Wat wordt jouw eerste date in het nieuwe jaar?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Allereerst Tiger's Playhouse in Boom op woensdag. Heb er al zin in 😊 En daarna waarschijnlijk ofwel Chloé (Instituut René) ofwel eens gaan kennismaken met de nieuwe Julia bij Bella Donna in Ardooie

Even terugkomend op mijn vorige post dit hersenspinseltje:

Kerst en Nieuwjaar zijn voor mij: in 1 week tijd 2x met exact dezelfde hele lieve, maar ook saaie en burgerlijke mensen in een kringetje rond de blokjes kaas zitten. Met als meest diepgaande gespreksonderwerp hoe duur de komkommers deze week bij de Jumbo waren.

Een date met een DVP is voor mij: heerlijk en knallend van bil met een mooie dame die ik meestal al een paar jaar ken, bij wie ik me comfortabel voel en met wie ik kan lezen en schrijven.

Dus wat zijn wat zijn nou de échte feestdagen? Dat plichtmatige aan het einde van het jaar of al die keren door het jaar heen dat het dak eraf vliegt met een prachtige dame?

Mannen, wat heb ik er weer zin in. 1,5 week nog.
Komkommer 🥒 kun je wel leuke dingen mee doen…

Ik heb voor dit jaar nog geen echte plannen gemaakt. Ik ben jarenlang voornamelijk bij een paar vaste dames gegaan, maar intussen zijn die er ook allemaal mee gestopt. En nu ben ik al een tijdje op zoek naar voor mij nieuwe dames waar ik een aangename date zou kunnen mee hebben. Helaas wordt op mijn rijpere leeftijd die keuze wel wat moeilijker. Ik heb wel een paar dames die ik eerder al eens bezocht en waar ik goede ervaring mee had maar het is toch moeilijk om te beslissen. Maar geen nood, intussen worden er wat centjes gespaard, goed voor wanneer de keuze gemaakt is en ik de draad weer opgepikt heb.

Een rustige start. 1 date gedaan in SKW bij Catherina maar was er daarna zo weg ( koud, weinig dames, ongezellig) Cardate met 22 jarige Marokkaanse in Roosendaal werd gecanceld. Wispelturig omdat ze nog geen ervaring mee heeft. Maar wil nog wel.
Nu volop sneeuw dus zal eerste dagen ook niet veel zijn.

Helaas heeft het koude weer wel de weekendplannen van el niño door elkaar geschud en ook voor deze week nog even geen plannen (misschien vrijdag, maar ook dat is nog niet zeker). Dus antwoord op de topicvraag: nog geen idee

Terug
Bovenaan Onderaan