lekkergenieten
Stamgast
- 398
- 30/12/23
- 672
ik wacht tot februari . Deze maand niet wandelen en geen alcohol
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAlvast NIET voor je portemonnee!Wat een zelfpijniging![]()
4 x 500 € en 5 fles whisky haha € 2150. bespaard. Nadeel . Ik zit teveel op Girlsreview in onzinnige onderwerpen.Alvast NIET voor je portemonnee!
Goed door bollen zenne!Daarom ik gisteren gebruik gemaakt in de avond toen het droog was en de snelweg schoon was kon je gewoon 100 tot 130 rijden
Bedoel je deze SamanthaVanmiddag mijn eerste date van het jaar gehad
Vanmorgen vroeg al contact met haar opgenomen
maar het werd best wel spannend
qua sneeuwval
maar gelukkig ben ik er toch heel
huids geraakt
Ik had een date met een zeer leuke Latina genaamd Samantha
in het pittoreske katholieke Bolwerk Oudenbosch genaamd
lekker vooraf gedoucht
1 uur fantastische seks met alles erop en eraan gehad .
Heerlijk om zo'n mooi vrouwenlichaam te begeren.
Daarna nog lekker samen gedoucht en met een big smile weer huiswaartsgekeerd.
Ja gisteravond ging het perfect. Snelweg was perfect schoon , en totaal geen verkeer. Zelden zo rustig gezien.Daarom ik gisteren gebruik gemaakt in de avond toen het droog was en de snelweg schoon was kon je gewoon 100 tot 130 rijden
Jij valt niet op ebony he , maar een man bespelen dat kunnen ze als geen ander hoor.Ze zal je geld gemist hebben![]()
deze opmerking maakte ik ook bij iemand en die werd verwijderd door een moderator. Flauw zeiden ze , maar ik vind dat je gelijk hebt.Ze zal je geld gemist hebben![]()
Heerlijk toch om een Antilliaanse vriendin te hebben. Make me jealousJa gisteravond ging het perfect. Snelweg was perfect schoon , en totaal geen verkeer. Zelden zo rustig gezien.
Nog " even " naar Rotterdam gebold want een Antilliaanse "vriendin" stuurde app dat ze me miste. Toevallig wil ze ook naar het carnaval op Curaçao , dat heeft er misschien ook mee te maken.
Dus 2e date ook al te pakken.