Algemeen Weg tussen Herentals en Lier 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gezicht was inderdaad niet helemaal gaaf. Verder was opvallend dat ze haar lippenstift afkuiste voor ze op bed kwam liggen. Alleen dat heel mager kan ik niet helemaal plaatsen. Zal binnenkort toch eens nader moeten inspecteren daar.

Heb d'r niet gebeft :)
 
Er is ook een tweede Melissa blond ,Bulgaarse en hele grote tieten , die zwenken echt uit.
Kwam zich nog voorstellen maar houdt echt vast aan de 150€ plus kamer.
dus 180 € voor uur dat is mij te veel .
ik heb dan maar gekamerd met Tanzaniaanse Julie , die vraagt 120 .
De inzet wel goed maar doet liever pijpen dan neuken. Dat zal eenmalig blijven.
 
Er is ook een tweede Melissa blond ,Bulgaarse en hele grote tieten , die zwenken echt uit.
Kwam zich nog voorstellen maar houdt echt vast aan de 150€ plus kamer.
dus 180 € voor uur dat is mij te veel .
ik heb dan maar gekamerd met Tanzaniaanse Julie , die vraagt 120 .
De inzet wel goed maar doet liever pijpen dan neuken. Dat zal eenmalig blijven.
Deze Melissa is de topper van het Rozenhof met een hele schare aanhangers, top service, echt een femme fatale, verslavingsgevaar!!
 
Er is ook een tweede Melissa blond ,Bulgaarse en hele grote tieten , die zwenken echt uit.
Kwam zich nog voorstellen maar houdt echt vast aan de 150€ plus kamer.
dus 180 € voor uur dat is mij te veel .
ik heb dan maar gekamerd met Tanzaniaanse Julie , die vraagt 120 .
De inzet wel goed maar doet liever pijpen dan neuken. Dat zal eenmalig blijven.
Pijpt ze wel goed die Julie?
 
Even hier geweest vandaag. Niet zo druk tussen 16.00 en 17.00 . Gisteren zou het heel druk geweest zijn . Vond geen keuze vandaag. De 2 Melissas waren er een paar Marokaanse. Een goede vriendin van bulgaarse Melissa en dan nog een jonge dame met heel zwart haar en de oude garde van de 40 plussers. Er was 1 jonge marokaanse ( denk ik )zwart lang haar . Die sprong een beetje in het oog maar ging naar de kamer net ik er naartoe wilde gaan. Dus verder gereden , eerst naar moissage maar daar waren maar 2 dames en beide bezet. Dan verder naar Hasselt naar Dreamgirls en een kamertje voor een uur gemaakt. Het was er druk zij de dame. En ze kent het rozenhofke omdat ze er soms werkt. Maar vraag niet naar de naam want die ben ik weer vergeten.
 
Vandaag naar het rozenhofke geweest. Voorbij de rio gereden stonden 5 auto's. Rozenhofke was het een gewone drukte. Bulgaarse Mellisa kwam hallo zeggen en een beetje polsen of er meer inzat. We zullen wel zien zij ik. Even aan de toog gaan zitten met een drankje rustig alleen en even rondkijken. Zag voor mij een nieuwe dame en had in de gaten dat er nog mannen naar haar aan het kijken waren . Dus maar snel een praatje gaan maken met de dame. Mooie dame , normaal figuur , natuurlijke borsten b-c cup, donker blonde( lichte bruine) haren , 29 jaar een paar tattoos en later ontdekte ik dat ze een klein streepje haar heeft. Een mooie landingsbaantje . Naam is jihane!!! Marokkaanse-Italiaanse zij ze. Kamer was meer dan ok. Pzc en tongzoenen volle bak , doet ze niet met iedereen zij ze 🙈😜😂. Voor de kamer iets gedronken en na de kamer , dus ze neemt haar tijd. Wel cava, misschien dat sommige mannen dat niet wil betalen maar dit is in het rozenhofke niet duur hoor. Nog iets vergeten 🤔. Ze rookt ! Maar geen last van . Echt een aanwinst voor mij.
 
