Wat is het smerigste wat je hebt meegemaakt?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik douche altijd uitgebreid voordat ik ga wandelen ... en word soms toch verplicht om te douchen, prima - snap ik. Maar ze hebbe nog nooit aangeboden samen te douchen :(
Ja, ik normaal ook, maar had duidelijk gemaakt dat het uitzonderlijk niet ging lukken en ze maakte er geen probleem van.

Was ook de eerste en laatste keer (tot nu toe). Misschien moet ik het er bij vragen als dienst de volgende keer. Super van genoten. Vooral als je een uur boekt heb je wel wat tijd.

Ja maar je ass wassen is echt zeer belangrijk, snap wel dat die dvp je bilnaad waste, dat lijkt mij ook echt verschrikkelijk als je een strontgeur ruikt en dat kan je als dvp moeilijk aangeven natuurlijk want dan is sfeer verpest en klant boos. Wat ik soms wel zonde vind is als ik mijn hele ass/ benen heb ingesmeerd met die dure lotion en dat ik dan toch verplicht word te douchen dus tegenwoordig neem ik die bodylotion gewoon mee

Afgaande op een recensie van ene Dieselrijer toen nog op het Hookers forum toog ik naar een aftands flatje. De dame in kwestie was niet echt bijzonder. Toen we na afloop in de badkamer kwamen kon je nauwelijks meer in de spiegel kijken. Deze zag helemaal wit van de tandpasta spetters.

Dat wassen of douchen heb ik nog nooit ergens meegemaakt of gevraagd geweest.

Maar ik douche, was en scheer me dan ook grondig alvorens ik naar het red light district ga. Ik eet of drink ook pas na het bezoek, want ik wil echt niet hebben dat iemand me vind stinken.

Ik heb zelf dan ook een diepe hekel aan vervelende geurtjes. Da's echt afknapper nr 1 voor mij.
Zweetgeur, strontgeur, kotsgeur... En met voorsprong de lookgeur, al dan niet gecombineerd met zweetgeur...
Nee, echt niet.
Ik voel nu al protest bij het idee alleen .

Dit was mijn eerste keer bij een DVP (meteen ook een trio, maar dat terzijde). Ik had van tevoren aangegeven dat ik graag haar kontje wilde likken, dat leek ze wel grappig te vinden. Dus eenmaal zover is het licht natuurlijk gedimd, kaarsjes aan, we kennen de sfeer allemaal wel. Dus eenmaal mijn tong langs haar kont, voelde ik een hard stukje loskomen...ik probeerde het enigzins subtiel uit te spugen en ik hoop ook dat het gelukt is, maar helemaal zeker weet ik het niet 🙄

Ik denk dat jij gewoon niet van poesjesgeur houdt 🤣 . Poesjes ruiken anders (en beter) dan piemels gemiddeld, maar jouw smaak is duidelijk omgekeerd ....
Poesjes horen helemaal NIET te ruiken. Piemels evenmin, trouwens.
Ik zei toch ook dat ik dat probleem bij 3 kwart van de door mij bezochte dames had. Maw nog steeds 1 kwart van die dames had dat probleem niet. Ik herinner me bvb een dame waar ik heel regelmatig kwam, ze was afkomstig van Nicaragua. Op een keer wou ze persé dat ik haar diep zou beffen. Ik weigerde eerst, vertelde haar waarom en wat me was overkomen. Ze antwoordde eenvoudigweg door 2 vingers in haar kut te stoppen en die daarna zelf af te likken. "Hier zie", zei ze, "zou ik zoiets doen als ik moest stinken?". Minder dan een minuut later zat mijn tong diep in haar kletsnatte kut en likte ik met veel goesting alle aanwezige sappen op. Geen vieze nasmaak, geen maagpijn de dag erna. Integendeel, ik heb nu nog steeds spijt dat deze geweldige vrouw gestopt is!

Poesjes horen helemaal NIET te ruiken. Piemels evenmin, trouwens.
Ik zei toch ook dat ik dat probleem bij 3 kwart van de door mij bezochte dames had. Maw nog steeds 1 kwart van die dames had dat probleem niet. Ik herinner me bvb een dame waar ik heel regelmatig kwam, ze was afkomstig van Nicaragua. Op een keer wou ze persé dat ik haar diep zou beffen. Ik weigerde eerst, vertelde haar waarom en wat me was overkomen. Ze antwoordde eenvoudigweg door 2 vingers in haar kut te stoppen en die daarna zelf af te likken. "Hier zie", zei ze, "zou ik zoiets doen als ik moest stinken?". Minder dan een minuut later zat mijn tong diep in haar kletsnatte kut en likte ik met veel goesting alle aanwezige sappen op. Geen vieze nasmaak, geen maagpijn de dag erna. Integendeel, ik heb nu nog steeds spijt dat deze geweldige vrouw gestopt is!
Goh. Ik smaakte 90% lekkere poesjes... een piemel daarentegen vind ik vaker 'ruiken'. Ik blijf bij mijn uitgangspunt dat het aan jou ligt wanneer 3 kwart niet fris ruikt.... 😉

Goh. Ik smaakte 90% lekkere poesjes... een piemel daarentegen vind ik vaker 'ruiken'. Ik blijf bij mijn uitgangspunt dat het aan jou ligt wanneer 3 kwart niet fris ruikt.... 😉
Dan ligt het eveneens aan jou als jij vindt dat piemels vaak ruiken hé.
Misschien heb jij pech dat jij vaak de foute piemels tegenkomt?
En heb ik pech dat ik vaak de foute poesjes tegenkom?

Dat had ik nooit bedacht, bedankt om dit wijze inzicht te delen!
Ja, ze zijn er nu eenmaal, die uitzonderlijke dingen, uw post is er het beste bewijs van.
Gaat erom dat soms hier wordt geschreven dat uit deze uitzonderlijke situaties iets gehaald kan worden. Nu dingen kunnen bij iedereen en overal gebeuren en hoeft niet maat te zijn om een bepaalde dame niet te gaan bezoeken of zo, dat was mijn punt omdat ik dat een paar x las, dus bedoeld voor die mensen😉

Terug
Bovenaan Onderaan