Wat is het smerigste wat je hebt meegemaakt?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Na de daad lag ik een keer nog lekker klef tegen een DVP aan. Beetje praatje potje, koek en ei. Gaat opeens haar telefoon en drukt ze die geïrriteerd weg. Waarom Whatsappen ze niet gewoon, verzucht ze.

Waarop ze, terwijl ik tegen haar aanlig en alles kan zien, zo door die hele lijst Whatsapp-berichten begint te scrollen. Zie ik al die namen van die kerels en al hun koppen! o_O Ik zou het niet prettig vinden als ze dat ook met andere kerels doet en dat die dan ook mijn naam en nummer zien! Jullie begrijpt dat ik
wel gauw zat te loeren of ik nog een bekende ertussen zag staan:ROFLMAO::LOL:

Dus niet smerig van kokhalzen ofzo, maar wel een weeïg gevoel in mijn buik. Dat 100% discreet moet je maar met een korrel zout nemen.

Dus niet smerig van kokhalzen ofzo, maar wel een weeïg gevoel in mijn buik. Dat 100% discreet moet je maar met een korrel zout nemen.

Lol ik heb ook wel eens door een whatsapp gescrolled hoor, of dat we er een spelletje van maakten dat ze me liet antwoorden op de horken die alleen 'hey' of zo sturen en ik dan het meest onnozele antwoord ging bedenken. Profielfotos met de familie erop, of werkgevers, je ziet vanalles. Sommige mensen denken echt niet na, of het kan ze geen fluit schelen. 'Discreet' ja tuurlijk.

Terug
Bovenaan Onderaan