Recensie WaWa, Nakhon, Rotterdam 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Crusader

Vaste klant
Forumpionier
173
03/07/21
132
10
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Mollig
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Pas geleden pas nadat ik al bij NaNa was geweest had ik toch nog zin in Eva. Omdat dit spontaan op borrelde geen afspraak gemaakt en helaas was Eva bezet maar er was nog een ander "meisje" nou ja meisje was ze al een paar jaar voorbij. Me toch weer over laten halen en hop naar de kamer. Eerst douchen en daarna op bed eerst de vraag met wie ik daar al geweest was en hoeveel fooi ik zou geven. Toen de vraag wat ik wilde en dat aangegeven en ze zei dat het niet kon intiem niet bij prijs. Toen ik zei dat ik daar altijd voor dezelfde prijs een half of heel uur lol maak ging ze toch maar iets doen. Begon na klooien met cd met een korte pijpbeurt daarna ging ze op me zitten dat was zo ongecontroleerd dat het pijn deed. Na de daad nog wat geknuffeld wat eigenlijk het prettigst was ze vertelde dat ze twee keer in de week daar werkte en de andere dagen in een traditionele thaise salon.

Deze dame voor mij niet meer
 
Ik was er donderdag middag even, geen idee welke dame ik had, ze zei t wel maar kon t niet verstaan eigenlijk en ik dacht na ja boeie maar ze was een beetje ouder, wel vriendelijk, grote neptieten en een buik alsof iemand als bokszak had gebruikt, tientje extra voor pzc , t was wel oke allemaal en ze was aardig maar verder t was niet zo mijn ding denk ik, beetje afwerksex met een half uurtje stond ik weer buiten met een flesje spa rood en een lege zak,
 
Nee denk ik ook niet eerst mompelde ze haar naam en daarna had ze dr mond vol en kwam er helemaal geen geluid meer uit, ze was niet knap, niet lelijk flink gerimpelde en verfromelde buik , aardig buikje denk ik voor een thaise, en zo is een paar van die keiharde tieten kneden was wel geinig maar verder was t t net niet voor mij
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan