Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKomkommerEven terugkomend op mijn vorige post dit hersenspinseltje:
Kerst en Nieuwjaar zijn voor mij: in 1 week tijd 2x met exact dezelfde hele lieve, maar ook saaie en burgerlijke mensen in een kringetje rond de blokjes kaas zitten. Met als meest diepgaande gespreksonderwerp hoe duur de komkommers deze week bij de Jumbo waren.
Een date met een DVP is voor mij: heerlijk en knallend van bil met een mooie dame die ik meestal al een paar jaar ken, bij wie ik me comfortabel voel en met wie ik kan lezen en schrijven.
Dus wat zijn wat zijn nou de échte feestdagen? Dat plichtmatige aan het einde van het jaar of al die keren door het jaar heen dat het dak eraf vliegt met een prachtige dame?
Mannen, wat heb ik er weer zin in. 1,5 week nog.
Komkommerkun je wel leuke dingen mee doen…
Casa Cherda in Den HaagCentraal Station ja?![]()
Zie net dat ze na dinsdag niet meer op de agenda staat van CCInmiddels vernam ik dat Lucia binnenkort opnieuw in Zutendaal is!
Tuurlijk al meteen een afspraak geboekt! Dit jaar zal zij dus de spits afbijten!
Het moet toch de maag passeren.Maar een komkommer eet je toch ook op? (normaal gesproken)
dacht dat alles 'geruimd' was ,toen het de spuigaten liep?Woensdag aanstaande heb ik hopelijk een leuke date met mijn favoriete Latina in Oudenbosch
Tuurlijk mag jij ook reageren Joke, vind het leuk dat je uitkijkt naar je afspraak, dat pleit voor je. Jammer dat het verkeerd was overgekomen, was zeker niet de bedoeling.@toyboy69 ? Waarom die eyerol?? Mag ik niet reageren in dit topic over je 1e date vh jaar? Beetje vreemde reactie..
Samantha zit op het heilige plein net als vorige keerdacht dat alles 'geruimd' was ,toen het de spuigaten liep?
Kan ook hier iig zijn dat de plannen (voor deze week) niet doorgaan.Helaas heeft het koude weer wel de weekendplannen van el niño door elkaar geschud en ook voor deze week nog even geen plannen (misschien vrijdag, maar ook dat is nog niet zeker). Dus antwoord op de topicvraag: nog geen idee