el niño mimado!
Meubelstuk
Ik word zenuwachtig, ik sta nog op 0 

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMijn date is in de sneeuw (het water) gevallen en nu verplaatst.Ik ga volgende week met een dame in een vakantiehuisje zitten voor een dag.
Vrijstaand huisje met jacuzzi en een bioscoopzaal die je kunt huren voor een aantal uur.
Ja uh. En wie is het dan. Noem even man en paard.1e date van 2026 vastgelegd (ttz, min of meer, binnen 2 weken) met de knapste dvp van RL. En er al enorm veel zin in, zelfs beetje nerveus al. Zo'n bom!
Dame was mij meteen al opgevallen bij mijn eerste browsen door RL, maar nog niet eerder proberen afspreken wegens wantrouwen tov fantastische foto's (kloppen blijkbaar), beperkte reviews (al wat meer, én positief) en mijn gebrek aan ervaring met dvp's (opgelost én bijna altijd enorm van genoten).
Recensie volgt na 6 februari.
Geen paard...Ja uh. En wie is het dan. Noem even man en paard.
Ik heb voor alles en iedereen respect. Ik maak geen onderscheid tussen werk- en sierpaarden.Geen paard...
Zeg dan een werkpaard en sierpaard![]()
Bonfire…?Ik heb voor alles en iedereen respect. Ik maak geen onderscheid tussen werk- en sierpaarden.
Ben wel benieuwd naar wie die Thaise is, heb je een linkje voor mij?Het wordt voor mij waarschijnlijk 1 van de 2 dames waarmee ik voor een 2e x wil gaan afspreken. 1 dame heb ik gevonden via sexjobs. Geen pro en ze doet het ook niet voor geld. Een hele bijzonder 1e date gehad waarbij ik haar heb mogen verwennen met een erotische massage en ik haar kennis heb laten maken met mijn tongVolgende date hoop ik haar kwaliteiten te mogen ervaren.
De andere dame is een thaise waarvan ik een massage heb gekregen en die ik beloond heb met een lekkere befbeurt. Dat beviel haar zo goed dat ze snel weer wil afspreken en beloofde om mij te pakken de volgende date. Ben benieuwd wat ze daarmee bedoelt![]()
Pas na de date. Ik zie het al gebeuren dat 1 van jullie dit leest, haar ad checkt, denkt 'gvd, ja!' en onder mijn duiven schiet, net op de dag en het uur dat ik kan.Ja uh. En wie is het dan. Noem even man en paard.
Dus van jouw ervaring hangt af of medewandelaars op "verkeerde gedachten" komen? Dat jij zo bekrompen denkt geeft mij het gevoel dat je de juiste duif misschien mist!Pas na de date. Ik zie het al gebeuren dat 1 van jullie dit leest, haar ad checkt, denkt 'gvd, ja!' en onder mijn duiven schiet, net op de dag en het uur dat ik kan.
Kans is mss miniem, maar ik wil geen risico lopen. Al te lang uitgesteld en enorm naar ah uitkijken.
Bederf zijn voorpret nou niet.Dus van jouw ervaring hangt af of medewandelaars op "verkeerde gedachten" komen? Dat jij zo bekrompen denkt geeft mij het gevoel dat je de juiste duif misschien mist!
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt/ik me verkeerd uitgedrukt heb.Dus van jouw ervaring hangt af of medewandelaars op "verkeerde gedachten" komen? Dat jij zo bekrompen denkt geeft mij het gevoel dat je de juiste duif misschien mist!
Tja die jaloerse zeikstengels hier.Ik denk dat je me verkeerd begrijpt/ik me verkeerd uitgedrukt heb.
Ik heb nog geen ervaring met haar gepost, dus dan kan ik anderen niet 'op verkeerde gedachten' brengen.
Ik heb nergens iets gezegd van 'op verkeerde gedachten brengen', wel 'onder mijn duiven schieten'. Dat is eerder speels bedoeld.
Geen idee wat je bedoelt met 'verkeerde gedachten'.
Iederen is vrij om zaf te spreken met eender wie en wanneer. Heb ik geen mening over en al zeker geen negatieve
Ik probeerde gewoon bij te dragen aan de site. Zal mijn posts sterk terugschroeven. Geen zin om misverstanden, irritatie en om elk woord te wikken en wegen. Doe ik imo al genoeg.
Edit: Of misschien begreep ik je reactie niet cotrect.
Tsja... dat 'jaloers op'... en 'onder m'n duiven schieten'!