerpen.
Deze is volledig verwijderd.
Dus... Wat is het nut hier eigenlijk, als de waarheid niet mag worden gezegd ?
Is idd zo,er zijn er enkele die alles mogen,zoals de twee heren die denken dat het SKW van hun is en wat zij zeggen waarheid is
 
Ja, maar als dames nu al over zichzelf recensies beginnen te schrijven, dan krijg je de meest fantastische verhalen. Dat is gewoon niet eerlijk naar ons.
 
Laatst bewerkt:
Via een andere post die verwees naar Heist op den berg en die inderdaad na even op RL kijken, bevestigde dat het inderdaad het Vlaamse geile milfje betreft waar ik ook een negatieve ervaring mee gehad heb. Ontving toen in de buurt van het Stuivenberg gasthuis. Géén aanrader! Ik vraag mij af waar al die zever dan over ontstaat...
stef.JPG
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan