Wat is jouw grootste blooper bij een (sex) afspraakje?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
...maar voor sommige zal mijn grootste bloeper zijn verliefd worden op mijn favoriete DVP, voor mij is dat niet het geval, geen spijt van, integendeel 😁
Zal vast menig wandelaar die wat langer meeloopt overkomen zijn in meer of mindere mate. Mij ook, maar heb dat nooit een blooper gevonden. Zo'n 15-20 jaar geleden, Sasha een Nederlands/Marokkaanse DvP. Ik ben maanden lang een leuke bron van inkomsten voor haar geweest. Tot ze me op een dag belde om te vertellen dat ze vertrok naar een andere werkplek 100km verder. Gewend (verwend) aan een RLD op 10 minuten rijden, heb ik haar daarna nooit meer gezien. [Toch altijd wel een beetje spijt van gehad]

Bij jou had het een ander vervolg neem ik aan? "Nu zoveel jaren laten nog steeds gelukkig samen" of zo?

Een blooper of eigenlijk meer een ongeluk. Bij een dame, Kate, die helaas niet meer werkzaam is, prikte ik tijdens wisselen van standjes met mijn vinger in haar oog. Ging er ook wild aan toe op dat moment. 😝 We draaiden beiden dezelfde kant op en ik dreigde op haar te vallen. In mijn poging dit te voorkomen ging het mis. Pijnlijk en rood oog. De sfeer was begrijpelijkerwijs weg. Gelukkig was het niet de eerste date met haar en kon ze er wel soort van mee lachen. Maar er is die date niet veel meer gebeurd dan praten. Op latere dates wel goed kunnen maken gelukkig.

Nu ik er over denk. Ik heb ook wel eens vergeten te betalen. 😬. Dame waar ik wel vaker was geweest en nog kom. Toen ik naar huis reed appte ze dat we de financiën waren vergeten. Maar ik was toen al weer een half uur onderweg en zij had weer een afspraak. Dan maar doorschuiven naar een volgende keer. Vond ze gelukkig ok.

Vrienden van mij waren voor langere tijd op reis. Tijdens zijn reis onderhield ik zijn tuin, planten water geven, post bij de voordeur weghalen etc..
Het was tegelijk mijn geheime plek om mijn vaste dame te ontmoeten.

Op een dag kwam ze langs maar was ongesteld. Voor haar het moment dat ze het extra lekker vind om klaar te komen, voor mij geen probleem om wat bloed aan mijn lul te krijgen.

In het liefdesbedje hebben we heerlijk liggen neuken. Ik had 2 dikke zwarte handdoeken meegenomen om bloed en sperma op te vangen.
Toen we klaar waren schrok ik mij rolberoerte. Het bloed was dwars door de handdoeken en de lakens heen gegaan.
Godzijdank lag er een topper op die in de wasmachine kon. Nog voordat alles was ingedroogd heb ik alles weer kunnen wassen

Je zal opgepakt worden, echt geen flauw idee hebben waarom. Afdeling moordzaken zelfs. Ze hebben zich vergist denk je nog. Je hebt echt nog steeds geen idee wat er aan de hand is. En dan ineens valt het kwartje, het gaat om bovenstaand verhaal!
Ze hadden toch nog bloedsporen gevonden en waren daarmee naar de politie gegaan.
Ouwe viespeuk!😄😘

Laatst bewerkt:
Vergeten betalen is een blunder die ik ook al maakte. Gewoon keer er op geregeld, effe whatsappje en ok

Die heb ik ook gehad, alleen was dat geen blunder maar bewust. Die geintjes hebben mij zeker 1250 euro gekost + gratis seks natuurlijk.

Die gasten nooit meer gezien uiteraard.

Die heb ik ook gehad, alleen was dat geen blunder maar bewust. Die geintjes hebben mij zeker 1250 euro gekost + gratis seks natuurlijk.

Die gasten nooit meer gezien uiteraard.
Fraudeurs dat het zijn 😡

Ik betaal het liefste meteen zo snel mogelijk. Dan is het afgehandeld en kan het niet meer vergeten worden. Soms wel eens lastig om meteen te betalen als de DVP meteen in haar rol duikt voor de financiële overdracht. Juist op dat soort momenten zou ik het compleet vergeten 🤣

Bij mij waren het clienten die ik al vaker heb gezien, dus voel je je dubbel genaaid.

Daardoor is mijn vertrouwen wel beschadigd.
Joke, hoe kan dat mis gaan?

Ik moet altijd bij een dvp betalen voordat ik mijn kleding uit doe

Omdat ik heel vaak te stom ben om achteraf te laten betalen. Dat gebeurd nog steeds, maar krijg nu wel eerlijke heren over de vloer ( ff afkloppen ). Sommige betalen uit zichzelf voordat de kleding uitgaat. Dat is wel tof.

Ik weet misschien nog wel een leuke..ik was met een dvp bezig..ik had een telefonische zakelijke afspraak om een bepaalde tijd...de afspraak, met de dvp, duurde een stuk langer dan gedacht. Heel dat telefoontje natuurlijk gemist. Heb later maar een of andere smoes bedacht. Kan slechts zeggen ja sorry ik lag in standje 69 met een dvp en waren elkaar aan t beffen🤣

Niet zozeer een blooper, wel een verhaal waar ik af en toe nog met een glimlach aan terug denk.

Enkele jaren geleden prive afgesproken bij een lekkere Vlaamse milf welke qua leeftijd mijn moeder had kunnen zijn. We kwamen tegelijk aangereden bij het adres, en ze werd ineens wat onrustig. Ze was de sleutel van het pand vergeten en ze woonde op een half uur rijden… Stond ik daar met een duidelijk zichtbare broek vol 'goesting'.

Eenmaal het dorpje uitgereden reed ze me voorbij en gebaarde ze dat ik haar moest volgen. Op een verlaten parking stopte ze en sprong ze bij me in de auto. Ze begon me direct vol te zoenen en onze handen grepen elkaar waar we maar konden. Al snel begon ze me te pijpen en omdat ik extra heet was door de onverwachte wending kwam ik snel klaar in haar mond. Ze spuugde alles netjes naar buiten en onze tongen vonden elkaar weer snel. Ik begon haar als een gek te vingeren en al snel squirtte ze mijn autostoel onder.

Na de tijd een tijdje nagebabbeld, een extra ronde zat er voor mij niet meer in. Ben naderhand nog een paar keer bij haar terug op bezoek geweest totdat ze er mee stopte.

Terug
Bovenaan Onderaan