Algemeen Weg tussen Herentals en Lier 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De laatste tijd ook een paar keer in rozenhofke geweest . Was heel rustig, geen Annie, Aisha of Melissa gezien ( waren op paas vakantie denk) er werd weinig gekamerd .ook geen wachttijden in het weekend. volgende week nog eens binnen springen hopelijk meer en beter aanbod 😜
 
Vandaag was de Rio gesloten omwille van het feit dat de brouwer niet was geweest... En dat op een dinsdag, normaal gezien de drukste dag van de week. Niet te geloven, toch? De Jef helpt zo zijn prachtige authentieke zaak naar de verdommenis. Daarom dan maar afgezakt naar het Rozenhofke, waar dan de vaste dames van de Rio ook aanwezig waren. Behalve Olga, die durft of mag daar niet meer binnenkomen. Benieuwd wat daarvan de reden kan zijn.
In het Rozenhof werd er weinig gekamerd en de dames zaten dan ook wat verveelt rond te kijken. Blonde Melissa was eigenlijk de enige dvp die vlotjes aan de bak kwam. Slechts weinigen doen het haar na, wat me niet verbaast van deze blonde en sympathieke vlam :) ! Zelf heb ik ook niet gekamerd, omdat ik gisteren m'n kruid al had verschoten en efkes de financiën in het oog moet houden :) !
Wel even kennis gemaakt met de mooie Nina, een dvp van Griekse origine die hier al 15 jaar woont. Iemand die ervaring heeft met deze leuke dame?
 
Ben er ook 2 uurtjes geweest . Blonde Melissa inderdaad bezet. Dan heb ik aisha , zwarte melissa en ik denk nina nog naar boven zien gaan sommige voor een uur andere een half uurtje . Vertrokken rond 17.00 en toen waren de meeste dames beneden en de parking serieus minder vol als daarvoor.Nina krijgt minder recensies. Jammer . Wel een mooie dame. Als ik vertrok was er nog een roodharige dame binnen gekomen , ook een mooie dame met vrouwelijke vormen ( waaronder een mooie poep ) 😬🤐🫣😂. Alle mijn mening he 😜
 
Ben er ook 2 uurtjes geweest . Blonde Melissa inderdaad bezet. Dan heb ik aisha , zwarte melissa en ik denk nina nog naar boven zien gaan sommige voor een uur andere een half uurtje . Vertrokken rond 17.00 en toen waren de meeste dames beneden en de parking serieus minder vol als daarvoor.Nina krijgt minder recensies. Jammer . Wel een mooie dame. Als ik vertrok was er nog een roodharige dame binnen gekomen , ook een mooie dame met vrouwelijke vormen ( waaronder een mooie poep ) 😬🤐🫣😂. Alle mijn mening he 😜
Tiens, geen recensies van de mooie Griekse gevonden. Jij wel?
 
Is Karina, Italiaanse afkomst, terug van weggeweest, is een geldwolf. Nina idd bloedmooi maar magere service, voor mij ook één keer en nooit meer.
Vrijdag eerst langs RIO geweest maar daar was het weer armoe troef.
Er vertrok wel net een mooie zwartharige Limburgse met een klant naar Rozenhof om daar te kameren. Iemand ervaring met deze milf?
Dan naar Rozenhof.
Gaan kameren met een Albanese Nina. Prachtlichaam dat veel goedmaakte. Ik mocht haar uitgebreid likken wat me wel opgeilde. Zelf pijpte ze goed maar met condoom. Niet echt mijn ding…Niet geneukt.
Deze heb ik gelezen . 1 persoon heeft het wel over een Albanese . Als we over de zelfde dame hebben ? Ik denk dat ze vandaag een wit topje aan had met een vestje over en zwarte botten.
 
Deze heb ik gelezen . 1 persoon heeft het wel over een Albanese . Als we over de zelfde dame hebben ? Ik denk dat ze vandaag een wit topje aan had met een vestje over en zwarte botten.
Dat had ze inderdaad aan. Zei dat ze afkomstig was van Thessaloniki en ongeveer 12 of 15 jaar geleden naar BE gekomen omdat er toen in Griekenland een hele grote crisis uitbrak. Dat verhaal kan dus wel kloppen.
 
Deze heb ik gelezen . 1 persoon heeft het wel over een Albanese . Als we over de zelfde dame hebben ? Ik denk dat ze vandaag een wit topje aan had met een vestje over en zwarte botten.
De Nina waar ik het over had zei me dat ze Albanees was. Ze was vroeger actief in het Diestse. In de Patio en de Scarlett zei ze. Ze kende uitbater toch enzo dus dat verhaal klopte wel. Met mij sprak ze Frans. Ze woont in het Brusselse zei ze.
Vandaag was de Rio gesloten omwille van het feit dat de brouwer niet was geweest... En dat op een dinsdag, normaal gezien de drukste dag van de week. Niet te geloven, toch? De Jef helpt zo zijn prachtige authentieke zaak naar de verdommenis. Daarom dan maar afgezakt naar het Rozenhofke, waar dan de vaste dames van de Rio ook aanwezig waren. Behalve Olga, die durft of mag daar niet meer binnenkomen. Benieuwd wat daarvan de reden kan zijn.
In het Rozenhof werd er weinig gekamerd en de dames zaten dan ook wat verveelt rond te kijken. Blonde Melissa was eigenlijk de enige dvp die vlotjes aan de bak kwam. Slechts weinigen doen het haar na, wat me niet verbaast van deze blonde en sympathieke vlam :) ! Zelf heb ik ook niet gekamerd, omdat ik gisteren m'n kruid al had verschoten en efkes de financiën in het oog moet houden :) !
Wel even kennis gemaakt met de mooie Nina, een dvp van Griekse origine die hier al 15 jaar woont. Iemand die ervaring heeft met deze leuke dame?
Ik heb de indruk dat blonde Melissa nu alle weken daar is? Vroeger was dat om de andere week.
 
Laatst bewerkt:
De Nina waar ik het over had zei me dat ze Albanees was. Ze was vroeger actief in het Diestse. In de Patio en de Scarlett zei ze. Ze kende uitbater toch enzo dus dat verhaal klopte wel. Met mij sprak ze Frans. Ze woont in het Brusselse zei ze.

Ik heb de indruk dat blonde Melissa nu alle weken daar is? Vroeger was dat om de andere week.
Nina heeft die zwart haar of ros . De dame die ik denk dat Nina is heeft zwart haar. Gisteren is er wel een dame met rood haar binnen gekomen en die sprak inderdaad precies frans . Wie kan het misverstand uit de wereld helpen 😬🤪😂
 
Het viel mij vorige week vrijdag wel op dat de schabben achter den toog wel heel leeg waren…..
Zou jammer zijn als t aan t aflopen is
Ja . Bepaald bier was er niet al te krijgen. ( in de fles)
Zijn er geen drankenhandels in het Grobbendonkse? Of wat is het plan hier achter. Einde verhaal?
Zou jammer zijn want waren veel dames in de Rio.
Ik telde er wel 15.
Nog gekamerd met Nadia Marokkaanse.
Dat was prima.
Ik zag ook die blonde knappe Nederlandse Angela .ze ging net weg. Iemand ervaring mee ?
 
Nina heeft die zwart haar of ros . De dame die ik denk dat Nina is heeft zwart haar. Gisteren is er wel een dame met rood haar binnen gekomen en die sprak inderdaad precies frans . Wie kan het misverstand uit de wereld helpen 😬🤪😂
Nina heeft zwart haar en is steeds stijlvol gekleed, Griekse roots, spreekt zeer goed nederlands. Verwacht geen GFE, snelle afwerksex en alles met condoom, probeert extra geld te vangen voor extra's. Voor mij éénmalig
 
Ja het valt mij op dames in de Rio doen niet aan tijd geven.
Als je vraagt hoe lang duurt een date , dan zeggen ze " Op het gemakske , tot je klaar bent " in de praktijk is dat een goed half uur of zo.
Ze doen dat echt allemaal.
In mijn ogen is een uur boeken niet zinvol.
Af en toen wel eens zin in een Milf maar normaal gezien toch betere deals in het Schipperskwartier.
 
Het concept is helemaal niet uitgemolken, integendeel! De inrichting moet wel een goede update krijgen én vooral een goede uitbater!!
Liefst een met een beetje fantasie. Der kan met wat werk en passie weer iets van de oude glorie opbloeien. Denk dat de dames er wel in mee willen gaan als het uiteindelijk op meer inkomsten uitdraait.
 
Terug
Bovenaan Onderaan