Wat is het smerigste wat je hebt meegemaakt?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik had een afpraak met een wat. Oudere man die al eerder was langs geweest .

...

sorry maar dat zou iedereen toch doen?

Hij ging weg met zen volle broek en echt me hele gang stonk naar hem .
Was echt te ranzig voor woorden.

In al die jaren nog nooit zoiets walchelijks meegemaakt.
Bij mij komt de vraag dan op: wat is er nu eigenlijk het meest walgelijke aan dit verhaal? Die klant die een slechte dag had? Of madam de dvp die gewoon een klant (die zijn bovendien el eerder gehad had) aan zijn lot overlaat en zijn plan laat trekken? En dan nog schrijft: dat zou iedereen toch doen?

Is dat geen teken van mentale onvolwassenheid en totale desinteresse in de menselijke kan van een klant? Zelf zal ze voorzeker wel willen dat de klanten haar met respect behandelen.

Bij mij komt de vraag dan op: wat is er nu eigenlijk het meest walgelijke aan dit verhaal? Die klant die een slechte dag had? Of madam de dvp die gewoon een klant (die zijn bovendien el eerder gehad had) aan zijn lot overlaat en zijn plan laat trekken? En dan nog schrijft: dat zou iedereen toch doen?

Is dat geen teken van mentale onvolwassenheid en totale desinteresse in de menselijke kan van een klant? Zelf zal ze voorzeker wel willen dat de klanten haar met
😂Haha ik lig helemaal in een deuk.
Wat een gezeik zeg . Maar Vertel??
Hoe had ik moeten handelen volgens jou. 😁

Bijna ongeloofwaardig. 😳
Ik wilde het toch even kwijt .

Tot nu toe echt t smerigste ooit.

Ik had een afpraak met een wat. Oudere man die al eerder was langs geweest .

Meneer stond ineens 15 min te vroeg aan me deur te bonken .
Ik kon dat zien door een raampje ik was echt net uit de douche .
Ik ren naar beneden ik zeg waarom bel je niet ff eerst? En laat m naar binne want dat gedraai voor me deur wil ik al helemaal niet .

Ja zegt ie ik ben me horloge en me telefoon vergeten ..
ik ren ondertussen naar boven want had alleen een handoek om me heen.

En hij loopt niet achter me aan dus ik kijk m aan enzeg kom maar naar boven hoor .

Toen mompelde hij iets met poep
Ik zeg wat zeg je nou ?
Ik heb in me boek gepoept ik moest poepen.
Ik schrok en zei oke ff serieus nu hier heb je dat gedaan .
Ja net: je deed maar niet open en moest poepen.
Ik zei tegen hem: hoezo wil je naar binne komen ?
ik ga je daar niet mee helpen??
Hij bleef staan.
Ik moest hem echt wegsturen.

sorry maar dat zou iedereen toch doen?

Hij ging weg met zen volle broek en echt me hele gang stonk naar hem .
Was echt te ranzig voor woorden.

In al die jaren nog nooit zoiets walchelijks meegemaakt.
Dat was echt n vies oud mannetje ,en dan nog die stank weg zien te krijgen 🫣als er een volgende aan belt ,dan zouden ze weg lopen en denken dat het van jou vandaan komt 😬dat is niet leuk meid ,ik hoop voor je dat de rest van de dag goed verlopen is

Is dat geen teken van mentale onvolwassenheid en totale desinteresse in de menselijke kan van een klant? Zelf zal ze voorzeker wel willen dat de klanten haar met respect behandelen.
Dat heeft niks met respect te maken .iemand vreemds verschonen zie ik ook niet iedereen doen .daarbij het is haar werkplek heeft ze het graag schoon en lekker ruiken , en geen stank dat haar klanten wegjaagt

Naa echt raar dat jullie zo denken ik ben geen verzorgingstehuis manman .
Ben het met je eens want je kan niet de problemen van de hele wereld op je nemen. Heb zelf sinds een paar jaar serieuze gezondheidsproblemen en gelukkig nooit wat raars gebeurd in het dagelijks leven ( wel thuis) en dan vind ik dat ik niemand daar mee lastig moet vallen laat staan als ik in een van mijn schaarse geile buien een dvp.

Naa echt raar dat jullie zo denken ik ben geen verzorgingstehuis manman .
Ach ja, als jij morgen met je auto ergens tegenaan knalt, en die rookt er komt al wat vuur uit, dan moet iedereen maar voorbij rijden want zij zijn geen hulpverleners.
Dat was echt n vies oud mannetje ,
Hij was eerder al langs geweest. Dus zij neemt vieze oude mannetjes als klant aan als die maar betalen??
en dan nog die stank weg zien te krijgen 🫣als er een volgende aan belt ,
Er belt geen volgende aan want die man had zijn tijd gereserveerd.
Dat heeft niks met respect te maken .iemand vreemds verschonen zie ik ook niet iedereen doen .
Dat zal die man ook niet verwacht hebben. Hij had zichzelf best wel kunnen in orde maken als hij gebruik mocht maken van haar toilet of badkamer.

Ik hoop, als zo een dvp ooit eens ergens zelf in nood is, dat er dan ook niemand helpt. Zo leert ze volwassen worden.
daarbij het is haar werkplek heeft ze het graag schoon en lekker ruiken , en geen stank dat haar klanten wegjaagt
Stel dat er een klant van haar trap valt, dan moet hij zijn bloedvlekken meenemen, en buiten op de stoep gaan liggen wachten op een ziekenwagen?

Sorry, maar ik vind dit een egoïstische manier van denken hoor.

Laatst bewerkt:
Naa echt raar dat jullie zo denken ik ben geen verzorgingstehuis

Dat was echt n vies oud mannetje ,en dan nog die stank weg zien te krijgen 🫣als er een volgende aan belt ,dan zouden ze weg lopen en denken dat het van jou vandaan komt 😬dat is niet leuk meid ,ik hoop voor je dat de rest van de dag goed verlopen is

Ach ja, als jij morgen met je auto ergens tegenaan knalt, en die rookt er komt al wat vuur uit, dan moet iedereen maar voorbij rijden want zij zijn geen hulpverleners.

Hij was eerder al langs geweest. Dus zij neemt vieze oude mannetjes als klant aan als die maar betalen??

Er belt geen volgende aan want die man had zijn tijd gereserveerd.

Dat zal die man ook niet verwacht hebben. Hij had zichzelf best wel kunnen in orde maken als hij gebruik mocht maken van haar toilet of badkamer.

Ik hoop, als zo een dvp ooit eens ergens zelf in nood is, dat er dan ook niemand helpt. Zo leert ze volwassen worden.

Stel dat er een klant van haar trap valt, dan moet hij zijn bloedvlekken meenemen, en buiten op de stoep gaan liggen wachten op een ziekenwagen?

Sorry, maar ik vind dit een egoïstische manier van denken hoor.
nee meneer was ten eerste kwartier te vroeg dus hij had gewoon thuis nog ff kenne schijten ..
En niet gestresd voor me deur heen en weer wandelen met een volle poep broek … en beuken op me deur ..
misschien hebben mijn Buren het gezien???

Wie heeft er nou geen respect hiero.

Iemand met gezond verstand doet dit niet en gaat eerst snel terug naar huis inplaats dat te doen wat hij deed.

Dickdebock Je bent ook echt de enige die zo denkt dus misschien kan je verder je rare vergelijkingen voor je houden.
En in een verzorgingstehuis gaan werken.

