Wat is jouw grootste blooper bij een (sex) afspraakje?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Johny Wandelaar

Stamgast
573
06/12/21
811
Soms kunnen wij wandelaars geweldig onhandig zijn. Onbedoeld verkeerde dingen doen en/of zeggen.
Ik weet niet of er al zo'n topic is, als dat zo is, mod's verplaats maar.

Ik zal aftrappen want als er iemand foute dingen zegt of per ongeluk doet ben ik het wel.

Begin dit jaar na een wat langere tijd weer een keer buiten gespeeld.
Dame ontving in een hotel. Was een date met een dame type bimbo. Zo een die duidelijk overdressed was. Foute combinatie van merkkleding etc. Meerdere lagen plamuur en to much parfum.

Zoenen was een probleem vanwege haar recent bijgewerkte lippen. Borsten aanraken kon ook niet. Het leek erop dat de steigers gisteren nog verwijderd waren na de renovatie van de voorgevel.

De service was eigelijk erg slecht, maar if you pay peanuts, you get peanuts.
Anaal mocht wel dan weer wel, en zonder bijbetaling. Eigenlijk zo'n 'all you can eat binnen 2 uur' sessie. Veel nep-gekreun etc. Wat geen fake geluid was, was de scheet die ze liet op het moment van Johny's hoogtepunt. Ik kwam ook zei ze nog….. Pffff.

Kleine Johny verschrompelde gelijk. Voorzichtig terug getrokken. Niks geen nazorg van de dame om het condoom te verwijderen. Geen tissue aanreiken. Niks. Dane trok een sprint naar de badkamer en Johny mocht de nazorg zelf doen. Best ranzig. Dame had vooraf wel al aangeven geen tijd te hebben gehad om te spoelen. Dus wat doet Johny: hij pakt het condoom bij het puntje en trekt het condoom er een beweging vanaf en dumpt het condoom naast het bed op de grond. Althans dat dacht hij.

Toen Johny onder de douche stond (niks geen samen douchen) begon de dame te schreeuwen. Wat bleek: Het condoom was in /op haar designer handtasje terecht gekomen. En de inhoud en de smurrie zouden haar tasje bevuild hebben.

Ze was kwaad omdat ze dacht dat Johny het expres gedaan had omdat Johny niet tevreden zou zijn over de service. Dat laatste klopt, maar het was zeer zeker niet expres.

Wilde haar nog een WA sturen om nogmaals te verontschuldigen, maar ze had me al geblokkeerd. Voortaan maar weer hengelen in vijver waar ik me meer senang bij voel. Alhoewel het soms wel spannend en lekker is om te snoepen van dingen buiten je comfortzone.

HAHAHA je hebt me hard laten lachen. Hopaaa stront in dr tas. Heeft ze misschien voor niets gewerkt dan. De dames hebben vaak peperdure handtassen en de geur van sgijt krijg je er niet snel uit 🤣🤣🤣

—-

Mijn grootste blooper is toch echt de hak breken van een schoen van een dvp nadat ze die uit deed. Ik vroeg deze dame om voorover gebukt op bed in doggy stand te gaan en terwijl ik dr doggy nam, duwde ze terug met dr kont (heerlijk gevoel) met als gevolg dat mn linkervoet naar achteren werd geschoven en ik zo BAM vol op haar schoen stond en dr hak brak. Ik had zelf geen zin in discussie dus heb dr toen 100 EUR extra gegeven en heb dr gezegd dat ze voortaan dr schoenen niet naast dr bed moet leggen want ik let alleen op dr kont en kut in die 15 min, niet wat ze allemaal op de grond legt. Maar goed dat meisje was verdrietig (begrijpelijk) en ik had €150,- betaald voor 15 min😭😭😭😭

Laatst bewerkt:
Nog een blooper.
Alweer een hele tijd geleden op Bali bij een massagesalon.
Kwam daar zeer regelmatig en altijd nette massage niks stouts.

Tot die ene keer. De masseuse van dienst was wel heel erg erg knap. Veel anders dan de gemiddelde Karangasem dame die daar normaliter hun kunstjes vertonen. Leuk gesprek etc. Sprak zeer goed engels.
Was zeer onder de indruk dus vroeg ik elke als ik voor een massage kwam om 'die ene'. Ik noemde haar Wayan, omdat ze mijn nummer 1 van de masseus was daar. Was wel een gedoe, want ze moest elke keer opgeroepen worden.

Na een paar weken sloeg er iets van een vonk over. Ik maakte mezelf eerst wijs dat het puur lust was. Dat was dus niet zo achteraf gezien.
Hoe dan ook, op een gegeven moment ging de massage wel een stuk verder met veel interaktie.

Normaliter betaalde ik altijd aan de kassa, maar deze keer liet ik het geld (met een in mijn ogen zeer ruime tip) liggen op de massagetafel.

Die massage smaakte naar meer! Dus een paar dagen later weer. Helaas geen Wayan. Afspraak ging ook niet. Geprobeerd op andere tijdstippen. Niet dus.

Ik had het al bijna opgegeven toen ik haar zag lopen vlak bij de salon. Ze zag er nog knapper uit in haar 'gewone' kleding. Met alle moed die ik had haar aangesproken en een afspraak gemaakt om in het (in mijn ogen beste restaurant van Kuta) wat te gaan eten.

Om een lang verhaal kort te maken. Ze was dus geen masseuse, maar de dochter van de eigenaar van gebouw waar de salon. Ze was zeer ontstemd dat ik haar voor een DVP hield en dat geld daar gelegd had…..
Haar familie is zeer vermogend en staat in hoog aanzien.

Uiteindelijk is het allemaal toch redelijk goed gekomen.
We hebben een dochter samen en we zien elkaar nog regelmatig. (2x per jaar). De relatie met haar is eigenlijk voorbij.

De cultuur verschillen zijn onoverbrugbaar voor haar. Ze behoort tot de hoogste kaste. Johny's aanwezigheid wordt 'beleefd' gedoogd in de familie maar zal never nooit echt geaccepteerd worden. Ik heb dacht ik ooit al iets eerder hierover op dit forum gepost.

Nog een puntje aftrek voor Johny.
Ik noemde haar Wayan. Zo noemen ze op Bali altijd het oudste kind dacht ik.

Alleen is dat binnen de laagste kaste. 'Mijn' Wayan is van een andere kaste dus haar zo te noemen wordt als degenerend beschouwd. Wist ik veel…… In mijn arrogantie dacht ik dat ik wel wist hoe de balinese cultuur in elkaar zat. 🥵
Waarom ze Johny toch wel 'aardig' vond weet ie nog steeds niet. Meerdere malen naar gevraagd. Geen bevredigend antwoord.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan