Algemeen Weg tussen Herentals en Lier 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In sixsens waar ik meestal naartoe ga noemen ze dat pannenkoeken. En dat doe ik dus daar steeds voor heel de dag met de zelfde dame. En dan maken ze wel een andere prijs. En dan is het natuurlijk wat de zot ( ik ) er wil voor geven he.
 
Geen probleem dat je de prijs voor de dame voor jezelf wil houden. Dagje SS is voor mij al heel lang geleden. Maar heb nooit gepannenkoekt daar. En begrijp wel dat dan "pakketprijs" mogelijk is ;)
 
Gisteren geweest tussen 15.30 en 17.30 was vrij druk van mannen en de vaste dames waren er. Vandaag van 16.00 tot 17.30 en het was heel kalm. Rustig een koffie gedronken met een jonge dame die vroeg dat ze erbij mocht komen zitten voor een koffie en een babbel. Lekker relax en geen vraag voor een kamer. Ik zij nog tegen haar ik wil je niet van je werk houden , maar ze zij dat doe je niet want ik heb zelf gevraagd voor bij je te mogen zitten en een koffie. Ook al wist ze dat er geen kamer in zat. Wordt gewaardeerd en misschien wie weet later wel een kamertje. Dus dat noemt men investeren van de dame .
 
Ben er vanmiddag geweest. Telde 10 tot 12 dames, voornamelijk dames die ik daar al vaker heb gezien. 1 van de Marokkaanse dames, een wat vollere. 2 Mexicaanse dames, waarvan er eentje Lorena heet. Volgens mij zijn het zusjes. Verder wat Vlaamse dames, een zwartje en de Bulgaarse Melissa. Miriam, de Marokkaanse die ik de vorige keer had gepakt, was er niet.

Met Melissa naar de kamer geweest: prijs was € 130, inclusief de kamer (€ 30, dus € 100) voor haar. Daarvoor kreeg ik tz, pzc en nmc. Heb me prima vermaakt op de kamer met haar. Ze vertelde dat ze een jaar of twee in het Rozenhofke werkt, daarvoor heeft ze bij Pure Love gewerkt. Spreekt redelijk Nederlands en Engels.

Omdat ik helaas niet heel veel tijd had, daarna snel vertrokken. Daarvoor wel op mijn gemak een koffie gedronken.

25 december, 26 december, 31 december en 1 januari is het Rozenhofke dicht. Ik probeer er dit jaar nog een keer te geraken.

De 2love was nog dicht toen ik langs reed, maar logisch want het was 's middags. Rio niet wezen kijken i.v.m. de wegwerkzaamheden. Had de indruk dat ook Club Virgina en de Chardon geopend waren.
 
Laatst bewerkt:
Vlaamse dames waren er zeker 5 , en vergeet ook de Russische Elena en die blonde Griekse dame niet. De laatste zit op Nederlandse les , en dat gaat haar goed af.
In de avond rond 8 uur was t rustiger met dames , maar meer mannen
Een andere Nederlander die daar was gaf me de tip " om voor dames van de streek te gaan " , net of het hoge gistingsbieren zijn.
 
Er was gisteren veel volk. De dames die ik gesproken heb waren iets minder happy. Het was meer een cafe vandaag zijden ze. Veel volk enkel drinken. Ik had 2 dames op het oog . Ken de namen niet. Een marokaanse met mooie gezicht maar een iets dikkere poep of een heel magere met lang haar en dit is een bulgaarse denk. Uiteindelijk voor de magere gegaan omdat die de dagen ervoor ook al kwam praten en masseren. Was ok maar niet meer en niet minder. Ik ga maar wachten tot Annie terug is als ik nog eens ga . Zo blijf ik toch steeds maar bij mijn favoriete dames. Dit heb ik in ss ook. Lidia en lulu. Steeds ik iets nieuws probeer mis ik toch iets. Het zal wel aan mij liegen zeker . Prettige feestdagen iedereen!!!
 
selma is die vriendin van de (ook Marokkaanse) Myriam? Voldoet wel aan de beschrijving. Die hele magere is denk ik iemand anders dan Melissa. Toen ik er deze week was zag ik een Oost-Europese dame binnen komen (was met een klant naar buiten geweest) die minimaal twee keer in Melissa past. En dan is Melissa alles behalve mollig :)
 
Marokkaanse is er niet altijd zij ze. Haar tot op de schouders of iets korter en is vriendin met de grote Marokkaanse met haar veel krullen die vroeger in de rio werkte . De dame met haar krullen is een heel vriendelijke dame maar niet mijn type.
 
Myriam vertelde me dat ze er zeker niet elke dag is. Ze is wat slanker en kleiner dan Selma. Selma heb ik in het verleden ook weleens in de Rio gezien en naar ik meen ook in de 2love.

In de Rio zat voorheen ook Sarah, dat was een van mijn favorieten destijds. We praten dan over een jaar of 10 geleden. Ze werkte toen ook in een champagnebar in Ninove, in het weekend.
 
Rozenhof is zeker open en dit tot 23.00 Rio weet ik niet. Brand weinig licht tegenwoordig. Baan is voor een groot stuk bereikbaar langs 2 richtingen vanaf de autostrade
Ik heb nog vorige week de afrit genomen Grobbendonk en ik kom niet naar de Rio afslaan ,er staat een bord dat je er niet door kan :rolleyes: wegenwerken en hoe rij je dan wel naar de Rio (andere afrit ? )
 
Ik heb nog vorige week de afrit genomen Grobbendonk en ik kom niet naar de Rio afslaan ,er staat een bord dat je er niet door kan :rolleyes: wegenwerken en hoe rij je dan wel naar de Rio (andere afrit ? )
Dat had ik vorige week ook. Ik kon zeg maar tot dat tankstation daar geraken. Er stond ook geen bord "handelaars bereikbaar" of voor mij part "Rio bereikbaar". Omdat er aardig wat drukte was, maar niet toch verder gereden tot aan de Rio.

Men was wel druk aan het werken, dus wie weet is het grotendeels klaar en daarom nu weer te bereiken?
 
Ik moet geen autostrade doen , maar je kunt vanaf het rozenhofke terug naar de autostrade. Zelfs tot aan de lichten van Grobbendonk. Maar niet verder voor lier enz. Dus ik denk afrit grobbendonk nemen van welke kant je ook komt en je kunt zo naar rio en rozenhofke en verginia enz.
 
Met 1 heb ik vorige week naar boven geweest. Melissa denk ik. Heel mager, a cup +. Was een gewone kamer niets meer of minder. Wel heel vriendelijk, maar denk geen herhaling.
Melissa heeft wel een B-cup volgens mij. Vorige week zag ik een wat jongere versie van haar, stuk slanker en ook Oost-Europees. Denk dat het die dan is geweest. Even daarvoor kwam ze binnen samen met een klant met wie ze blijkbaar naar buiten was geweest.
 
Ik denk dat we de zelfde dame beschrijven. Een heel kleine b cup dan. Misschien kan dit helpen: litteken op haar buik boven haar schaamstreek.nu ook wel niet heel groot. Ze rookt. Drinkt soms redbull.
 
Litteken is me niet opgevallen. Dame waarmee ik kamerde rookt in elk geval wel. Verder geen tattoos gezien, geen piercings. Ze spreekt wat Nederlands. Woont in Herentals en werkte voorheen in Pure Love. Is 32 naar eigen zeggen. Ik schat haar minimaal 3 jaar ouder.
 
@Balthazar, je moet je ogen soms open doen tijdens het beffen he 😜😬😂. Wat kan ik nog zeggen, inderdaad +30 en rechter kant van gezicht is niet volledig gaaf. Bedoel een paar putjes of littekens . Dit zie je als ze ergens in het licht staat. Maar ik wil zeker nog eens zeggen dat het een lieve dame is en die niet aandringt. Ze kwam vandaag net na 14.00 binnen en kwam me direct 2 kussen geven . Ik zei in vlaanderen geven ze er wel 3 , kreeg er ineens 10 erbij 🥴
 
Terug
Bovenaan Onderaan