Wat is jouw grootste blooper bij een (sex) afspraakje?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
afspraak bij het voormalige royal rooms in Rotterdam vrijdagavond gepland precies op de laatste tram, die daar voor de deur zo ongeveer stopte.

Uiteraard niet op de tijd gelet bij het aankleden want ik dacht ik red het allemaal wel. Dus ik liep nonchalant naar buiten en zag een tram wegrijden, maar ik dacht dat er nog 1 zou komen. Maar uiteraard was die wegrijdende tram precies de laatste van de avond.
Dus toen kon ik teruglopen vanaf de bergweg naar rotterdam centraal.

De eerste keer dat ik bij villa weizigt kwam in dordrecht was ik daar savonds naar toe gefietst,zonder contant geld alleen pinpas.
Buiten het terrein daar fiets weggezet, naar binnen dame gekozen.

Toen kon je alleen cash betalen, maar blijkbaar hadden ze me op het camera systeem gezien, want de gastvrouw had nog aangeboden me naar een pinautomaat te rijden

Maar toch een beetje uit schaamte heb ik dat aanbod niet aangenomen en ben ik weer vertrokken

Een blooper nu eens niet van mij maar van een dame, nou ja blooper….

Al weer wat jaren geleden. Hele aardige dame, een beetje type girl next door. Had van haar hobby haar beroep gemaakt. Ze leefde (volgens haar) erg zuinig en deed er alles aan om het imgo geldwolf te voorkomen. Ze deed het niet voor het geld, maar als je voor vertrek wat bankbiljetten achterliet ging ze je echt niet achterna om ze weer in jouw zak te stoppen. Aan de andere kant weer wel regelmatig leuke dingen waarbij de portemonnee niet aan te pas kwam. Ze inners toch geen DVP?

Woonde in een fraaie woning op het platteland. Gesponsord door een van haar vriendjes.
Wil ik na onze gynaecologische ontdekkingsreis van het bed af, sta ik in een plas water. Bleek de wasmachine in de ruimte ernaast verstopt te zijn. Dame in paniek, want zonder wasmachine: onmogelijk.

Nu ben ik absoluut geen techniker, maar even kijk kan natuurlijk geen kwaad. Bij gebrek aan andere opties toch maar eens kijken waar dat klepje rechts onder voor is.

Bingo, daar zat een soort filter achter. Dus dat filter dan maar los gedraaid.
Behalve water en wat vezels kwamen er ook 4 condooms te voorschijn (4!).

Dame wat embarrassed en wist niet wat ze moest zeggen.
Filter terug, condooms en beddengoed aan de waslijn, probleem verholpen.

Mijn grappig bedoelde opmerking: 'Vind je dit niet verkeerde zuinigheid?' viel niet in goede aarde.

Terug
Bovenaan Onderaan