Wat MOET je stemmen het najaar??

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Juul3

Stamgast
Forumpionier
297
15/07/21
333
15
Ik weet dat de topic, wat gaan jullie waarschijnlijk stemmen het najaar.
Deze is toch anders, ik stemmen eigenlijk al sinds ik mag stemmen op één en dezelfde partij. Ik vind het op dit moment een drama in Nederland, begrijp mij niet verkeerd, het kan altijd slechter en als wij het geheel bekijken valt het natuurlijk nog wel mee, de meeste van ons hebben een inkomen en als die er niet is hebben wij een prachtig vangnet, namelijk een uitkering.
Iedereen maakt zich druk om kleine problemen en problemen over de grens.
De prijzen van huizen stijgen de pan uit en toch worden de meeste best snel verkocht dus blijkbaar zijn vele salarissen toereikend om dit te kopen.
Toch weet ik niet waar het na toegaat en vind ik de meeste Kamerleden echt niet op de juiste plek zitten.
Dat kan misschien anders met stemmen maar de vraag is dus:
Op wie of welke partij?

Er zijn grofweg drie opties.
Als je vindt dat alles wel best gaat en alles moet blijven zoals het is, stem dan op één van de partijen die de huidige regering vormen: VVD, PVV, BBB of NSC.

Als je vindt dat alles anders moet stem dan op een partij die helemaal aan de andere kant staat: GL-PvdA, Volt, PvdD, SP

Als je vindt dat de waarheid in het midden ligt, stem dan op een middenpartij. CDA, D66.

Politiek is theater, maar gaat ook over inhoud.
Inhoud gaat over compromissen en die missen vaak kleur. Inhoud zonder theater, dus.
Het huidige kabinet vertoonde veel theater, maar er was weinig inhoud. Er zijn maar weinig plannen door de kamer geloodst en in stemming gebracht.

Dus bij de vraag 'wat moet je stemmen' kun je je de vraag stellen 'wat vind je van hoe het gaat' en 'wat wil je zelf'? Succes met kiezen.

....Ik snap niet echt wat nou het verschil is tussen "wat ga je waarschijnlijk stemmen", een topic dat al langer bestaat, en dit topic.

Is dit topic speciaal voor mensen die gedwongen worden op een bepaalde partij te stemmen? Omdat fanatieke CDA leden hun familie gegeizeld hebben en ze dwingen op het CDA te stemmen?

Dit topic staat in het clubhuis en dat andere in off topic, dat suggereert dat dit topic met prostitutie te maken heeft.

Ik moet helemaal nergens op stemmen, en volgens mij geldt dat voor iedereen hier.

Terug
Bovenaan Onderaan