Wat neemt de mede-wandelaar mee als hapje?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Moet je echt eens doen @Bodylover5 !
Je weet dat ik verschrikkelijk graag eet en kook, ik kan daar echt in opleven. Dat is naast goede seks het beste wat het leven te bieden heeft. Met veel plezier zou ik jou van mijn kookkunsten laten genieten maar dat wordt bijzonder lastig op mijn hotelkamer!


@belleds, idem hier! Gastronomie is decennialang mijn beroep geweest.
Hey @Sharon , wat leuk je hier ook te zien! Het word dringend tijd om terug een date af te spreken!
 
idd. Snap ook heel dat gedoe niet. Ik heb wel eens een fles bij maar als ik wil eten met een dvp. Dan neem ik haar uitgebreid mee op restaurant ipv tussen de lakens liggen smossen.
Het leuke is tijd doorbrengen met de DVP welke je een goede klik mee hebt, kan ze ook wel meenemen naar elk restaurant wat ze wil, maar vind persoonlijke aandacht ook wel iets waard, dan plat neuken alleen
 
Het leuke is tijd doorbrengen met de DVP welke je een goede klik mee hebt, kan ze ook wel meenemen naar elk restaurant wat ze wil, maar vind persoonlijke aandacht ook wel iets waard, dan plat neuken alleen
Uiteraard, maar daar betaal ik niet voor. Ben al met verschillende dvp's gaan eten, bij hen thuis geweest ook. Daarvoor ga ik ze echter niet betalen.
 
Slagroom van de borsten en billen likken... leuk!
Maar van haar kutje??? De meeste dames willen dat niet! Er is immers gevaar voor infectie, je weet nooit hoeveel slagroom er achter blijft... en jij dat daarna dan enthousiast nog wat dieper duwen!
Champagne van haar kutje likken daarentegen...
Toont dat je smaak én stijl hebt... en zin voor initiatief!
Heb ik al meermaals succes mee gehad!
 
Heren, kunnen we de zaak afsluiten? De date is wonderlijk verlopen, ik heb gewoon kerstomaatjes en grijze garnalen meegenomen. Ook wil ik jullie er even aan herinneren dat het ik de versnaperingen niet alleen meebracht naar de date om haar gunstig te stemmen maar tevens om mijzelf te versterken. Zie dat ik sterf van de honger in een daghotel… 🤪😜😎
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan