Algemeen Weg tussen Herentals en Lier 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Balthazar

Meubelstuk
2.452
09/12/21
2.504
56
Het verbaast me dat er hier zo weinig te vinden is over de weg tussen Herentals en Lier. Om precies te zijn de N13.

Daar is van oudsher het nodige vertier te vinden. Tegenwoordig wat minder dan voorheen, maar toch nog alleszins behoorlijk.

Vanaf Herentals heb je in deze volgorde:

- 't Rozenhofke: café met dames van plezier.
- 2Love: café met dames van plezier, vooral 's avonds geopend.
- Hazepad: stripclub
- Sauna Virgina: privé club
- Chardon: privé club

En dan aan de andere kant van het viaduct over de E313:
- Rio: café met dames van plezier
- Pure Love: privé club

Voorheen had je hier nog veel meer, zoals bijvoorbeeld privé clubs als The New Cave, Charisse, Privilige, de saunaclub Queenies en café's met kamerverhuur zoals Barbados en De Nijl. Maar zoals overal, wordt het ook aan de N13 met de jaren minder.
 
Ik ben verschillende jaren naar het Rozenhofke en de Rio geweest , enkele week vrijdagavond na het werk even stoppen pintje drinken en de dames kwamen je wel opzoeken , kamertje beneden betalen en met de dame naar boven , maar sinds de corona toestanden niet meer gestopt , ik moet wel zeggen dat er vroeger veel dames kwamen die alleen even een wip kwamen maken (soort huisvrouwtjes ) naar de laatste tijd ook buitenlandse vrouwen , die toch wel wat ouder zijn en minder mooi dan vroeger vond ik , maar beiden zeker een leuke zaak !! zeker in de zomer kun je achteraan op het terrasje wachten de dames komen wel vanzelf naar je !!
 
Recent het Rozenhofke ook eens
bezocht. Daar is een concept dat wij in Nederland niet kennen. Gewoon een cafe zonder toegangsprijs, en met normale drankprijzen en met dames die zich aanbieden tegen een vergoeding waarmee je op de kamer kan gaan ( of iets anders , op hotel of in de auto)Meeste gaan daar op kamer uiteraard. Er zijn ook goed uitziende Roemeense /Bulgaarse jonger spul , en ook Belgische milfs. Met 1 zo een Milf heb ik gekamerd , Belgische Saskia, (type skinny big tits) .Was wel goed maar praatte zeer veel. Uurtje 100 , en 30 voor de kamer.
Zolang de avondlockdown in Nederland er nog is , ga ik zeker nog n keertje terug.
Ik vond de aanwezige vrouwen er goed uit zien hoor. Tarieven zijn wel bij elke dame anders.
 
Woon reeds 40 jaar op 10km van deze weg en heb het jaar per jaar zien achteruitgaan. Enkel het Rozenhof is nog rendabel, al de andere etablissementen zijn op sterven na dood. Rio door wegenwerken, Chardon, Virginia en Hazepad zijn uitzuipbars, dat is passé, wie (geeft er nog €250 aan een fles die meestal voor de helft in de bloemenbak gekieperd wordt). 2Love is overgenomen door Albanezen, dames zijn er opdringerig en zeuren onmiddellijk een piccolo te trakteren (€20). Ik vrees dat de gouden jaren van vroeger nooit meer zullen terugkomen...
 
Hazepad is vooral een stripbar. Vind het wel leuk om het vrienden/bekenden avondje naar toe te gaan, maar om te vogelen hoef je daar niet te zijn inderdaad. Een keer naar de separé geweest met een Hongaarse. Paar honderd euro en dan heb je je gulp nog niet open. Was ook een aftands kamer, maar zag nu van buitenaf wel dat er verbouwd is, dus wie weet nu netter.

Virginia aantal keren geweest. De nadruk ligt tegenwoordig niet zo zeer meer op de drank. Er wordt niet meer gezeurd om flessen champagne, wat vroeger wel zo was. Prijs is wel te hoog voor wat het is. Je bent zo € 200 kwijt en dan is dan voor PMC en NMC. Begreep dat ze ook kamers verhuren aan koppels of gelegenheidskoppels, dus dat geeft wel aan dat dat business model van kameren voor veel te veel geld niet werkt.

De Chardon ben ik 1 keer geweest. Daarna nooit meer. Daar wordt wel gezeurd om champagne. Plus de prijs ook veel te hoog voor wat het is. Russische dames (tenminste dat zeiden ze) en een Latijns-Amerikaanse "zaakvoerster" die ook mee wil op de kamer. Service was niet naar mijn zin. Eens maar nooit meer.
 
Rio zal idd wel last hebben van die werkzaamheden. Als je vanaf de E313 komt, moet je nu wat omrijden. Je moet dan bij Massenhover eraf, denk ik en dan via Nijlen daar zien te geraken (als dat lukt). Heb het enkel gezien vanaf de afslag Herentals West en dan kun je er met de auto niet geraken. Heb er zelf ook maar voor gepast. Sowieso vind ik mijn smaak over het algemeen beter in de Rozenhof dan in de Rio.

2 Love sinds de overname door de Albanezen niet meer geweest. Ze hebben ook nog een ander etablissement in Grobbendonk over genomen. Weet je of daar ook dames zijn?

Rozenhof blijft een hele fraaie formule.
 
Paar weken geleden Rio bezocht. Als je een afrit verder neemt dan normaal vanwege de wegenwerken en je gebruikt Waze valt de omweg best wel mee. Rond 13u aangekomen, 2 mannen en 7 dames van verschillende leeftijd en pluimage ;). Na 14u zijn er nog wat heren bijgekomen. Ondanks het feit dat de mannen in de minderheid waren, werd er niet gejaagd. Ben op een moment apart gaan zitten in de zeteltjes vlakbij het rookgedeelte en heb iets gedronken met een aantrekkelijke dame uit Colombia. De kamergang nadien was dik in orde! Wat een 'geil wijf'! De flauwe massage om af te sluiten kon de pret niet bederven. De 2 andere latina's zagen er ook zeer verleidelijk uit. Heb begrepen dat de meesten op 23/12 voor een korte periode terug naar hun geboorteland gaan. Ga toch proberen voor die datum nog eens langs te gaan. Mij bevalt die formule wel: eerst wat chambreren, het aanbod bestuderen, kennismaken en dan naar de kamer (of niet, daar wordt niet moeilijk over gedaan).
 
Is er overdag ook iets te doen bij Rozenhof of enkel in de avond?

Maken de dames zelf de prijzen?
Ja, overdag zitten daar ook dames binnen. Was er laatst in de middag. Dan is er ook genoeg keuze.

Dames bepalen zelf de prijzen. Zowel jij als de dame zijn bezoekers van het café. Je kunt er een kamertje huren boven, maar wat jullie verder doen/afspreken is aan jullie.
 
2 Love sinds de overname door de Albanezen niet meer geweest. Ze hebben ook nog een ander etablissement in Grobbendonk over genomen. Weet je of daar ook dames zijn?
dat andere etablissement in Grobbendonk is café de oude eik, staat nu leeg. Was vroeger een druk bezocht volkscafé en supportersclub van SK Lierse in betere tijden. Wat ze er mee gaan aanvangen voorlopig onbekend.
 
Maar woensdag aanstaande nog wel open tot 23 uur ? Ben van plan er heen te gaan. Ik heb ook een heerlijke Nederlands/Braziliaans dame die ik vanuit Le BaronHeerewaarden ken er entosiast voor gemaakt
In Nederland is alles al vroeg dicht . Snap het ook niet.
 
Zijn er in de RIO in de (vroege) namiddag meerdere dames aanwezig of zijn er dan meer dames in het Rozenhof ?
Het is al even geleden dat ik nog in de Rio ben geweest. Kwam er in het verleden wel geregeld.

In de (vroege) namiddag waren daar altijd wel meerdere dames. Rozenhof is over het algemeen wel drukker. Tegen de avond loopt de Rio wat leeg en wordt Rozenhof drukker. Tenminste, zo was dat voorheen vaak toch.
 
Zijn er in de RIO in de (vroege) namiddag meerdere dames aanwezig of zijn er dan meer dames in het Rozenhof ?
Rio is momenteel dood, nog 2à 3 dames en meermaals geen klanten. De toppers zijn allen verhuisd naar Rozenhof. Weet ik van mijn kameraad die het niet kan laten er toch elke dag eens te gaan kijken, maar vertrekt dan na 5 min. naar Rozenhof.
 
Donderdagavond waren er genoeg dames in het Rozenhof aan het werk. Het was er druk. Had wel het idee dat de meeste mannen - inclusief mijzelf - echter gewoon een pint kwamen pakken en niet wilde kameren.Bij de jongere dames toch alleen maar 100 voor 30 min en 150 voor uur gehoord. Met kamer erbij voor een uur dus totaal van 180. Duurder dus dan standaard aanbod in privé ontvangst. Alhoewel ik de indruk heb dat ook daar de standaardprijzen na enkele Corona-golven aan het stijgen zijn.
 
Donderdagavond waren er genoeg dames in het Rozenhof aan het werk. Het was er druk. Had wel het idee dat de meeste mannen - inclusief mijzelf - echter gewoon een pint kwamen pakken en niet wilde kameren.Bij de jongere dames toch alleen maar 100 voor 30 min en 150 voor uur gehoord. Met kamer erbij voor een uur dus totaal van 180. Duurder dus dan standaard aanbod in privé ontvangst. Alhoewel ik de indruk heb dat ook daar de standaardprijzen na enkele Corona-golven aan het stijgen zijn.
Wie kan mij iets meer vertellen welke nationaliteit de dames hebben ,leeftijd ,postuur taal ,enz… deze info graag voor er een verplaatsing is door mij en andere 🤗
 
Wie kan mij iets meer vertellen welke nationaliteit de dames hebben ,leeftijd ,postuur taal ,enz… deze info graag voor er een verplaatsing is door mij en andere 🤗
Laatste keer dat ik er 's middags was, waren er wat Vlaamse dames (op leeftijd), twee Marokkaanse dames van in de dertig en een aantal Roemeense dames. Naarmate de avond vordert, schijnt het damesbestand te verjongen.

Ik zag er 's middags een stuk of 4 die ik wel prikbaar vond.

Maar het is geen Duitse SC in de gouden tijden met tientallen dames van begin 20.
 
Laatst bewerkt:
De laatste tijd ook een paar keer gestopt. Denk dat het nu de komende 2 weken het zelfde gaat zijn als ergens anders. De jongere buitenlandse dames terug naar het thuisland en enkel de huismoeders of vaste klan aanwezig. Zelf ga ik deze week ook eens een koffie drinken na 10 dagen in isolatie en mijn afspraak hierdoor niet kon doorgaan met een dame.
 
Wie kan mij iets meer vertellen welke nationaliteit de dames hebben ,leeftijd ,postuur taal ,enz… deze info graag voor er een verplaatsing is door mij en andere 🤗
Deze week waren er 4 Bulgaarse (Melissa, Aischa en Annie kan ik ten zeerste aanbevelen) 4 Roemeense, 4 Marrokaanse, 1 Mexicaanse, 2 Afrikaanse, 2 Albaneze, 2 Colombiaanse, 1 Dominicaanse in de leeftijd van 24 tot 45j. 3 Vlaamse milfs +55
 
De laatste tijd ook een paar keer gestopt. Denk dat het nu de komende 2 weken het zelfde gaat zijn als ergens anders. De jongere buitenlandse dames terug naar het thuisland en enkel de huismoeders of vaste klan aanwezig. Zelf ga ik deze week ook eens een koffie drinken na 10 dagen in isolatie en mijn afspraak hierdoor niet kon doorgaan met een dame.
Roemeense en Bulgaarse dames gaan misschien wel terug naar hun thuisland. Rest valt te bezien. Een Dominicaanse of Marokkaanse zal niet zomaar even terug naar huis gaan.
 
Annie is sinds vandaag weg. Dit is de dame waar ik mee ga. Heb nog maar 2 maal met haar geweest. De rest van de dames nog niet. Een vraagje. Heb het steeds aan haar zelf vergeten te vragen in het heets van de strijd. Pijpt zij ook zonder condoom?
 
Terug
Bovenaan Onderaan