Wat vergeet je nooit meer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Waar vond dit plaats in welke stad. Dan hebben anderen er ook iets aan. Wat is er precies gebeurt?
Lang verhaal dat ik een product zou kopen, afspraak gemaakt dus kwam goed.
Endje gereden naar een stad in het midden van het land.

Daar werd ik opgewacht door een paar jochies die me van allerlei dingen beschuldigde (kan je wel licht invullen wat, post het niet openbaar).

Ze krijgen van mij nog een ervaring om nooit te vergeten.

Dit is even een zeer korte samenvatting
 
wat ik nooit meer vergeet is ,wat me 30 jaar geleden is overkomen.
ik was toen 21 jaar en had net relatie met een meid van 17 jaar.
we hadden al sex op ons 2e afspraakje.
dus op een dag waren we alleen bij haar thuis, we waren alweer eens aan het neuken....op een gegeven moment nam ik haar in doggy positie en ramde erop los, daarbij kreunde ze er hevig oplos....en opeens vloog haar slaapkamer deur open en daar stond haar moeder....en ik stootte gewoon door.....ze was op het gekreun af gekomen.....wij snel gestopt daarna....en natuurlijk alle 2 met een rode kop maar beneden gegaan.....waarop haar moeder doodleuk zei....moeten jullie het niet afmaken......ze heeft me daarna lekker gepijpt in de auto toen we de straat uit reden....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik kreeg wat vragen n.a.v. mijn bovenstaand bericht (nr 315) over partnerruil. In plaats van iedereen persoonlijk te antwoorden, doe ik het op deze manier.

1. Als je vrouw er niet voor openstaat, dan houdt het op. Ik heb geen tips hoe je je vrouw/ partner kunt overtuigen aan partnerruil te doen. Bij ons kwam het initiatief overigens van de dames. Mannen zijn ook veel makkelijker te overtuigen om een andere vrouw te kunnen neuken. Denk ik. Toch?! Mocht je vrouw het een no-go vinden, dan vrees ik dat het einde verhaal is van het idee.

2. Swingersclubs bezoeken wij eigenlijk niet. We zijn wel plan om een keer met z'n 4'en naar een swingersclub te gaan als we in hier (in NL) afspreken. Maar dat is voor de toekomst en ik weet niet of we het leuk gaan vinden. Mocht je geïnteresseerd zijn in swingersclub, lees de berichten in de betreffende rubriek op deze site dan goed door voor ervaringen.

3. Van terughoudendheid heb ik niets gemerkt. Het was juist dat iedereen erg opgewonden werd van het feit met een ander te seksen. We waren (toen we eraan begonnen) ook allemaal volwassenen van rond de 40 jaar oud. Het is wel belangrijk dat er een klik is tussen de personen en je moet natuurlijk comfortabel zijn met de gedachte dat je partner met een ander neukt. Aangezien jij hetzelfde doet, is er geen schuldgevoel nodig. Het gaat om het genieten van seks. Het gaat niet om liefde, maar om geilheid. Natuurlijk was het de eerste keer wel bijzonder en spannender dan de keren erna. Uiteindelijk, mede doordat we elkaar al goed kenden, is het heel goed uitgepakt en is het voor iedereen genieten van de seks.

Tot slot dit: Als je de kans krijgt moet je het doen! Je bent niet de enige die zo denkt. Het is niet voor iedereen, maar de swingersclub zitten elk weekend vol, dus dat bewijst wel dat er meer stellen zo denken. Daarnaast zijn er natuurlijk ook wel stellen zoals wij die privé iets afspreken met vrienden.

Belangrijkste is zoals altijd; wees respectvol, hygiënisch en geniet en laat anderen genieten! Veel plezier!
 
Ik was 28, had nog nooit een vriendinnetje gehad, zelfs bijna nooit met een meisje gepraat. Maar ik wilde zo graag dus ik ging voor het eerst naar een DVP. Ik was zo zenuwachtig dat ik hem niet omhoog kreeg. In mijn eentje was dat nooit een probleem, dus een best wel schokkende gebeurtenis. De DVP had zoveel medelijden dat ik de helft van de betaling terug kreeg.
 
Ik was 28, had nog nooit een vriendinnetje gehad, zelfs bijna nooit met een meisje gepraat. Maar ik wilde zo graag dus ik ging voor het eerst naar een DVP. Ik was zo zenuwachtig dat ik hem niet omhoog kreeg. In mijn eentje was dat nooit een probleem, dus een best wel schokkende gebeurtenis. De DVP had zoveel medelijden dat ik de helft van de betaling terug kreeg.
Gelukkig bracht Meesteres Mandy daar verandering in
 
Het zal een jaar of 12 à 15 geleden zijn. Bij Karin's Home was er 'n leuke, lange aantrekkelijke dame welke ik 'n keer of 7 à 8 bezocht had. Stefanie / Stephanie heette ze. Toen ik weer eens belde voor een afspraak, werd me verteld dat ze was gestopt. Een klein jaar later stond ze weer op de site van Karin's Home en direct weer 'n afspraak gemaakt. Ze was blij me te zien en vertelde dat ze moeder was geworden. Vandaar haar tijdelijke afwezigheid. Op het bed belande we in een cow girl positie en nam een van haar tepels in m'n mond. Ik zoog erop en, huh? Proef ik nu moedermelk? De andere tepel geprobeerd en daar was de bevestiging, ja dus. Ze vond het prima en liet me mijn gang gaan. Na de afspraak er nog met haar over gesproken. Ze vond het geen probleem dat ik haar melk dronk. Daarna nog een aantal bezoeken van haar melk mogen genieten. Tot ze uiteindelijk definitief met het vak stopte.
 
Laatst bewerkt:
20 jaar geleden. Zij was een collega. Zelfverklaard polyamoureus, had een vriend en drie kinderen en was 9 jaar ouder dan ik. Ik was vrijgezel en haar minnaar. We hadden soms seks op het werk, klassiek gevalletje 'kopieerhok'. Mijn huis lag op de route naar haar huis, dat kwam mooi uit. Als we na werk altijd tegelijk zouden vertrekken zou dat argwaan en roddels wekken, dus ik ging een minuutje of 10 eerder naar huis en wachtte haar daar op. Dan neukten we en daarna ging ze door naar huis
Ze vertelde dat het allemaal met haar vriend afgesproken was. Ze hadden een open relatie.
Op een dag nodigde ze me uit om bij haar te komen eten met haar gezin Haar vriend keek me onafgebroken aan alsof hij me wilde vermoorden. Hij zei geen woord tegen me. Ik heb me nog nooit zo ongemakkelijk gevoeld.
Als ergens de uitdrukking 'liefde is een werkwoord' opgaat, dan is het wel in polyamorie. Want je kunt elkaar nog zoveel toestaan: jaloezie ligt altijd op de loer.
 
In een ander draadje geplaatst maar is ook op zijn plaats in Wat vergeet je nooit meer. Nu wat uitgebreider.

Toen ik nog wel eens naar dvp's prive ging bleek er 1 op mijn straat te ontvangen maar met ruim 400 huisnummers niks aan de hand denk je dan. Ik haak niet af en hou contact. Oeps... was het toch op een paar tientallen meters. Ik woonde nog bij mijn ouders. Ik ging eens aan onze straatraam checken of die woning van haar was te zien. Net niet. Het was ook nog naast een collega van me die daar woonde. Maar van die collega wist ik wel haar werktijden. Toch gegaan. Mooie foto's. Ik ging er wel met een andere route naartoe. Het werd een fiasco. Vooral door de spanning. Veel te snel tot een ontlading gekomen. Stijf staan van de spanning. Letterlijk en figuurlijk😂. Haar inzet was verder oké. Ze wist dat ik op de dezelfde straat woonde maar we kenden elkaar niet. Zelfs niet eens van gezicht.
Ik dacht dat doe je nooit meer op je eigen straat. Het was geen moeilijk besluit. Thuisontvangst bleek toch niet zo mijn ding en ben daar helemaal mee gestopt. De foto's bleken ook niet zo te kloppen waardoor ik ook niet meer in de verleiding zou komen. Aan haar armen te zien wat verslavingen geleden.
 
Ik ging eens aan onze straatraam checken of die woning van haar was te zien. Net niet. Het was ook nog naast een collega van me die daar woonde. Maar van die collega wist ik wel haar werktijden. Toch gegaan. Mooie foto's. Ik ging er wel met een andere route naartoe.
Ik probeer sommige mensen te ontwijken, vooral omdat ze me aanklampen als er tijdsdruk van mijn kant is.
Onvoorstelbaar hoe groot de kans dan opeens is dat je ze juist dan tegenkomt.
 
Ik heb dat ook gehad. Niet letterlijk in mijn straat, maar een blok verder. Als ik boven voor het raam ging staan kon ik over andere tuinen dat huis zien. Het was een klein stukje naar rechts lopen 20 meter, dan 100 meter vooruit en weer 20 meter naar links en dan stond ik voor dat huis.

Echt een aparte ervaring zo dicht bij. Was ook de enige keer bij mij in de buurt. Raakte wel een soort van bevriend met haar. Ze wist dat ik dicht bij woonde. Ze dacht 5 a 6 minuten lopen, maar het was letterlijk 1 minuut. Soms appte ze me wel eens en dan gingen we alleen thee drinken en een beetje praten. Ook wel een keer een paar wiskey in de middag al. Gelukkig dicht bij huis dan. Was leuk. Heeft maar een paar maanden geduurd helaas.

Nu is ze helemaal gestopt. Ze heeft een vriend gevonden. Ergens verwacht ik als de relatie uit gaat dat ze wel weer terugkomt. Maar nu al bijna 1,5 jaar niet meer. Dus de relatie zal wel goed gaan.
 
Hebben jullie ooit its meegemaakt met dvp bijvoorbeeld intim zonder condoom die dat zonder jou toestemming in haar vagina gedaan heeft of its andere meegemaakt
 
Regelmatig doe ik een Nuru massage bij dezelfde dame. Lekker body to body en genieten van naakt over elkaar heen glibberen. Tijdens de Nuru kletsen we over ons privéleven. Al met al voelt een bezoek aan haar zeer vertrouwd waardoor alle bewegingen ook met meer souplesse plaatsvinden. 1x ging het met zoveel souplesse dat ik spontaan bij haar naar binnen gleed. Ik zij nog sorry, maar zij fluisterde in m'n oor, je zit nu toch al in mij, ga maar door. Ik genoot enorm van deze verassing en kwam daverend in haar klaar. Super fout, maar wel lekker.
 
Regelmatig doe ik een Nuru massage bij dezelfde dame. Lekker body to body en genieten van naakt over elkaar heen glibberen. Tijdens de Nuru kletsen we over ons privéleven. Al met al voelt een bezoek aan haar zeer vertrouwd waardoor alle bewegingen ook met meer souplesse plaatsvinden. 1x ging het met zoveel souplesse dat ik spontaan bij haar naar binnen gleed. Ik zij nog sorry, maar zij fluisterde in m'n oor, je zit nu toch al in mij, ga maar door. Ik genoot enorm van deze verassing en kwam daverend in haar klaar. Super fout, maar wel lekker.
Het ging er dan natuurlijk ook wel érg heet aan toe... tijdens die verassing!
 
Misschien dat deze vraag eerder is gesteld in een ander topic, alvast mijn excuses.

Ik wilde vragen wat jullie geilste ervaring ooit was met jullie vriendin/vrouw of dvp??

Van mij was dat ik ooit de billen van mijn vriendin ingesmeerd heb met hazelnootpasta, en toen heb ik haar billen schoon gelikt😛
Ik hou erg van hazelnootpasta. Maar of het nou Nutella was, dat weet ik niet meer😁 Ik heb er nog een beetje spijt van dat ik geen foto heb gemaakt van haar ingesmeerde billen.
 
Misschien dat deze vraag eerder is gesteld in een ander topic, alvast mijn excuses.

Ik wilde vragen wat jullie geilste ervaring ooit was met jullie vriendin/vrouw of dvp??

Van mij was dat ik ooit de billen van mijn vriendin ingesmeerd heb met hazelnootpasta, en toen heb ik haar billen schoon gelikt😛
Ik hou erg van hazelnootpasta. Maar of het nou Nutella was, dat weet ik niet meer😁 Ik heb er nog een beetje spijt van dat ik geen foto heb gemaakt van haar ingesmeerde billen.
Mijn geilste ervaring is dat ik helemaal werd ondergesquirt voor een paar keer en toen ikzelf klaar kwam mijn geil helemaal tussen deze hele lieve schat haar benen in het squirtvocht zag drijven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan