WDVP bijeenkomst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Lopen jullie ook vaker bij de slager binnen om daar te vertellen dat jullie geen vlees lusten? Wat heeft het nu voor zin om in dit topic te komen melden dat het niet je ding is? Dan laat je het toch lekker links liggen?
Iedereen is hier vrij om te reageren en als dat buiten de spelregels valt zullen de moderatoren daarop reageren, dus een onnodig bericht van jou.
 
Het leuke van een forum is dat je overal je mening kan geven. Als je visie rechtlijnig staat tov een bepaald feit mag je dat kenbaar maken vind ik. Als je dit op een respectvolle manier doet. Wandelen en dvp. Dit forum is een anonieme wereld. Je bent in contact met een hele hoop mensen die je niet kent in real life. Daarom dat het ook zo'n succes is. Desondanks vele wandelaars dezelfde dvp bezoeken zie je elkaar niet in het echt waardoor de dvp met haar verrukkelijke lichaam als Queen in je leven blijft en je alleen met haar in je hoofd zit. De tekstuele bijdragen van alle wandelaars zouden anders zijn mocht je elkaar in real life zien. Net dat gebeurt op een WDVP bijeenkomst. Dan kom je oog in oog met andere wandelaars en wordt de hobby weer een stuk persoonlijker. Anderzijds, het zijn net deze mensen waartegen je vrijuit over je hobby kan en mag spreken. Ze delen dezelfde passie. Goed dat de mogelijkheid er is voor diegenen die in contact willen komen met de andere wandelaars en/of forum dvp in een andere setting. Iedereen is vrij om aan te geven hier voor of tegenstander van te zijn.
 
Nu... meningen delen en ervaringen uitwisselen... daar is dit forum toch voor. Kan 'publiek'... of verder in details eventueel via PM. Best nuttig!
En... als sommigen dan ook samen een terrasje willen doen? Leuk toch!
 
Iedereen is hier vrij om te reageren en als dat buiten de spelregels valt zullen de moderatoren daarop reageren, dus een onnodig bericht van jou.
En dan is jouw bericht dus ook onnodig, volgens je eigen redenering? Ik poog niemand de mond te snoeren in mijn bericht, spreek nergens een "gij zult niet.." of iets dergelijks uit. Ik verwonder me enkel over de zinloosheid ervan. En vraag naar wat de zin is.

Een mening hebben en uiten is prachtig, maar ik vind het fijn als dat op een zodanige manier gebeurt dat het iets bijdraagt binnen de context. Zomaar overal je mening menen te moeten spuien is mijns inziens echt een fenomeen van deze tijd, gekatalyseerd door sociale media in al hun vormen. Mensen zouden zich iets vaker kunnen afvragen wat het nut van hun bijdrage aan de discussie is. Zie mijn voorbeeld met de slager. Dat doet toch ook niemand? Waarom dan wel op een internetforum?
 
@Zorro het stoorde mij ook behoorlijk dat een aantal mensen dit soort bijeenkomsten veroordeelt en er negatief over spreken terwijl ze helemaal geen idee hebben waar het over gaat. Je mag je mening geven, maar wel fijn als die op feiten gebaseerd is en niet op veronderstellingen.
 
Zijn er nog mensen, deelnemers dus, mannen vrouwen, zonder het begrip w of dvp in de mond te nemen, die hun ervaring willen delen van dit evenement. Wat goed was of minder goed of wat er misschien ontbrak of waren er bepaalde verwachtingen die niet gesteld waren maar toch verwacht werden. Of ideeen, tips...
Mag kort zijn, wat je kwijt wil...😀
Rare vraag. Ik denk dat bericht 53 en 56 voldoende weergeven wat er is gebeurd. Kom volgende keer gewoon erbij als je nieuwsgierig bent.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan