Wat is het smerigste wat je hebt meegemaakt?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Smerigste wat ik heb meegemaakt was met een vrouw op een hotelkamer. Was geen dvp maar iemand van m'n werk.
Ze deed haar slip uit en buiten dat haar buik een lap vel was dat bijna over haar poes hing had ze zich daar beneden volgens mij nog nooit geschoren of gewassen.
Lange schaamharen en toen ik goed keek zag ik urinekristallen in het haar zitten. De stank die hier van af kwam is onbeschrijfelijk.
Ik had dit niet verwacht want ze zag er prima verzorgd uit. Netjes opgemaakt, leuke kleren etc.
Het was na deze 'openbaring' overigens gelijk afgelopen.
Dus onverrichter zaken naar huis.
En de volgende dag gewoon weer op het werk tegen je collega moeten zeggen van Mien kan jij mij de koffie eventjes aangeven.

Ik zou elke werkdag mijzelf afvragen zou ze vandaag of vorige week een andere slip hebben aangetrokken.

Ik weet niet hoe het komt, maar van alle DVP's die ik ooit bezocht, waren er minstens 3 kwart die een ronduit stinkende kut hadden. Ooit zelfs eens eentje gehad die weliswaar niet stonk, maar toen ik haar befte kreeg ik algauw een hele vieze smaak in mijn mond. Diezelfde dag heb ik mijn mond nog 10 keer gespoeld met ontsmettingsmiddel, maar de vieze smaak wou maar niet weg. Toen ik 's anderdaags opstond, had ik maagpijn. Een ganse week kreeg ik amper eten binnen. Beffen doe ik daarom niet meer.
Toeval of niet, maar van alle shemales, tv's en mannen waar ik ooit mee samen was, is er tot nu toe nog nooit iemand geweest die een vieze of slecht ruikende pik had. Pijpen vind ik dan ook de max.

Ik weet niet hoe het komt, maar van alle DVP's die ik ooit bezocht, waren er minstens 3 kwart die een ronduit stinkende kut hadden. Ooit zelfs eens eentje gehad die weliswaar niet stonk, maar toen ik haar befte kreeg ik algauw een hele vieze smaak in mijn mond. Diezelfde dag heb ik mijn mond nog 10 keer gespoeld met ontsmettingsmiddel, maar de vieze smaak wou maar niet weg. Toen ik 's anderdaags opstond, had ik maagpijn. Een ganse week kreeg ik amper eten

Nou ik weet niet wat jij bezoekt dan, bijna nooit meegemaak en dame wast zich altijd daar vooraf waar ik bij ben
Denk dat hij meer een fan is van lullen dan van een lekkere kut.

Een keer op buiten afgesproken met een rooie dame, was jong er was veel mogelijk maar geen neuken.

Nadat ze mij klaar had gepijpt haar lekker klaar gevingerd, zeik nat was ze. Druk aan het tongen en niet gekeken natuurlijk, en toen ze aangaf dat er wel wat meer in mocht.

Resultaat, een condoom en tot aan de polsen int bloed. Leek haar een goed idee een condoom erin duwen als je ongesteld bent en ej dan laten fisten...

Ik ging een zwemmen met een mannelijke client. Toen ik wat ging weggooien kwam ik terug in kleedhokje en gleed bijna over iets uit...juist..kikkervisjes van meneer. Ik vroeg wat is dat? Ja dat is niet van mij zei hij..ik zei nou van mij zeker niet. Wcpapier gaan halen en het hem zelf schoon laten maken. Heb toen ook gezegd als je dit nog 1x flikt dan zeg ik t tegen je vrouw en ga ik nooit meer met je zwemmen.

En een ontplofte katheter. Hele badkamer zat onder.

Een huis vol met 21 katten en een rottend hondenlijk in de tuin..

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
49.525
Leden
40.688
Nieuwste lid
xxxPeterxxx
Terug
Bovenaan Onderaan