Laatst bewerkt:
Ben het met je eens want je kan niet de problemen van de hele wereld op je nemen.
Een klant is niet de hele wereld. Bovendien was het geen nieuwe klant. Zij kende hem al. Had hij geen ongelukje voor gehad, dan zou ze hem waarschijnlijk ontvangen hebben met open armen. Beetje acteren hoe blij ze was dat hij weer daar was.
Heb zelf sinds een paar jaar serieuze gezondheidsproblemen en gelukkig nooit wat raars gebeurd in het dagelijks leven ( wel thuis) en dan vind ik dat ik niemand daar mee lastig moet vallen laat staan als ik in een van mijn schaarse geile buien een dvp.
Misschien komt er ooit eens een dag (hopelijk niet!) dat je wél problemen krijgt buiten jouw eigen huis.
nee meneer was ten eerste kwartier te vroeg dus hij had gewoon thuis nog ff kenne schijten ..
En niet gestresd voor me deur heen en weer wandelen met een volle poep broek … en beuken op me deur ..
misschien hebben mijn Buren het gezien???
Meneer was een marionet die precies moest doen wat jij wou? Meneer kon bv niet al een hele tijd onderweg zijn met het openbaar vervoer of zo? Als je buren hebt die 'alles gezien hebben' dan zullen die intussen al wel lang weten welk werk jij daar doet. Daar is overigens niets mis mee.
Wie heeft er hier nou geen respect hiero.
Jij natuurlijk.
Iemand met gezond verstand doet dit niet en gaat eerst snel terug naar huis inplaats dat te doen wat hij deed.
Wel, dat getuigt dan toch van heel weinig inzicht. Ik hoop dat jij ooit eens in een zelfde situatie belandt en ook nergens binnen mag. Loop dan maar eerst terug naar huis. Ik heb het een vrouw (geen oude...) zien voor hebben in een restaurant. De uitbaatster bood alle hulp aan, en geen enkele gast vond dat ongepast of liep weg.
bent ook echt de enige die zo denkt dus misschien kan je verder je rare vergelijkingen voor je houden.
En in een verzorgingstehuis gaan werken.
In dit laatste blokje toon je ten volle hoe je in elkaar zit. Een te mijden meid wat mij betreft.

Laatst bewerkt:
Als ik te vroeg was -en met het ongelukje- stuur ik een bericht met uitleg waarom en keer naar huis toe voor verschoning.
Ik ga zeker geen burengerucht maken.
Er klopt iets niet bij die vent.
En als ie "vol zat :sick:" en bij haar over de vloer kwam, wat dan?
Lekkere zwijnestal over je vloer en toilet.
Over een ander is het makkelijk te vertellen maar wat zou jij doen als je zo'n iemand aan de deur krijgt?

Laatst bewerkt:
Een klant is niet de hele wereld. Bovendien was het geen nieuwe klant. Zij kende hem al. Had hij geen ongelukje voor gehad, dan zou ze hem waarschijnlijk ontvangen hebben met open armen. Beetje acteren hoe blij ze was dat hij weer daar was.

Misschien komt er ooit eens een dag (hopelijk niet!) dat je wél problemen krijgt buiten jouw eigen huis.

Meneer was een marionet die precies moest doen wat jij wou? Meneer kon bv niet al een hele tijd onderweg zijn met het openbaar vervoer of zo? Als je buren hebt die 'alles gezien hebben' dan zullen die intussen al wel lang weten welk werk jij daar doet. Daar is overigens niets mis mee.

Jij natuurlijk.

Wel, dat getuigt dan toch van heel weinig inzicht. Ik hoop dat jij ooit eens in een zelfde situatie belandt en ook nergens binnen mag. Loop dan maar eerst terug naar huis. Ik heb het een vrouw (geen oude...) zien voor hebben in een restaurant. De uitbaatster bood alle hulp aan, en geen enkele gast vond dat ongepast of liep weg.

In dit laatste blokje toon je ten volle hoe je in elkaar zit. Een te mijden meid wat mij betreft.
Meneer woond heel dichtbij dus hou op alsjebliefd .
En ik moet alles doen zoals jij wilt??

Laatst bewerkt:
Meneer woond heel dichtbij dus hou op alsjebliefd .
En ik moet alles doen zoals jij wilt??

Je hebt t enige juiste gedaan.
Die smerige klant moet geen DVPs opzadelen met al zijn problemen en domme gedrag. Zo iemand weet zelf heel goed dat hij problemen heeft. Dan moet hij geen DVPs willen bezoeken, en al helemaal geen risico voor de dame vormen door en te vroeg te komen. En ook nog op de deur te gaan bonzen.

DVP = dienstverlening. En geen bejaardenzorg of medische hulppost.

Terug
Bovenaan Onderaan