Recensie Way, Mystique Thai Thai, Den Haag 4,31 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Met all the way als extra pakket kun je zc binnen schuiven of is dat gewoon met condoom?
Oke, dit was je vraag

Dit is het antwoord:
Het all the way pakket betreft veilige sex, dus met condoom. Ook pijpen doet ze mc.

Aanvullend op je vraag:
Dit kost €80 extra bovenop de normale prijs voor massage met HE. Dus in totaal €160 voor een uur.
Maar ga er niet van uit dat ze dit altijd aanbiedt, ze kiest zelf haar klanten voor de extra optie.
 
Kom er ook vaker maar ben nogal huiverig vandaar de vraag. Maar prima zo, blijf wel van mening dat we dit soort meuk hier wel moeten kunnen blijven bespreken binnen het redelijke.

Weer ontopic dan maar :)
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Wat een mooie vrouw met prachtig lichaam blijft het toch. De massage was heel goed, vrij stevig en werkelijk geen spier wordt overgeslagen. Daar hou ik van (niet van dat slappe geaai).

Het ero gedeelte op de buik is wel erg mager. Wel wat meer teasen dan bij eerdere ervaringen (maar ik sluit ook niet uit dat mijn ballen gewoon in de weg lagen van de massageroutine en het bijvangst was 😄). Na de uitgebreide massage van de benen en rug een korte b2b en daarna omdraaien. Toch jammer dat ze niet wat meer teased als je op je buik ligt, dat zou het plaatje compleet maken voor mij.

Na het omdraaien afwisselend een lekkere b2b en aftrekken tot een heerlijk orgasme. Vervolgens nog een korte namassage.

Al met al weer een prima uurtje gehad. Alle spiertjes los, een fijn orgasme en prachtig uitzicht. Het is bovendien een lieve vrouw (die aan het begin wel wat streng kijkt, maar tijdens de massage wel ontdooit en lekker meeneuriet met de Thaise achtergrond muziek).
 
Laatst bewerkt:
Ik vind bovenstaande waarderingen veel te hoog.
Massage is goed, en ze kan echt masseren, niet te hard, niet te zacht....maar dat is voorkeur
Echter ik kom meer voor het erotische dan voor de massage😜
Ik von haar erg ontoegankelijk. Ik kan met iedereen Wel een praatje maken maar met Way valt her niet mee
Ik denk niet dat ze opzettelijk zo is maar dat het gewoon haar karakter is. Maar ik voelde totaal geen connectie.
Body to body was beperkt en niet meedouchen.
Ik heb hem alleen maar hard gekregen omdat ze een super lekker lichaam heeft, en ik een zieke geest heb dus fantaseerde dat ik allemaal lekkere dingen met haar deed
Toen ze begon met het handwerk gooide ze zacht het woordje "extra" in de lucht. Een goede verstaander heeft een half woord nodig, maar ik was oostindisch doof daar had ik geen 80 pegels voor over.
Al met al een zozo ervaring...als je Voor een goede massage van een mooie dame gaat Kan ik haar aanraden.
Als je leuk spontaan contact Wil ga Dan naar som of satang
 
Ik vind bovenstaande waarderingen veel te hoog.
Massage is goed, en ze kan echt masseren, niet te hard, niet te zacht....maar dat is voorkeur
Echter ik kom meer voor het erotische dan voor de massage😜
Ik von haar erg ontoegankelijk. Ik kan met iedereen Wel een praatje maken maar met Way valt her niet mee
Ik denk niet dat ze opzettelijk zo is maar dat het gewoon haar karakter is. Maar ik voelde totaal geen connectie.
Body to body was beperkt en niet meedouchen.
Ik heb hem alleen maar hard gekregen omdat ze een super lekker lichaam heeft, en ik een zieke geest heb dus fantaseerde dat ik allemaal lekkere dingen met haar deed
Toen ze begon met het handwerk gooide ze zacht het woordje "extra" in de lucht. Een goede verstaander heeft een half woord nodig, maar ik was oostindisch doof daar had ik geen 80 pegels voor over.
Al met al een zozo ervaring...als je Voor een goede massage van een mooie dame gaat Kan ik haar aanraden.
Als je leuk spontaan contact Wil ga Dan naar som of satang
Jammer voor je... Die 80 euro doet wonderen, want de sex met haar is van hetzelfde niveau als haar lichaam: superlekker. Ze houdt er wel van om het voortouw te nemen en ze houdt er zeker niet van om als neukpop te worden gebruikt. Als je daar voor openstaat en je toont wat respect kan je een heel lekker uurtje beleven.

En om het even in perspectief te zetten:
In de 15 jaar dat ik Mystique bezoek zijn de massageprijzen misschien een tientje gestegen, intiem varieert per dame, maar al met al ver onder de inflatie die voor energie of boodschappen geldt.
Als je goedkoop wil neuken, kan je dan beter naar het afvoerputje doubletstraat lopen....
 
Jammer voor je... Die 80 euro doet wonderen, want de sex met haar is van hetzelfde niveau als haar lichaam: superlekker. Ze houdt er wel van om het voortouw te nemen en ze houdt er zeker niet van om als neukpop te worden gebruikt. Als je daar voor openstaat en je toont wat respect kan je een heel lekker uurtje beleven.

En om het even in perspectief te zetten:
In de 15 jaar dat ik Mystique bezoek zijn de massageprijzen misschien een tientje gestegen, intiem varieert per dame, maar al met al ver onder de inflatie die voor energie of boodschappen geldt.
Als je goedkoop wil neuken, kan je dan beter naar het afvoerputje doubletstraat lopen....
Dat aanbod voor extra is zeker aantrekkelijk gezien haar uiterlijk, maar ik sla het toch iedere keer af omdat ze dat bij mij pas 10 voor tijd aanbiedt. Dan vind ik de prijs-kwaliteit niet meer in verhouding. Is dit anders wanneer je de extra's vaker afneemt en dit aan het begin aangeeft?
 
Dat aanbod voor extra is zeker aantrekkelijk gezien haar uiterlijk, maar ik sla het toch iedere keer af omdat ze dat bij mij pas 10 voor tijd aanbiedt. Dan vind ik de prijs-kwaliteit niet meer in verhouding. Is dit anders wanneer je de extra's vaker afneemt en dit aan het begin aangeeft?
Je kunt het toch aan het begin al aangeven zodat je de tijd optimaal kunt benutten? Als je er vaker komt zal ze je waarschijnlijk wel herkennen.
 
Je kunt het toch aan het begin al aangeven zodat je de tijd optimaal kunt benutten? Als je er vaker komt zal ze je waarschijnlijk wel herkennen.
Gewoon meteen vragen, als ze je ziet zitten zal ze wel ja zeggen.

offtopic: Ik vraag altijd om sex + massage, mits de dame lekker is. Hoort mij inziens bij een erotische massage. Ook omdat de meeste masseuses een uur gevarieerd masseren niet eens kunnen volhouden en het nogal een saaie bedoeling kan worden.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben gisteren ook weer eens Bij Way geweest.
Ik vind dat ze heerlijk masseert, ook wat stevig, zodat je tenminste het gevoel hebt dat je spieren goed aangepakt worden.
Met het 2de gedeelte, beffen, pijpen en wat intieme standjes heb ik me ook zeker vermaakt.
 
Onlangs was ik bij Mystique Thai Thai. Alleen Way was beschikbaar. Ik kon haar niet. Was heel spontaan bij ontvangst. Op de kamer zakte de spontaniteit snel af. De massage was waardeloos beetje wrijven en Way wilde al na 5 minuten dat ik klaar kwam. Ik zei dat ik een uur had geboekt waarom zo snel vroeg ik. Ja zei Way dan masseer ik je daarna. Ik zei geen zin in. Vervolgens sloeg de sfeer om in niets meer zeggen en alleen wrijven. Way trok mij wel klaar
Maar ik had er geen zin meer in. Wees gewaarschuwd voor deze dame slechte massage en slecht humeur. Hetzelfde mee gemaakt met Eva chagrijnig en slechte massage. Ga ergens anders proberen.
 
Laatst bewerkt:
Onlangs was ik bij Mystique Thai Thai. Alleen Way was beschikbaar. Ik kon haar niet. Was heel spontaan bij ontvangst. Op de kamer zakte de spontaniteit snel af. De massage was waardeloos beetje wrijven en Way wilde al na 5 minuten dat ik klaar kwam. Ik zei dat ik een uur had geboekt waarom zo snel vroeg ik. Ja zei Way dan masseer ik je daarna. Ik zei geen zin in. Vervolgens sloeg de sfeer om in niets meer zeggen en alleen wrijven. Way trok mij wel klaar
Maar ik had er geen zin meer in. Wees gewaarschuwd voor deze dame slechte massage en slecht humeur. Hetzelfde mee gemaakt met Eva chagrijnig en slechte massage. Ga ergens anders proberen.
Jammer dat dit je ervaring was. Hier herken ik Way totaal niet in. Altijd gezellig en een heerlijk stevige massage.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7983076-way
Totale kosten (in euro)
125
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Lieve dame met een fantastisch lichaam. Ze neemt uitgebreid de tijd voor het massage-deel. Dat is prima, niet heel stevig, maar wel met aandacht. Voor het erotische deel en de extra's blijft minder tijd over dan normaal, maar het ze doet het goed. Herhaling? Voor de dame zelf zeker, maar het teasen bleef toch wel een beetje achterwege.
 
Onlangs was ik bij Mystique Thai Thai. Alleen Way was beschikbaar. Ik kon haar niet. Was heel spontaan bij ontvangst. Op de kamer zakte de spontaniteit snel af. De massage was waardeloos beetje wrijven en Way wilde al na 5 minuten dat ik klaar kwam. Ik zei dat ik een uur had geboekt waarom zo snel vroeg ik. Ja zei Way dan masseer ik je daarna. Ik zei geen zin in. Vervolgens sloeg de sfeer om in niets meer zeggen en alleen wrijven. Way trok mij wel klaar
Maar ik had er geen zin meer in. Wees gewaarschuwd voor deze dame slechte massage en slecht humeur. Hetzelfde mee gemaakt met Eva chagrijnig en slechte massage. Ga ergens anders proberen.

Vaak krijg je terug wat je geeft
 
Lieve dame met een fantastisch lichaam. Ze neemt uitgebreid de tijd voor het massage-deel. Dat is prima, niet heel stevig, maar wel met aandacht. Voor het erotische deel en de extra's blijft minder tijd over dan normaal, maar het ze doet het goed. Herhaling? Voor de dame zelf zeker, maar het teasen bleef toch wel een beetje acht

Lieve dame met een fantastisch lichaam. Ze neemt uitgebreid de tijd voor het massage-deel. Dat is prima, niet heel stevig, maar wel met aandacht. Voor het erotische deel en de extra's blijft minder tijd over dan normaal, maar het ze doet het goed. Herhaling? Voor de dame zelf zeker, maar het teasen bleef toch wel een beetje achterwege.
Hoeveel heb je betaald voor extra? want 60 minuten massage is toch 80? dan heb je 45 betaald?
 
Way doet geen extra's als ze er geen zin in heeft.

@Hotline Miami Ik vraag me af welke service er voor €50 is gegeven.

Wellicht heeft ze in dit geval op het laatste moment intiem aangeboden en was het alleen even klaar rijden.

Ik spreek altijd vanaf het begin van de date intiem af en dat is dan het hele pakket incl. PZC en beffen e.d.

Of was er misschien een andere reden voor deze ongebruikelijke prijs?
 
Way doet geen extra's als ze er geen zin in heeft.

@Hotline Miami Ik vraag me af welke service er voor €50 is gegeven.

Wellicht heeft ze in dit geval op het laatste moment intiem aangeboden en was het alleen even klaar rijden.

Ik spreek altijd vanaf het begin van de date intiem af en dat is dan het hele pakket incl. PZC en beffen e.d.

Of was er misschien een andere reden voor deze ongebruikelijke prijs?
Wat ik al aangaf in de recensie bleef er voor het erotische deel minder tijd over dan ik gewend ben. Ze bood aan het einde intiem voor 80 aan, maar dat vond ik teveel. Toen stelde ze 50 voor.
 
Sinds vorig jaar ben ik een stuk of 5 keer bij Way geweest, nooit de moeite genomen om een recentie te schrijven maar ik heb altijd zulke goede ervaringen gehad dat ik er maar eens de moeite voor neem.

De eerste keer kwam ze wat streng over, maar na een korte babbel was het ijs al snel gebroken.

Tijdens het aftrekken vroeg ze of ik ook extra's wilde, ik vroeg op mijn beurt hoeveel dit zou kosten en wat ze precies met extra's bedoelde.
Ik had niet genoeg bij me voor extra's (wist van te voren niet dat ze dit aanbood), dus heb me alleen laten masseren met happy end.
Was een prima ervaring, ze heeft een heel strak lichaam, ze zegt dat ze elke ochtend sport voor het werk en dat zie je ook.

Sindsdien ben ik in 2023 4 of 5 keer bij haar geweest en telkens gekozen voor 1 uur met extra's.
Altijd goede ervaringen gehad, ze vraagt altijd wat ik wil doen, soms laat ik me eerst even masseren maar soms zijn we een volledig uur bezig met voorspel/seks etc.
ze heeft echt een super mooie grote tattoo op haar rug en elke keer als ik haar doggy neem kan ik dubbel genieten van dit kunstwerk en haar strakke kontje.

Een paar maanden geleden had de gastvrouw helaas een foutje gemaakt, en een dubbele boeking gedaan, Way had al een andere klant.
Maar ze had nog 2 andere 'mooie dames' waar ik uit kon kiezen en ik moest vooral niet weg gaan!
Uiteindelijk gekozen voor een wat oudere dame, ik weet haar naam niet meer, dit was helaas geen succes, we hadden geen klik en ze gaf me een ongeinteresseerde handjob waarbij ze me aankeek alsof ik op moest schieten, wat niet bepaald hielp.

Nouja mijn bericht ging voornamelijk om Way, dus ik zal niet te veel afdwalen. ik zou zeggen als je van atletische slanke aziatische vrouwen houd is way echt een aanrader, ze spreekt goed nederlands, al is het met een accent, maar kan zichzelf goed verstaanbaar maken.
doggy is echt heerlijk met haar en ze is ook lekker lenig waarbij je haar benen bijvoorbeeld makkelijk over je schouders kan leggen als je haar missionary neemt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan