Wat wekt vertrouwen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Serafijn

Vaste klant
139
28/10/21
201
59
We willen allemaal een leuke afspraak, we willen allemaal een dame die er ook plezier aan beleeft, en geen van ons wil te maken hebben met mensenhandel. Waar let je op, wat wekt vertrouwen, wat doet je aarzelen? Hier zijn wat dingen die ik overweeg voor ik een appje ga sturen. Misschien hebben jullie meer suggesties.

Om te beginnen een positieve recensie hier of op Kinky, en het liefst allebei. En liefst veel.

Foto's: een dame die zich professioneel laat fotograferen, heeft er vermoedelijk werk van gemaakt, zeker als je ziet dat er diverse shoots zijn geweest. Selfies tonen hoe iemand er echt uitziet.

Ik aarzel als ik zo'n bloedmooie latina zie die is gefotografeerd in dezelfde kamer als andere latina's, in hetzelfde soort lingerie, op hetzelfde bankstel, met uitzicht op een fantasieloos flatgebouw in een buitenwijk. Ik denk niet dat die vrouwen het slachtoffer zijn van een bende, maar ik vermoed wel dat ze snel geld willen verdienen (en dat mag natuurlijk) en dit werk niet werkelijk zien als hun echte beroep.

De naam: als de Kinky-pagina Sabrina heet en de dame in het verhaaltje schrijft 'I am Giovanna', dan is er iets mis. Vermoedelijk (?) heeft de dame het profiel van iemand anders overgenomen, of heeft ze onder de eerste naam zulke slechte recensies gehad dat ze een andere is gaan gebruiken.

Het verhaaltje op Kinky: ik haak af bij opmerkingen als 'always horny' en zo, omdat dat onzin is. Erg leuk vond ik de dame die heel kort iets over zichzelf schreef, vertelde dat er parkeerruimte bij haar appartement was en aangaf welke klanten ze zocht. Ze vertelde dat ze zo een hoop teleurstellingen uitsloot.

Independent: mijn ervaring is dat dames die werken zonder booker hun werk opvatten als serieuze bezigheid. Ze willen dat je terugkomt; je bent niet iemand die ze even afwerken. Ze willen geld verdienen door hoge kwaliteit, niet door hoge kwantiteit.

Bereikbaarheid: dames die 7 dagen per week 24 uur per dag bereikbaar zijn, hebben (denk ik) gemakshalve alles aangevinkt wat er is. Ik zie liever iemand die aangeeft van 10 tot 22 te ontvangen.

Whatsapp: een dame die een foto gebruikt vind ik vertrouwenwekkender dan een meisje zonder foto.

Tips: soms vertelt een dame dat ze een leuke collega heeft. Dat is altijd een succes.

Ik waardeer een actuele foto van de dame bij een herkenbaar punt. Als ik zie dat iemand staat bij de Tarra Tower in Almere-Centrum, weet ik dat ik niet naar Almere-Poort of Almere-Haven hoef.

Eenmaal bij een dame, vind ik het leuk als ze me op hoge hakken en met mooie lingerie ontvangt. Dat zegt weinig over de eigenlijke dienst, die even gemakkelijk zonder speciale kleren geleverd worden kan, maar het zegt wel iets over een professionele aanpak.

(moderator: voel u vrij dit topic naar een ander subforum te verplaatsen)

Terug
Bovenaan Onderaan