Deze dame ook ontmoet , Jihane.
Vond haar toch wat minder over het geheel. Vooral omdat ze erg de haast erin had , moest naar huis of zo. Steeds wilde ze de volgende stap terwijl ik nog lekker lag te genieten. Maar later ging ze toch weer kameren met andere heer. En ze zat heel de tijd te vragen of ik bij haar thuis wou komen , een dorp in de buurt van Geel.
Wel een knappe dame , maar voor mij eenmalig.
 
En dat doe ik dus daar steeds voor heel de dag met de zelfde dame. En dan maken ze wel een andere prijs. En dan is

Ok maar dan zonder exacte bedragen te noemen - wat voor grootteorde hebben we het over? Om in zo'n club een dame een paar uur te 'reserveren' dus? (Want ik weet niet wat 'pannenkoeken' is maar ik neem aan dat dat is wat bedoeld wordt?)
 
Deze dame ook ontmoet , Jihane.
Vond haar toch wat minder over het geheel. Vooral omdat ze erg de haast erin had , moest naar huis of zo. Steeds wilde ze de volgende stap terwijl ik nog lekker lag te genieten. Maar later ging ze toch weer kameren met andere heer. En ze zat heel de tijd te vragen of ik bij haar thuis wou komen , een dorp in de buurt van Geel.
Wel een knappe dame , maar voor mij eenmalig.
Dat dorp heeft ze tegen mij ook gezegd 😜. Kwa service kan ik niets zeggen dat was goed bij mij.
 
Ok maar dan zonder exacte bedragen te noemen - wat voor grootteorde hebben we het over? Om in zo'n club een dame een paar uur te 'reserveren' dus? (Want ik weet niet wat 'pannenkoeken' is maar ik neem aan dat dat is wat bedoeld wordt?)
Pannenkoeken noemen ze in een club als je 2 uur of langer met een dame blijft. De prijs in deze club is net verhoogd 30 min is 60 € 1 uur is 110€ Maar als je medere uren gaat doen ze inderdaad iets in de prijs . Dat is natuurlijk zelf te onderhandelen met de dame . Bv ik sprak daar steeds af met een dame voor 9á10 uur. En daar werd een prijs voor gemaakt . Ik ging meestal 3 maal naar de kamer met haar , dus minstens 3 maal sex maar meestal meer . De ééne dag is de andere niet he 🙈😂. En de rest lekker genieten , praten , liggen in de cinema, samen eten, dus relaxen 😌. Ik ga niet zeggen wat ik betaal !! En sommige dames doen er bija niets af dat zeg ik ook. Maar met een purper briefje kom je al ver🙈😬. Is dit de manier om naar een club te gaan? Dat moet iedereen natuurlijk zelf weten . Ik hou meer van het samen zijn en elkaar een beetje te kennen. Neen niet verliefd worden. Dat gebeurd ook. Die mannen ken ik ook. Maar er lopen 40-60 vrouwen rond dus normaal kiezen de mannen dus verschillende dames op een dag . Iedereen is vrij voor wat ze doen en met welk budget 🥳
 
Het ligt er aan wat je wilt, met wie en waar.

De populairste dame in een drukke club op een drukke weekenddag zal meer kosten dan een niet zo populaire dame in een budgetclub waar op die dinsdagmiddag anderhalve man en een paardenkop zit.

En wil je keer of 2 naar de kamer en tussendoor wat hangen of voortdurend op de kamer actie, dat scheelt ook.

Over het algemeen zal een dame een beetje uitrekenen wat ze denkt de rest van de dag te kunnen verdienen. Als wat jij aanbiedt daar in de buurt komt, dan zal het in de regel wel goed zijn.

Als een kamergang in een club € 30 per half uur is en het is er rustig, dan kun je met € 150 echt wel zaken doen. En wil je een populaire dame in een drukke club die inschat dat ze best € 600 - € 700 kan maken die dag, dan kom je met het dubbele daarvan niet ver.
 
Ok bedankt. Ja ik snap natuurlijk ook dat een dinsdagmiddag anders zal zijn dan zaterdagavond, maar met de gegeven informatie heb ik een idee. Misschien toch wel iets voor mij dan... Ik dacht altijd dat het daar om 30, max 60 min sessies ging.
 
Ok bedankt. Ja ik snap natuurlijk ook dat een dinsdagmiddag anders zal zijn dan zaterdagavond, maar met de gegeven informatie heb ik een idee. Misschien toch wel iets voor mij dan... Ik dacht altijd dat het daar om 30, max 60 min sessies ging.
Er hangen daar best wel wat heren de hele dag (of de hele middag / hele avond) met een dame. Dat zijn geen uitzonderingen. En je hebt natuurlijk ook nog de heren die zo'n club zien als een relatiebureau en uit verliefdheid op een dame daar zitten.

Voor een dame kan het ook interessanter zijn om de hele of de halve dag bij iemand te blijven zitten tegen de juiste prijs. Doet ze dat niet, dan moet ze het nog maar zien te verdienen. En sommige dames pakken liever zo hun geld voor een (halve) dag mee dan dat ze keer of 5-6 volle bak moeten op de kamer met 5-6 verschillende heren.
 
Er hangen daar best wel wat heren de hele dag (of de hele middag / hele avond) met een dame. Dat zijn geen uitzonderingen. En je hebt natuurlijk ook nog de heren die zo'n club zien als een relatiebureau en uit verliefdheid op een dame daar zitten.

Voor een dame kan het ook interessanter zijn om de hele of de halve dag bij iemand te blijven zitten tegen de juiste prijs. Doet ze dat niet, dan moet ze het nog maar zien te verdienen. En sommige dames pakken liever zo hun geld voor een (halve) dag mee dan dat ze keer of 5-6 volle bak moeten op de kamer met 5-6 verschillende heren.
Klopt volledig, en je ziet dat een dame meer relaxed is dan. Geen gehaast, omdat ze niet moeten jagen om een andere klant te strikken . Uiteindelijk zitten ze daar allemaal voor het zelfde en dat is zoveel mogelijk 💰💰💰. Ook al zijn ze zo lief mijnheer 😅. Er zijn zelfs dames bij die geen kamer maken van 30 min. En gelijk hebben ze 😬60€ ,In het rozenhofke vragen de meeste al 100€ denk ik voor 30 min.
 
Klopt volledig, en je ziet dat een dame meer relaxed is dan. Geen gehaast, omdat ze niet moeten jagen om een andere klant te strikken . Uiteindelijk zitten ze daar allemaal voor het zelfde en dat is zoveel mogelijk 💰💰💰. Ook al zijn ze zo lief mijnheer 😅. Er zijn zelfs dames bij die geen kamer maken van 30 min. En gelijk hebben ze 😬60€ ,In het rozenhofke vragen de meeste al 100€ denk ik voor 30 min.
Ja, beetje zekerheid doet een mens goed hè. Net zoals dat een timmerman blij is met een grote klus. Veel dames steken hun energie vooral in heren die vaker komen en/of langere tijd willen. Da's interessanter dan iemand die een half uur tot op de seconde volle bak vol wil maken. Ook weleens gehad dat een dame die er rondliep niet beschikbaar was voor een kamer, omdat haar vaste klant in aantocht was en die verliefde dweil af zou haken als 'ie zou zien dat bij zijn binnenkomst ze net van de kamer komt met een andere wandelaar. Doe ik verder niet moeilijk over. Wat je zegt, ze zitten er voor het geld. Die vaste klant die vaak komt en uurtjes maakt met haar is dan even interessanter dan een half uur met mij.

Heb de indruk dat in 't Rozenhofke het eerste half uur relatief duur is ten opzichte van het tweede half uur en verder. Als dat café vol zit (of zelfs dat niet) met mannen die enkel een pint willen drinken, dan is iemand die wat langer wil dan een half uur interessanter dan daar een beetje aan de bar te gaan zitten praten.

Melissa vroeg me de laatste keer € 130 voor een half uur en € 150 voor een uur. Daarvan is dan € 30 voor de kamer. Eerste half uur kost dan excl de kamer € 100 en het tweede € 20. Die kamer blijft € 30, ongeacht of je er nu een half uur op gaat of een uur.

Ben zelf niet zo van de tijd volmaken. Als ik het gezien heb op de kamer, dan ben ik er weg van.
 
Deze dame ook ontmoet , Jihane.
Vond haar toch wat minder over het geheel. Vooral omdat ze erg de haast erin had , moest naar huis of zo. Steeds wilde ze de volgende stap terwijl ik nog lekker lag te genieten. Maar later ging ze toch weer kameren met andere heer. En ze zat heel de tijd te vragen of ik bij haar thuis wou komen , een dorp in de buurt van Geel.
Wel een knappe dame , maar voor mij eenmalig.
De vrijdagavond is de drukste dag voor de dames, hun weekinkomsten hangen voor het grootste deel af van deze avond, daarom meer stress omdat ze weten dat er nog verschillende klanten wachten en om 23h is het gedaan. Heb ook een vaste dame maar de vrijdagavond laat ik ze gerust zodat ze volle bak kan verdienen, ik date dan op een rustig moment en kamer dan soms 2H i.p.v. 25 min voor dezelfde prijs.
 
Ik was de laatste tijd regelmatig in het rozenhofke en heb een paar kamers gemaakt . Persoonlijk vindt ik de club in Nederland veel beter en relaxer . Dus ik ga terug meer mijn koffietje hier drinken en minder naar de kamer. Meer budget over voor later. Voor Annie ga ik nog een uitzondering maken, met deze dame had ik de beste klik en dat is voor mij belangrijk. Klik en seks zo kom je aan goede kamers. Maar dat is natuurlijk bij iedereen anders. 😬😜
 
Nu wel begrepen dat vrijdagavond niet de meeste geschikte avond. Voor sex beter andere avond en dan rond 17 / 18 uur. Dat moet maar net lukken natuurlijk met de Antwerpse ring. Als je door kan rijden sta je zeker ook net zo rap bij Rozenhofke als geparkeerd in het SKW. De dames zijn zeker mooi , en ik houd ook van Vlaamse Milfs. Maar als een halfuur met kamer 130 wordt moet het ook wel weer goed zijn.
Zo lang Nederland nog dicht zit , blijf ik wel komen , ik vind de ambiance zeker leuk , maar als het weer kan zoek ik Le Baron Heerewaarden (na bij Den Bosch) weer op , qua prijs toch veel gunstiger.
 
Deze dame ook ontmoet , Jihane.
Vond haar toch wat minder over het geheel. Vooral omdat ze erg de haast erin had , moest naar huis of zo. Steeds wilde ze de volgende stap terwijl ik nog lekker lag te genieten. Maar later ging ze toch weer kameren met andere heer. En ze zat heel de tijd te vragen of ik bij haar thuis wou komen , een dorp in de buurt van Geel.
Wel een knappe dame , maar voor mij eenmalig.
Hoe herken je jihane.( ik ben gek van marokaanse dames)
 
Ik ben op zoek naar milfje Greetje, ± 60 jaar. Zou regelmatig in het Ronzenhof en de Rio komen. Heeft er iemand ervaringen met haar?
Bedankt voor de info!
Jef
 
Balthazar, Greetje is naar ik hoor klein, slank en blond.
Maar als je info hebt over de andere Vlaamse dames in Rio en Rozenhof, dan hoor ik dat graag :)
Waarvoor dank!
 
Terug
Bovenaan Onderaan